Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa ook apart forum voor ook leuk om ziektes op te lopenZijn er ook dames die eventueel ook bare seks doen?
Een pik waar een paddenstoel op groeit, het is eens iets origineels toch...Ja ook apart forum voor ook leuk om ziektes op te lopen
Daarvoor zitten we dan ook op een forum.Jij geeft ook echt overal antwoord op hè.
Vraagje: heeft iemand Angel nog recent -zeg de afgelopen maand- in het Schipperskwartier gespot?
Dat is altijd leuk , in het weekend heb je dames die er maar eens een avondje staan , zo ben ik paar weken geleden nog bij een Russische geweest die aardig Nederlands sprak in de Verversrui. Meestal zijn die eendagsvliegen met een vriendin , voor de gezelligheid , en knappe meiden hebben ook vaak weer knappe vriendinnen......Heb ooit eens in de nacht schift en hele mooie jonge rosse hollandse dame gehad, echt rond de 20, helaas weet ik haar naam niet meer was wel in de schipperstraat zelf, maar toen vertelde ze met dat ze dat enkel deed als ze er zin in had & in de buurt was, maar dat was wel een van de betere ervaringen daargewoon op puur genot met elkaar genoten , helaas al en jaartje geleden geloof ik , hopelijk spot ik ooit nog zo is eentje daar
Dat zijn meestal de beste momenten daar vind ik persoonlijkDat is altijd leuk , in het weekend heb je dames die er maar eens een avondje staan , zo ben ik paar weken geleden nog bij een Russische geweest die aardig Nederlands sprak in de Verversrui. Meestal zijn die eendagsvliegen met een vriendin , voor de gezelligheid , en knappe meiden hebben ook vaak weer knappe vriendinnen......
Ja ze benaderen het als een avondje uit , iets van de bucket list.Dat zijn meestal de beste momenten daar vind ik persoonlijk
Vanaf december al.Die is toch al maanden verdwenen? Wel jammer.
Is een topic van, ff de zoekfunctieGisterenavond stond er een rondborstige dame op verversrui 13 kamer 4. Wie is deze dame? Staat zij er ook in de nacht? Welke avonden?
De cursus slecht Engels? How is your name??De cursus 'Hello, how is your name' is blijkbaar alweer uitverkocht. Sommige mensen zouden op de duur nog op het forum komen vragen of ze nu al dan niet moeten gaan p*ssen voor ze ergens binnen gaan.![]()
Ss 29/3 HeidyHi guys, I can't find any reviews about the girl from the Schippersstraat 27\3, short with a round butt, blonde girl, has anyone been to her? She was there last night.
Also maybe can help to recognize girl which was last night SS 29\3, tall and long blonde hair, beauty like a model.
Hi guys, I can't find any reviews about the girl from the Schippersstraat 27\3, short with a round butt, blonde girl, has anyone been to her? She was there last night.
Also maybe can help to recognize girl which was last night SS 29\3, tall and long blonde hair, beauty like a model.
Isabella is the one you saw on SS27Hi guys, I can't find any reviews about the girl from the Schippersstraat 27\3, short with a round butt, blonde girl, has anyone been to her? She was there last night.
Taal aanpassen aan het doelpubliek zeker?De cursus slecht Engels? How is your name??
Iedereen die internationaal werkt, weet dat 'Bad English' de meest gesproken taal ter wereld is.Taal aanpassen aan het doelpubliek zeker?![]()
Iedereen die internationaal werkt, weet dat 'Bad English' de meest gesproken taal ter wereld is.
De vraag is ook: wat is correct Engels? Voor de native UK-spreker zal een naam een 'zaak' zijn ('what') terwijl in de meeste landen waar onze dames vandaan komen een naam géén zaak is (wie ist deine Name, comment est ton nom).
We hoeven het ook niet zo ver te zoeken: de Nederlanders die zelfs een koe die géén stier is (lol) als mannelijk bekijken, spreken op dat moment ook 'slecht Nederlands' maar met die dingen zijn we intussen al vertrouwd. De man liep naar de ontsnapte koe maar hij liep weg.
Vlamingen "lopen" ook, als Nederlanders "rennen". Wat is er nu correct? Een officieel correcte taal is steeds kunstmatig ontstaan uit talrijke streektalen.
International English noemen we dat. Het wordt overigens juist door mensen voor wie Engels de moedertaal is eerder matig gesproken.Iedereen die internationaal werkt, weet dat 'Bad English' de meest gesproken taal ter wereld is.![]()
Wie? De man?De man liep naar de ontsnapte koe maar hij liep weg.
Interessant geval want dat ligt in Nederland heel erg met wie je erover spreekt, De sporter zelf zal het over lopen hebben, die wandelt als hij nooit twee voeten los van de grond heeft en rent hooguit als de wouten (flikken) hem op de hielen zitten. Anders-sportieve Nederlanders refereren inderdaad ook aan looptraining als "rennen" en lopen zelf als ze aan het wandelen zijn.Vlamingen "lopen" ook, als Nederlanders "rennen".
Uiteraard is wandelen correct. Zeker in het SKW, tenzij ik van ver genoeg zie dat mijn vaste DVP er is, dan loop ikVlamingen "lopen" ook, als Nederlanders "rennen". Wat is er nu correct? Een officieel correcte taal is steeds kunstmatig ontstaan uit talrijke streektalen.
Het is moeilijk hoor. Ik heb zo wel eens geprobeerd om een Nederlander te leren dat een aanhanger in Vlaanderen gewoon met zijn échte naam genoemd wordt: een remorque.Interessant geval want dat ligt in Nederland heel erg met wie je erover spreekt, De sporter zelf zal het over lopen hebben, die wandelt als hij nooit twee voeten los van de grond heeft en rent hooguit als de wouten (flikken) hem op de hielen zitten. Anders-sportieve Nederlanders refereren inderdaad ook aan looptraining als "rennen" en lopen zelf als ze aan het wandelen zijn.
Vlaams tov Hollands (en alle andere varianten die we van het Nederlands hebben) is trouwens woordenboeken vol aan verschillen. Als Noord-Brabander kan ik vooral "smoskes" en "kappen" uit het Vlaams erg op prijs stellen.
Als je bij Mia wat langer blijft doet ze dat wel inbegrepen. Ale zo ging het toch bij mij.Enig idee welke dames (dag) ook zoenen? Althans inbegrepen?