Recensie Stefania(Roe),Gent,Schepenenvijverstraat 21/4 (bar Vogue 1) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sanchez4

Wandelaar
87
29/04/25
101
25
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Vandaag een zekere Stefania van roemeense afkomst bezocht op dit adres rond de middag ongeveer..heb heel het forum afgezocht of er als iets was geschreven over haar maar blijkbaar niet.

Over het bezoek zelf dan,had al een dame bezocht en had terug goesting gekregen in een hoer en na enkele rondjes bij deze blonde roemeense binnen gegaan met redelijk mooie borsten denk c-cup en mooi gezicht met opgespoten lippen bimbo type.

Afgesproken 50euro p+n maar bij binnenkomst direct vragen voor extra's en of ik langer wou blijven heb vriendelijk bedankt voor het aanbod...Beffen zou ook 50euro extra kosten bij haar🙄🙄
Pijpen kan ze goed en kijkt regelmatig in de ogen als ze je afzuigt wat ik zeer geil vind..
Dan overgeschakeld naar de sex,eerst heeft ze mij afgereden en dan doggy waar ze haar vingertje er tussen gebruikte en ik haar ook niet goed kon neuken heb dan maar gevraagd om met het handje af te maken....
Ben blij dat ik deze mooie dame heb kunnen neuken maar het zal toch maar bIj 1 bezoekje blijven...

Terug
Bovenaan Onderaan