Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb ooit eens in de nacht schift en hele mooie jonge rosse hollandse dame gehad, echt rond de 20, helaas weet ik haar naam niet meer was wel in de schipperstraat zelf, maar toen vertelde ze met dat ze dat enkel deed als ze er zin in had & in de buurt was, maar dat was wel een van de betere ervaringen daar 🤗 gewoon op puur genot met elkaar genoten , helaas al en jaartje geleden geloof ik , hopelijk spot ik ooit nog zo is eentje daar
 
Heb ooit eens in de nacht schift en hele mooie jonge rosse hollandse dame gehad, echt rond de 20, helaas weet ik haar naam niet meer was wel in de schipperstraat zelf, maar toen vertelde ze met dat ze dat enkel deed als ze er zin in had & in de buurt was, maar dat was wel een van de betere ervaringen daar 🤗 gewoon op puur genot met elkaar genoten , helaas al en jaartje geleden geloof ik , hopelijk spot ik ooit nog zo is eentje daar
Dat is altijd leuk , in het weekend heb je dames die er maar eens een avondje staan , zo ben ik paar weken geleden nog bij een Russische geweest die aardig Nederlands sprak in de Verversrui. Meestal zijn die eendagsvliegen met een vriendin , voor de gezelligheid , en knappe meiden hebben ook vaak weer knappe vriendinnen......
 
Dat is altijd leuk , in het weekend heb je dames die er maar eens een avondje staan , zo ben ik paar weken geleden nog bij een Russische geweest die aardig Nederlands sprak in de Verversrui. Meestal zijn die eendagsvliegen met een vriendin , voor de gezelligheid , en knappe meiden hebben ook vaak weer knappe vriendinnen......
Dat zijn meestal de beste momenten daar vind ik persoonlijk
 
Dat zijn meestal de beste momenten daar vind ik persoonlijk
Ja ze benaderen het als een avondje uit , iets van de bucket list.
Tja een ticket van een concert kost soms ook 100 € , en dat betalen ze ook grif. Achter een raam staan is dan ook een keer spannend.
Die is toch al maanden verdwenen? Wel jammer.
Vanaf december al.
 
Laatst bewerkt:
Hi guys, I can't find any reviews about the girl from the Schippersstraat 27\3, short with a round butt, blonde girl, has anyone been to her? She was there last night.

Also maybe can help to recognize girl which was last night SS 29\3, tall and long blonde hair, beauty like a model.
 
Hi guys, I can't find any reviews about the girl from the Schippersstraat 27\3, short with a round butt, blonde girl, has anyone been to her? She was there last night.

Also maybe can help to recognize girl which was last night SS 29\3, tall and long blonde hair, beauty like a model.
 
Hi guys, I can't find any reviews about the girl from the Schippersstraat 27\3, short with a round butt, blonde girl, has anyone been to her? She was there last night.

Also maybe can help to recognize girl which was last night SS 29\3, tall and long blonde hair, beauty like a model.
Isabella is the one you saw on SS27
 
Taal aanpassen aan het doelpubliek zeker? ;)
Iedereen die internationaal werkt, weet dat 'Bad English' de meest gesproken taal ter wereld is. :LOL:

De vraag is ook: wat is correct Engels? Voor de native UK-spreker zal een naam een 'zaak' zijn ('what') terwijl in de meeste landen waar onze dames vandaan komen een naam géén zaak is (wie ist deine Name, comment est ton nom).

We hoeven het ook niet zo ver te zoeken: de Nederlanders die zelfs een koe die géén stier is (lol) als mannelijk bekijken, spreken op dat moment ook 'slecht Nederlands' maar met die dingen zijn we intussen al vertrouwd. De man liep naar de ontsnapte koe maar hij liep weg.

Vlamingen "lopen" ook, als Nederlanders "rennen". Wat is er nu correct? Een officieel correcte taal is steeds kunstmatig ontstaan uit talrijke streektalen.
 
Iedereen die internationaal werkt, weet dat 'Bad English' de meest gesproken taal ter wereld is. :LOL:

De vraag is ook: wat is correct Engels? Voor de native UK-spreker zal een naam een 'zaak' zijn ('what') terwijl in de meeste landen waar onze dames vandaan komen een naam géén zaak is (wie ist deine Name, comment est ton nom).

We hoeven het ook niet zo ver te zoeken: de Nederlanders die zelfs een koe die géén stier is (lol) als mannelijk bekijken, spreken op dat moment ook 'slecht Nederlands' maar met die dingen zijn we intussen al vertrouwd. De man liep naar de ontsnapte koe maar hij liep weg.

Vlamingen "lopen" ook, als Nederlanders "rennen". Wat is er nu correct? Een officieel correcte taal is steeds kunstmatig ontstaan uit talrijke streektalen.

Wat een uitleg om te vermijden dat je moet toegeven dat het Engels met haar op was :)
 
Iedereen die internationaal werkt, weet dat 'Bad English' de meest gesproken taal ter wereld is. :LOL:
International English noemen we dat. Het wordt overigens juist door mensen voor wie Engels de moedertaal is eerder matig gesproken. :)

De man liep naar de ontsnapte koe maar hij liep weg.
Wie? De man? 😝

Vlamingen "lopen" ook, als Nederlanders "rennen".
Interessant geval want dat ligt in Nederland heel erg met wie je erover spreekt, De sporter zelf zal het over lopen hebben, die wandelt als hij nooit twee voeten los van de grond heeft en rent hooguit als de wouten (flikken) hem op de hielen zitten. Anders-sportieve Nederlanders refereren inderdaad ook aan looptraining als "rennen" en lopen zelf als ze aan het wandelen zijn.
Vlaams tov Hollands (en alle andere varianten die we van het Nederlands hebben) is trouwens woordenboeken vol aan verschillen. Als Noord-Brabander kan ik vooral "smoskes" en "kappen" uit het Vlaams erg op prijs stellen.
 
Interessant geval want dat ligt in Nederland heel erg met wie je erover spreekt, De sporter zelf zal het over lopen hebben, die wandelt als hij nooit twee voeten los van de grond heeft en rent hooguit als de wouten (flikken) hem op de hielen zitten. Anders-sportieve Nederlanders refereren inderdaad ook aan looptraining als "rennen" en lopen zelf als ze aan het wandelen zijn.
Vlaams tov Hollands (en alle andere varianten die we van het Nederlands hebben) is trouwens woordenboeken vol aan verschillen. Als Noord-Brabander kan ik vooral "smoskes" en "kappen" uit het Vlaams erg op prijs stellen.
Het is moeilijk hoor. Ik heb zo wel eens geprobeerd om een Nederlander te leren dat een aanhanger in Vlaanderen gewoon met zijn échte naam genoemd wordt: een remorque. :ROFLMAO: Komt hij daar op een bepaald moment vertellen dat er een auto met 'ne remorque' aan komt, terwijl dat in realiteit helemaal niet klopte want een hele kleine aanhanger is toch gewoon 'een karreke'. :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan