Recensie Stassy, La Cloche, Utrecht 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rondwandelaar

Meubelstuk
Forumpionier
2.051
08/07/21
4.936
28
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/stassy/
Totale kosten (in euro)
120 + 20 (zoenen)
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Onlangs heb ik voor het eerst een bezoekje met Stassy geprobeerd. De foto's op de site van La Cloche trokken me aan, want i.t.t. veel andere foto's waren ze onbewerkt en gaven ze een goed beeld van haar looks. Ik hou van donkere dames en van skinny meisjes, en op de foto's was te zien dat Stassy heel skinny is, dus dat beloofde wat. Daar aangekomen zag ik wel dat de foto's verouderd moeten zijn. Begrijp me goed, ze is nog zeker slank en heeft een mooi figuur, maar mager is ze niet meer. De heupbenen, aanzet tot ribben en platte buik van de foto's zie je niet meer. Voor velen zal dat een pluspunt zijn en ook ik vond haar zoals gezegd een erg mooi figuur hebben, maar het is dus wel een beetje anders.

Mijn ervaring met Stassy was behoorlijk teleurstellend. Op de site staat dat haar specialiteit de 'girlfriend experience' is en daar heb ik altijd wel oren naar. Ik liet haar ook weten dat ik dit gelezen had en dat dit me had aangezet haar te bezoeken. Ook heb ik €20 bijbetaald voor zoenen. Maar ik vind dat ze dat maar van de site moeten halen, want ze deed niet eens de moeite om er een GFE van te maken. Integendeel! Ze was heel stil, zei amper iets, als ik iets vroeg kreeg ik mondjesmaat een antwoord en over het algemeen deed ze vrij koel en afstandelijk. Het was niet eens een kwestie van 'geen klik' hebben, want dat gebeurt ook wel eens en dan ben ik de eerste om te zeggen dat het niet aan de dame lag, maar aan een gebrek aan chemie dat je niet kunt afdwingen. Echter, Stassy deed niet eens een poging om er iets van te maken. Ik probeerde wel het ijs te breken, haar op d'r gemak te stellen en te zorgen voor een ontspannen sfeer, maar vanwege gebrek aan medewerking kwam dat niet van de grond.

Er was wel iets van voorspel, maar mondjesmaat en plichtmatig. Toen ze me vroeg om me vooraf te wassen (hoewel ik toch altijd fris verzorgd op de afspraak verschijn) stelde ik voor om dat samen te doen vanuit de gedachte op die manier in de mood te komen door lekker aan elkaar te zitten. Het draaide er echter op uit dat ieder zichzelf waste en daar nam ze ook flink de tijd voor. Daarna op bed beland en ze had al meteen het condoom in d'r hand. Ik heb het initiatief genomen om dat even aan de kant te leggen en te beginnen met haar te zoenen en strelen en haar lichaam te verkennen. Zoenen was heel zuinigjes op de mond en totaal zonder initiatief van haar kant, eigenlijk de €20 extra niet waard. Hier had ze al snel genoeg van, waarna het mijn beurt was te gaan liggen en ze een paar minuutjes in m'n nek en aan m'n tepels heeft gezoend en gelikt, terwijl ze me aftrok, wat ze wél lekker deed.

Uiteindelijk hebben we geneukt in één standje, doggystyle, wat ik wel lekker lang volhield. Het duurde ook even voordat ik klaarkwam door het helse kabaal vanaf de gang dat erg afleidend was. Maar concentrerend op het lekkere gevoel, Stassy's mooie lichaam en haar gezicht in de spiegel kwam ik toch lekker klaar, alleen wilde Stassy er al vandoor gaan terwijl ik nog aan het klaarkomen was, en de seconde dat ik echt klaar was, was ze ook meteen verdwenen om zich te gaan wassen, mij op bed achterlatend. Niks naknuffelen of napraten en ik mocht zelf de 'rotzooi' opruimen. Als dit een GFE is, blijf ik liever vrijgezel.
 
Bij de dames ja maar niet meer op de weekplanning, ze is er nu ruim 2 weken weg, dat zal de 1 een tijdje noemen de ander niet. Onbelangrijk detail. Feit is dat ze dus al ff weg is
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan