• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is dat zo, dat het over de meekijkhobby van de vrouwen van wandelaars ging??? Hoe doen die wandelaars dat dan als zij grote bedragen uitgeven in cash?

Het grote probleem van het wandelen de dag van vandaag, is dat je niet alleen het geld moet HEBBEN, maar je moet het ook nog KUNNEN uitgeven voor pret die voor velen blijkbaar niet in de openbaarheid mag komen. En met de huidige levensduurte is het voor veel mannen steeds moeilijker om geld weg te smokkelen uit het gezinsbudget, bare of elektronisch, dat maakt niet uit. Natuurlijk zullen de vrouwen sneller meekijken naar de putten waarin het geld verdwijnt, als het weer eens heel moeilijk wordt om het einde van de maand te halen.
Wat verwacht je nu? Medelijden? Dat jij het niet meer aan je partner kunt uitleggen is wel jouw probleem hé ! Mss moet je maar de ballen aan je lijf hebben om eerlijk te zijn of de gevolgen van je daden te aanvaarden.

Benieuwd voor morgen , zal blijkbaar maar eentje worden als ik de bezetting zo hoor

Waren er nieuwe ook bij ?
Bezetting overdag is acceptabel. Redelijke Bezetting en ook een paar die er nog niet echt lang werken. Ik heb de laatste weken 2 keer Simona op SS 39/2 bezocht. Zit pas een jaar in het vak, en ongeveer een maand in het skw. Geen topservice, maar voor mij toch acceptabel, zeker gezien het feit dat ze nog niet zo heel veel ervaring heeft.

beste mensen weet er iemand de naam van de meisje die op Vingerlingstraat staat in de middag lang zwart haar grote borsten en grote kont is roemeense weet de juiste nummer niet alvast bedankt

beste mensen weet er iemand de naam van de meisje die op Vingerlingstraat staat in de middag lang zwart haar grote borsten en grote kont is roemeense weet de juiste nummer niet alvast bedankt
En ook de nieuwe Oekraiense in de Vingerlingstraat. Is 19 jaar , 1m85 en hele tijd bezet. Lange tijd gewacht maar niet gezien gekregen.
Werd over gepraat dat mooie verschijning is.

Was gezellig in druk in het SKW zo wie zo wat nieuwe maar ook wat teruggekeerde dames. Ik heb de zusjes Eva en Larissa bezocht. Ik zie Cataleya ook weer in de avond werken.

Laatst bewerkt:
Nieuwe wandelaar zoekt aanbevelingen en recensies over leuke dames in skw.
Profiel : dames vanaf 30 jaar, natuurlijk uiterlijk (geen fake borsten, botox lippen,…), goede dienstverlening, etniciteit niet van belang, dag of nachtdienst.
Heb al wat recensies gelezen maar niks gevonden en alvorens ik al de recentste recensies gelezen heb, zijn we al enkele maanden verder.
Een relaas van mij wandelingen zullen gepubliceerd worden.
Alvast bedankt.

Profiel : dames vanaf 30 jaar, natuurlijk uiterlijk (geen fake borsten, botox lippen,…), goede dienstverlening, etniciteit niet van belang, dag of nachtdienst.
Heb al wat recensies gelezen maar niks gevonden en alvorens ik al de recentste recensies gelezen heb, zijn we al enkele maanden verder.
Alvast bedankt.
Een goeie natuurlijke dame boven de 30 jaar denk ik aan Nicoletta in de dagshift ,Schippersstraat kan je recensie van vinden.

Een goeie natuurlijke dame boven de 30 jaar denk ik aan Nicoletta in de dagshift ,Schippersstraat kan je recensie van vinden.

Bedankt, zal waarschijnlijk die dame zijn. Positieve ervaringen.

Alvast bedankt.
De recensies kan je zelf hier lezen, veel leesplezier😉

En ook de nieuwe Oekraiense in de Vingerlingstraat. Is 19 jaar , 1m85 en hele tijd bezet. Lange tijd gewacht maar niet gezien gekregen.
Werd over gepraat dat mooie verschijning is.

Was gezellig in druk in het SKW zo wie zo wat nieuwe maar ook wat teruggekeerde dames. Ik heb de zusjes Eva en Larissa bezocht. Ik zie Cataleya ook weer in de avond werken.
Larissa weer op Vvr28?

Dat is zelfs al teveel voor hem 🤣
Ik ben benieuwd wat zijn keuze zal zijn e wat hij er zelf zal van melden hier
Teveel recencies !!! de eerste 6 recensies, kwamen de dames niet echt overeen met wat ik zocht, te jong, fake borsten, …
Al de namen die wij werden doorgegeven, ga ik zeker de recensie lezen.
Bij een bezoekje zal er een recensie volgen, maar mijn wandelingen zullen pas voor eind augustus, begin september zijn.

Teveel recencies !!! de eerste 6 recensies, kwamen de dames niet echt overeen met wat ik zocht, te jong, fake borsten, …
Al de namen die wij werden doorgegeven, ga ik zeker de recensie lezen.
Bij een bezoekje zal er een recensie volgen, maar mijn wandelingen zullen pas voor eind augustus, begin september zijn.
dan is er ook meer keus aan dames.

Terug
Bovenaan Onderaan