• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lijst met jullie aanbevelingen gemaakt, recensies gelezen (sommige niet gevonden).
Ga vandaag eens op verkenning, wetende dat er veel op vakantie zijn.
Misschien vind ik wel iets leuks.
Wordt vervolgd.
Nicole werkt niet in het weekend, en Natasha is met verlof. Anna had gisteren haar laatste dag en is nu onderweg naar huis voor een kort verlof. Voor Tania moet je wat geluk hebben, zij is vaak en langdurig bezet. Nadia heb ik gisteren weer bezocht en het was weer een geweldige date.

Tegenwoordig heb je kadlok op je gsm ,waar je het mee kan doen en ook zo weg...
Ja ,maar 15 jaar geleden ( Duisburg ) dan diende ne gsm om te bellen en een spiekbriefje was toen handig en de dames hebben ni graag dat je uw gsm in uw handen hebt (filmen). Maar in weekend kom ik ne graag in het skw te veel toeristen en bekende mensen maar der zijn dames die juist dan een dubbele shift doen of enkel het weekend .

Op een forum aan anderen komen vragen welke dames je de moeite waard gaat vinden. Op recensies lezen wat anderen daarover denken. Daarna ook aan anderen vragen wanneer die dames er zouden zijn.

Wat is de volgende stap? Aan anderen vragen of zij met hun pietje even willen proberen hoe zo'n dame voelt? :ROFLMAO:

Als je overal in het leven zo bang bent om mogelijk een wat tegenvallende keuze te maken, ga je heel veel leuke ervaringen aan jou laten voorbij gaan. Als je niet eerder doodvalt, kan je dan later je centen uitgeven aan je rusthuis, 2000-3000 euro per maand, om hoogstens eens in de decolleté van een overjaarse verpleegster te kunnen loeren. :ROFLMAO:

Het is misschien wat cru gezegd, maar zo denk ik er over.

Goed voorbereid 😛
Juist aangekomen in het skw
Nicole werkt niet in het weekend, en Natasha is met verlof. Anna had gisteren haar laatste dag en is nu onderweg naar huis voor een kort verlof. Voor Tania moet je wat geluk hebben, zij is vaak en langdurig bezet. Nadia heb ik gisteren weer bezocht en het was weer een geweldige date.
Tania VT22 was er.
Komt overeen met het profiel dat ik zoek.
Recensie volgt wel de komende dagen.

Op een forum aan anderen komen vragen welke dames je de moeite waard gaat vinden. Op recensies lezen wat anderen daarover denken. Daarna ook aan anderen vragen wanneer die dames er zouden zijn.

Wat is de volgende stap? Aan anderen vragen of zij met hun pietje even willen proberen hoe zo'n dame voelt? :ROFLMAO:

Als je overal in het leven zo bang bent om mogelijk een wat tegenvallende keuze te maken, ga je heel veel leuke ervaringen aan jou laten voorbij gaan. Als je niet eerder doodvalt, kan je dan later je centen uitgeven aan je rusthuis, 2000-3000 euro per maand, om hoogstens eens in de decolleté van een overjaarse verpleegster te kunnen loeren. :ROFLMAO:

Howww wacht maar tot je te weten komt waarvoor een forum dient, en dan vooral de deze. Zo te zien breng je hier ook graag je tijd door... 3,5K berichten en slechts 2 reviews 😂 Ofwel integreren ofwel vertrekken zeg ik dan altijd 😆

Het is dan ook een forum dat bedoeld is om ervaringen te delen. Het stamcafé is een leuk extraatje. Leven en laten leven ipv zo neer te kijken op je medemens.

Howww wacht maar tot je te weten komt waarvoor een forum dient, en dan vooral de deze. Zo te zien breng je hier ook graag je tijd door... 3,5K berichten en slechts 2 reviews 😂 Ofwel integreren ofwel vertrekken zeg ik dan altijd 😆
Aantal reviews zegt helemaal niets. Ik heb er ook maar 6 bij 2.3k berichten, maar ik bezoek al meer dan 40 jaar dames in het skw, en de laatste jaren is er dat minstens 1 per week. Ben nu ook juist weer terug van mijn derde date deze week, en voor woensdag staat er ook al weer een afspraak.

Het stamcafé is ook bedoelt om over allerlei zaken te lullen die niets of slechts zijdelings met de dames te maken hebben.

Het is dan ook een forum dat bedoeld is om ervaringen te delen. Het stamcafé is een leuk extraatje. Leven en laten leven ipv zo neer te kijken op je medemens.
WTF man toch ,
Zoals je het zegt een forum waar iedereen vrij in is om zijn ervaringen te delen en zijn mening kan laten weten .
En dit lijkt mij meer een advies en niet op de medemens neerkijken

Aantal reviews zegt helemaal niets. Ik heb er ook maar 6 bij 2.3k berichten, maar ik bezoek al meer dan 40 jaar dames in het skw, en de laatste jaren is er dat minstens 1 per week. Ben nu ook juist weer terug van mijn derde date deze week, en voor woensdag staat er ook al weer een afspraak.

Het stamcafé is ook bedoelt om over allerlei zaken te lullen die niets of slechts zijdelings met de dames te maken hebben.
Dat moet je mij allemaal niet vertellen, want het aantal reviews is mijn punt ook niet, en zeker niet hoeveel meisjes iemand hier bezoekt op een week. Je bezoekt zo veel meisjes als je zelf maar wil. Het stamcafé is inderdaad een plaats waar je kan lullen, maar vergeet niet dat je op een forum zit. Dat moet je niet aan mij maar aan dickdebock en co gaan uitleggen. Als iemand hier op het forum zit om louter op andermans berichten te reageren, zonder enige bijdrage of wat dan ook, of nooit zelf een conversatie start, dan verschilt die persoon in niets van Theo Francken op Facebook. In zulke gevallen zijn iemands forumactiviteiten wel veelzeggend. Dan vraag ik mij af of zulke personen niet gewoon trollen zijn die het SKW niet eens bezoeken, en hier alleen wat lullen om zich dé man te voelen.

Misschien toch een beetje inlezen makker, en dan eens nakijken wie er moet vertrekken. De gewone schrijver, of de recensiefanaten. De wet, weet je wel?

Je vergeet overigens ook de 4k6 waarderingen te vermelden die ik blijkbaar verzamelde. Je hebt er zelf al 20, dus doe maar goed je best. Integreren in het forum-nieuwe.stijl zal je wel vanzelf leren.

Misschien toch een beetje inlezen makker, en dan eens nakijken wie er moet vertrekken. De gewone schrijver, of de recensiefanaten. De wet, weet je wel?

Je vergeet overigens ook de 4k6 waarderingen te vermelden die ik blijkbaar verzamelde. Je hebt er zelf al 20, dus doe maar goed je best. Integreren in het forum-nieuwe.stijl zal je wel vanzelf leren.
Oh ja leuke afleiding je waarderingsscore... man je karakter is al even kunstmatig als je profielfoto. Inlezen overigens niet nodig voor feiten die voor zichzelf spreken. Niet te vergeten dat ik in verhouding tot de leeftijd van mijn profiel meer waarderingen verzameld heb.

Laatst bewerkt:
Oh ja leuke afleiding je waarderingsscore... man je karakter is al even kunstmatig als je profielfoto.
Serieus jongen? Huppeldepup, ga maar wat recensies schrijven. Het is ook maar dat je 't weet, maar mijn profielfoto heeft de admin er zelf opgezet als een soort van grap. Wij begrijpen namelijk elkaar nogal.
Inlezen overigens niet nodig voor feiten die voor zichzelf spreken. Niet te vergeten dat ik in verhouding tot de leeftijd van mijn profiel meer waarderingen verzameld heb.
Dat komt omdat je nog zo nieuw bent, en zo groen achter je forumoren bent, dat je duidelijk nog niet weet wat er momenteel leeft binnen de fora die zich moeten aanpassen aan steeds maar meer regeltjes ivm de heilige recensies.

Serieus jongen? Huppeldepup, ga maar wat recensies schrijven. Het is ook maar dat je 't weet, maar mijn profielfoto heeft de admin er zelf opgezet als een soort van grap. Wij begrijpen namelijk elkaar nogal.

Dat komt omdat je nog zo nieuw bent, en zo groen achter je forumoren bent, dat je duidelijk nog niet weet wat er momenteel leeft binnen de fora die zich moeten aanpassen aan steeds maar meer regeltjes ivm de heilige recensies.
Ja deze jongen is heel serieus. Maar als jij het niet goed voor elkaar hebt, dan de admin toch ook niet?

Ja deze jongen is heel serieus.
Bedoel je misschien 'heel serieus gestoord'?
Maar als jij het niet goed voor elkaar hebt, dan de admin toch ook niet?
Een hazer dat is in de showwereld een machine om fijne rook mee te maken zonder dat er vuur moet zijn. Dus doen alsof. Even blazen, en de haze is zo weer verdwenen. Zo gaat dat.

Of er wat scheelt met onze admin hier, dat laat ik voor jou, maar ik denk dat hij het momenteel te druk heeft om op dit soort opmerkingen te reageren. Anders moet je je eens richten tot @ de kabouter, die weet er ook veel van af. Hij postte al veel correcte dingen hier. Over legaliteit en zo. Echt boeiend om te lezen, als je de rook om je hoofd wil laten verdwijnen. Zoals Boudewijn al heel lang geleden zong.

Bedoel je misschien 'heel serieus gestoord'?

Een hazer dat is in de showwereld een machine om fijne rook mee te maken zonder dat er vuur moet zijn. Dus doen alsof. Even blazen, en de haze is zo weer verdwenen. Zo gaat dat.

Of er wat scheelt met onze admin hier, dat laat ik voor jou, maar ik denk dat hij het momenteel te druk heeft om op dit soort opmerkingen te reageren. Anders moet je je eens richten tot @ de kabouter, die weet er ook veel van af. Hij postte al veel correcte dingen hier. Over legaliteit en zo. Echt boeiend om te lezen, als je de rook om je hoofd wil laten verdwijnen. Zoals Boudewijn al heel lang geleden zong.
Bedankt ik zal contact opnemen met die kabouter

Terug
Bovenaan Onderaan