Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDus een opdracht. Meestal met het idee om de volgende keer extra goed te scoren.Opdracht? Volgens mij gewoon een verzoek.
Ja dat zie je continue hier met die gasten die dames zien klaarkomenEr wordt wel eens te vaak vergeten dat het commerce is
Ze weten natuurlijk wel dat zo een dvp, die uitgekozen wordt door een klant maar zelf niet de klant kan kiezen, geen ettelijke keren per dag kan klaarkomen. Maarrrrr.... bij HEN lukt dat nu net wel. Zij zijn de uitzondering. We zitten hier met een elite op het forum.Ja dat zie je continue hier met die gasten die dames zien klaarkomen
Een vriend van mij (dat klinkt altijd beter dan over jezelf praten) lost dat op een andere manier op. Die neemt altijd een revolver mee op date, en hij legt die op het nachtkastje. Meestal durft zo'n dame daar niet te veel van zeggen, maar op 't einde kan ze vaak toch niet nalaten om te vragen wat de bedoeling is van die revolver. En dan zegt die vriend: niets, niets, maar nu heb je ze toch wel lekker geknepen he.Precies en dan ook bij iedere dame die ze bezoeken, hilarisch
De dees danOp vr 7/4 zit tijdens de dag een - na een jaar - teruggekomen Bulgaarse.
Donker blond haar, slank . Ze heeft altijd op dit adres gewerkt, t zij raam 1/2/3 of 4.
De naam ontgaat mij , een zoekactie op het forum leverde geen resultaten.
Doc
Ja, bedankt.Claudia Schippersstraat?
Laura VT, maria VV 13/3, op VV 7/3 stond een heerlijke dame vol onder tattoos met zwart lang haar en een pony die constant bezet was. Volgens een medewanderlaar komt ze 1 weekend per maand. Enig idee wie dat is?Iedereen heeft andere toppers, welke zijn de jouwe?
absoluut!Het is gelukkig nog altijd veiliger dan in brussel rond te wandelen
Dat is Cleo, ze heeft een topic.Laura VT, maria VV 13/3, op VV 7/3 stond een heerlijke dame vol onder tattoos met zwart lang haar en een pony die constant bezet was. Volgens een medewanderlaar komt ze 1 weekend per maand. Enig idee wie dat is?
Iemand die weet wanneer Mia terug start?Die ben ik niet vergeten. Ik zie haar beduidend vaker vrij staan dan de drie door mij genoemde dames. Anna Maria heb ik zaterdag voor het eerst in twee of drie maanden een keer vrij zien staan. Anna zie ik eigenlijk alleen als ik een afspraak met haar heb. Tania zie ik op sommige dagen dat ik er ben ook helemaal niet. Mia zie ik elke keer als ik er ben en zij aan het werk is uiteraard, altijd wel een paar keer vrij staan.
Oh die heb ik ook ooit is even geleden spot , egt lekker ding wel werkt ze dan nog ?Heeft iemand Seda nog gespot?
Ze is een turkse op ss23, vooral haar billen vallen op en ze werk s'nachts.
Ja stond afgelopen zaterdag. Heeft wel hele goeie service zeurt en klaagt nooit. Is overigens bulgaarse turkHeeft iemand Seda nog gespot?
Ze is een turkse op ss23, vooral haar billen vallen op en ze werk s'nachts.
Weet je welke dagen ze werkt?Ja stond afgelopen zaterdag. Heeft wel hele goeie service zeurt en klaagt nooit. Is overigens bulgaarse turk