Algemeen Soraya's Palace, Steenokkerzeel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, mits supplément.
Wat is er eigenlijk standaard inbegrepen in elk van de formules 30/45/60, want dat is me niet duidelijk op hun website?

ik lees hier dat de dames alvast allen (tong)kussen, klopt dat?

En naast het voorspel, hoeveel rondjes word je gegund binnen je geboekte tijd?

Bedankt aan wie deze basics even beantwoorden wil.
 
Laatst bewerkt:
ik lees hier dat de dames alvast allen (tong)kussen, klopt dat?
Tongzoenen is de standaard, maar er zijn af en toe dames die dat niet doen. Sowieso hangt dat soort dingen niet alleen van de dame maar ook van de klant af.
hoeveel rondjes word je gegund binnen je geboekte tijd?
Zoveel als er redelijkerwijze in de geboekte tijd passen. Twee rondes op een uur bijvoorbeeld is geen enkel probleem.
Volgens wat ik op dit forum lees, is het bij sommige huizen / sommige dames een kwestie van: klaargekomen betekent einde van het bezoekje. Dat is niet zo bij Soraya's Palace. De geboekte tijd wordt hoe dan ook volgemaakt.
 
Tongzoenen is de standaard, maar er zijn af en toe dames die dat niet doen. Sowieso hangt dat soort dingen niet alleen van de dame maar ook van de klant af.

Zoveel als er redelijkerwijze in de geboekte tijd passen. Twee rondes op een uur bijvoorbeeld is geen enkel probleem.
Volgens wat ik op dit forum lees, is het bij sommige huizen / sommige dames een kwestie van: klaargekomen betekent einde van het bezoekje. Dat is niet zo bij Soraya's Palace. De geboekte tijd wordt hoe dan ook volgemaakt.

Dank voor het antwoord:
Begrijp dat het ook van de klant afhangt natuurlijk, maar het lijkt wel vrij genereus te zijn hier, als je dat vergelijkt met bv raamdames, waar je sowieso niet op tongkussen moet rekenen en je na max 15min uitgemolken terug buiten staat, na een pijpbeurt (zonder finish) gevolgd door 1 of 2 standjes en slechts 1 orgasme op de teller.

ik vraag het maar omdat ik de eerste keer bij een dame héél snel klaarkom en ik niet wil riskeren dat de pret dan al voorbij is, ik kan nog vlot een 2de rondje doen en dat is het betere eigenlijk... plus dat seks zonder tongkussen voor mij echt niet zo geil is, eerder vrij mechanisch, dus zoek betaalbare opties om beide te combineren met een mooie en begripsvolle jonge dame.
 
Het lijkt misschien onnozel en gemakkelijk gezegd maar bel even naar Soraya en vraag naar een spontane dame, die tongzoent, waar je eventueel een tweede keer bij mag klaar komen en je een echte gfe kan bieden. Ze zal je graag op een eerlijke manier helpen. Geloof me maar.
 
Het lijkt misschien onnozel en gemakkelijk gezegd maar bel even naar Soraya en vraag naar een spontane dame, die tongzoent, waar je eventueel een tweede keer bij mag klaar komen en je een echte gfe kan bieden. Ze zal je graag op een eerlijke manier helpen. Geloof me maar.

Lijkt inderdaad eenvoudige oplossing.
Maar het oog wil ook wat natuurlijk en zo een blind date, puur op een inhoudelijke match qua verlangens... het is niet "blind getrouwd" op TV hé, als je snapt wat ik bedoel: het is lust, die vervolgens leuk wordt, maar zonder de initiële aantrekking, gaat het ook niet lukken.
Veel zit hem in de ogen en de lach voor mij: ben eens gaan zien op de website, en bij de dames waar je dat bij kan zien, spreken enkel Canel en Eva me aan, vooral de laatste; laat dat nu net diegene zijn waar hier -naar ik meen- niets over terug te vinden is, wat vrij verdacht is, niet?
Canel wel, maar zij zou dus niet tongkussen...
Aargh!
 
Laatst bewerkt:
Lijkt inderdaad eenvoudige oplossing.
Maar het oog wil ook wat natuurlijk en zo een blind date, puur op een inhoudelijke match qua verlangens... het is niet "blind getrouwd" op TV hé, als je snapt wat ik bedoel: het is lust, die vervolgens leuk wordt, maar zonder de initiële aantrekking, gaat het ook niet lukken.
Veel zit hem in de ogen en de lach voor mij: ben eens gaan zien op de website, en bij de dames waar je dat bij kan zien, spreken enkel Canel en Eva me aan, vooral de laatste; laat dat nu net diegene zijn waar hier -naar ik meen- niets over terug te vinden is, wat vrij verdacht is, niet?
Canel wel, maar zij zou dus niet tongkussen...
Aargh!
Als je van groot slank getinte dames houd vraag dan achter lisa is echt een mooie dame hoor en daar is hier wel iets over te lezen
 
Inderdaad qua uitzicht kan ik bevestigen wT Pforce schreef. Ik had bijna trio met Lisa maar afgeknapt op de prijs 120€/30min. Dan maar gekozen voor trio bij sexysenses (75€/30min). Uiteraard voor 1op1 blijft mijn voorkeur Sorayaspalace als top locatie!
 
Inderdaad qua uitzicht kan ik bevestigen wT Pforce schreef. Ik had bijna trio met Lisa maar afgeknapt op de prijs 120€/30min. Dan maar gekozen voor trio bij sexysenses (75€/30min). Uiteraard voor 1op1 blijft mijn voorkeur Sorayaspalace als top locatie!
Ik heb exact dezelfde mening.
En ben ook bij Sexysenses langsgeweest voor het trio.
Is het mogelijk om 1u te nemen ipv 30 minuten? Ik weet dan is de prijs niet €75 maar zou dan €150 zijn. Is dit mogelijk? Vind het leuker om 1u samen te vertoeven met 2 mooie aantrekkelijke vrouwen ipv 30 minuten daar heb ik niet veel aan.
 
Dank voor het antwoord:
Begrijp dat het ook van de klant afhangt natuurlijk, maar het lijkt wel vrij genereus te zijn hier, als je dat vergelijkt met bv raamdames, waar je sowieso niet op tongkussen moet rekenen en je na max 15min uitgemolken terug buiten staat, na een pijpbeurt (zonder finish) gevolgd door 1 of 2 standjes en slechts 1 orgasme op de teller.

ik vraag het maar omdat ik de eerste keer bij een dame héél snel klaarkom en ik niet wil riskeren dat de pret dan al voorbij is, ik kan nog vlot een 2de rondje doen en dat is het betere eigenlijk... plus dat seks zonder tongkussen voor mij echt niet zo geil is, eerder vrij mechanisch, dus zoek betaalbare opties om beide te combineren met een mooie en begripsvolle jonge dame.
@146
Herkenbaar. Je kan er inderdaad op voorhand best naar vragen.
Uit ervaring weet ik dat het bij Soraya zelf geen probleem is. Ze maakt er zelfs een punt van ;-) De meeste andere meisjes gaan er vlot in mee.
Maar bij bij eentje heb ik wel al meegemaakt dat ze dat beleefd afwimpeld heeft bij een sessie van 45 minuten onder het mom van "te weinig tijd daarvoor". Sullig excuus of een manier om een uur af te snoepen, maar ik had geen zin in een discussie hierover. Resultaat was dat ik na 15 minuten al een massage kreeg ;-)
Maar dat was de enige keer dat ik het in het huis heb meegemaakt.
 
Gelukkig ben ik dus niet de enige...
Misschien noet gepast, maar mag ik weten welke dame dat was, dan moet ik haar al niet in overweging nemen.
Jammer dat niet alle dames online staan, want ik maak graag vooraf mijn keuze. Minder stress voor mij.
Momenteel zit ik echt te twijfelen over Canel, dat lijkt me echt een zalige meid, maar las dat ze niet kust...
Heb geen eindeloos budget, dus een testdate met haar doen om te proberen is helaas niet aan mijn portefeuille besteed.
 
Gelukkig ben ik dus niet de enige...
Misschien noet gepast, maar mag ik weten welke dame dat was, dan moet ik haar al niet in overweging nemen.
Jammer dat niet alle dames online staan, want ik maak graag vooraf mijn keuze. Minder stress voor mij.
Momenteel zit ik echt te twijfelen over Canel, dat lijkt me echt een zalige meid, maar las dat ze niet kust...
Heb geen eindeloos budget, dus een testdate met haar doen om te proberen is helaas niet aan mijn portefeuille besteed.
Ik geef niet graag namen door voor zoiets. Het kan namelijk ook zijn dat dat meisje gewoon een slechte dag had of iets dergelijks. Dan wil ik haar geen slechte naam geven hier...
Maar ik zou gewoon even bellen en vragen of het mogelijk is om een tweede ronde te doen met de dame van je keuze binnen het tijdsbestek/budget dat je hebt. Ik heb bij het huis altijd al een antwoord op mijn vragen gekregen.
 
Ik geef niet graag namen door voor zoiets. Het kan namelijk ook zijn dat dat meisje gewoon een slechte dag had of iets dergelijks. Dan wil ik haar geen slechte naam geven hier...
Maar ik zou gewoon even bellen en vragen of het mogelijk is om een tweede ronde te doen met de dame van je keuze binnen het tijdsbestek/budget dat je hebt. Ik heb bij het huis altijd al een antwoord op mijn vragen gekregen.
Idd een telefoontje is makkelijk en je bent geholpen met je vragen
 
Is het maar een indruk of is er een wervingsprobleem van meisjes bij het huis? Ik zie regelmatig nieuwe meisjes verschijnen, die dan na enkele dagen al weer verwijderd worden. Vermits ik graag op voorhand een afspraak maak, gebaseerd op wie ik op de site zie, is dat nogal vervelend.
Ik zie ook dat er recentelijk op Redlights geadverteerd wordt voor nieuwe meisjes en zelfs voor een receptioniste. Een algemeen personeels tekort (zoals overal nu) of alleen specifiek hier?
 
Is het maar een indruk of is er een wervingsprobleem van meisjes bij het huis? Ik zie regelmatig nieuwe meisjes verschijnen, die dan na enkele dagen al weer verwijderd worden. Vermits ik graag op voorhand een afspraak maak, gebaseerd op wie ik op de site zie, is dat nogal vervelend.
Ik zie ook dat er recentelijk op Redlights geadverteerd wordt voor nieuwe meisjes en zelfs voor een receptioniste. Een algemeen personeels tekort (zoals overal nu) of alleen specifiek hier?

Ja, ik ga er al jaren, het is een goed huis, maar nu wordt het inderdaad tijd dat er weer degelijk werk van gemaakt wordt. De ontvangst was er steeds goed een wijde selectie maar de laatste tijd is het vrij zwak qua aanbod.
 
Ja, ik ga er al jaren, het is een goed huis, maar nu wordt het inderdaad tijd dat er weer degelijk werk van gemaakt wordt. De ontvangst was er steeds goed een wijde selectie maar de laatste tijd is het vrij zwak qua aanbod.
Het is het enige wat me momenteel weerhoudt om nog 's langs te gaan. Ik vind mijn ding niet in de current line-up... Maarja, de gustibus et coloribus non disputandum est...
 
Idd een telefoontje is makkelijk en je bent geholpen met je vragen

Dat zal wel - voor sommigen is het allemaal zo simpel.... voor anderen zonder ervaring toch net iets minder.
Het zou fijn zijn als er een beetje meer transparantie op de website is, zodat je alles rustig en discreet vooraf kan bekijken thuis.
Zo niet ben ik veroordeeld om onnozele vragen te stellen, op gevaar afgeschoten te worden als een drooggeiler en dat ben ik dus niet:
heb dit gewoon nog nooit gedaan en ik wil gewoon goed voorbereid zijn als ik er een eerste keer binnenstap zodat ik geen verrassingen tegen komen, want ik weet dat het gevaar groot is dat ik anders over mijn budget ga en het thuis meteen uitkomt.

Het is het enige wat me momenteel weerhoudt om nog 's langs te gaan. Ik vind mijn ding niet in de current line-up... Maarja, de gustibus et coloribus non disputandum est...
Ja, het zou natuurlijk fijn zijn als alle dames zich even voorstellen op de website, maar ik kan er wel inkomen dat sommigen dat liever niet doen; zij vallen af.
Ik vind het vooral jammer dat er zo weinig te vinden is over de praktische zaken zoals wat inbegrepen is en wat de mogelijkheden daar boven op nog zijn en vooral dan ook de eventuele extra prijs die daarvoor aangerekend wordt door de dame van mijn keuze.
Heb écht schrik dat het tarief -bij sommigen- maar een lokkertje is, en dat je eens op de kamer vakkundig uitgehoord wordt naar je stoute wensen en vervolgens van al je reservegeld dat je mee hebt afgeholpen wordt om die binnen de tijd te vervullen.

Als iemand een beetje meer info heeft hierover, dan hoor ik het graag: dat mag als prive-berichtje ook...
Hartelijk dank
 
Als iemand een beetje meer info heeft hierover, dan hoor ik het graag

Ik heb het even geteld en er staan in deze rubriek 15 threads over dames van Soraya's Palace (= 15 verschillende dames, met meerdere posts per thread). Sommige van die threads gaan over dames die nog steeds bij Soraya's Palace werken, dus daar heb je meteen iets aan. Andere topics gaan over dames die ondertussen weg zijn bij Soraya's Palace, maar ook die kunnen nog nuttig zijn om je wantrouwen (sorry dat ik het zo noem) weg te nemen, met name over de vrees om "extra's" te moeten betalen. In de meeste recensies vind je namelijk de duur van het bezoek en het betaalde bedrag. Je kan dat vergelijken met de prijzen zoals vermeld op de site, en je zal zien dat dat quasi altijd overeenkomt . En in die gevallen waar er toch extra lijkt te zijn betaald, zou je in de recensie iets moeten kunnen terugvinden over anaal of CIM, zoals @White Rabbit al opmerkte.

dat mag als prive-berichtje ook
Nah, dat doen we niet ... :). Als we iets te zeggen hebben, doen we dat hier wel :).
 
Lang geleden ben ik bij haar geweest en schreef erover op hookers.nl. Ik weet wel niet meer wat juist. Ik heb maar 2 x een slechte ervaring gehad bij Soraya en die herinner ik me nog. Dat was dus niet bij Lucia. Op Franstalig forum wordt er ook goed over geschreven.
Rose en Alice zien er ook leuk uit. Ik probeer volgende week nog eens lans te gaan. Veel te lang geleden dat ik nog bij Soraya gaan wandelen ben.
 
Ik ben afgelopen weekend eens binnengewipt bij Soraya omdat ik op de website enkele nieuwe dames had opgemerkt. Twijfel tussen Lucia en Rose maar op aanraden van Soraya heb ik gekozen voor Lucia. Goede sessie en ze neemt rustig haar tijd. blijkbaar moet Rose nog gevormd worden. Ze zou van bij concurrente Naomi komen en snel willen afwerken. De tijd zal het uitwijzen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan