Recensie Stefanie, Eindhoven, Baekelandplein 10(L) 4,43 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

M.mous91

Wandelaar
41
24/08/21
24
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Net een bezoekje aan Stefanie gebracht. Heb haar al heel vaak zien zitten op 't plein, ze heeft een hele leuke ondeugende lach en ogen, maar toch twijfelde ik iedere keer om te gaan. Bang voor (weer) een teleurstelling bij een "nieuwe" dame.
Nu bleek die angst in dit geval nergens voor nodig. Die ondeugende blik is niet weg gegaan tijdens 't bezoek, en ze is enorm aardig.

Begonnen met haar te beffen, daarna over gegaan in 69, waarbij ze echt heerlijk pijpte. En voor m'n gevoel ook echt heel lang, ben ik moet gewend van de dames op 't plein.
Daarna begonnen met haar bovenop, ze leek of d'r kutje wat te knijpen, of ze is echt nog strak. Moest snel wisselen van positie, anders was 't al gedaan. Duurde vervolgens ook niet lang en ik denk dat ik 't half uur aardig vol heb gemaakt.
Zo niet, dan heb ik toch een goede tijd gehad ?.

Herhalingsgevaar erg groot en zeker de moeite waard. Enig minpuntje, voor zover je dat kan zeggen is dat ze niet wil zoenen op de mond. Maar dat is d'r goed recht, verder mag je d'r overal gewoon kussen en aanraken, dus een GFE- zou ik het willen noemen ?.
 
Ben afgelopen dinsdagavond ook bij deze Hongaarse dame binnen geweest. Ze stond nu op nr 9, was voor mij ook de eerste keer bij haar en het viel niet tegen. Ze stelt zich netjes voor en dan even een lekkere omhelzing waarbij je ze even goed kan vastpakken. Gekozen voor het standaard pakket, wat ik meestal doe als ik een nieuwe dame bezoek. Ze pijpt lekker en het in missionaris standje mocht ik haar benen in mijn nek leggen zodat ik ze diep kon stoten. Inderdaad een leuke lach en naar het wasje 3 zoenen een voldaan naar huis. Ondanks dat ik echt een fan ben van ebony damens maar m'n favoriete Tiffany zich niet meer laat zien op het plein, is stefanie voor mij een zeker voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag ook een bezoekje gebracht aan Stefanie en een soortgelijke ervaring gehad als hierboven beschreven.

Wat een lieve meid. Eenmaal binnen was ze nog knapper/schattiger dan me voor het raam was opgevallen. Een neusbel doet het m altijd voor me... Eenmaal uitgekleed begon ze gelijk met een lekkere knuffel en strelingen over het lichaam. Helemaal geen haast en ze verzekerde me dat ze me lekker ging laten relaxen. Die woorden heeft ze zeker waargemaakt. Pijpen deed ze echt goed en meer hoe je vriendin het zou doen ipv een afwerkbeurt zoals je weleens tegenkomt. Lekker kriebelen onder de ballen (ze vroeg eerst of ze dat mocht doen, heel schattig want ze moest eens weten wat ze allemaal mag doen). Daarna lekker in twee standjes neuken waarbij ze je lief en geil blijft aankijken via de spiegel. Echt een schatje die je wel wat langer voor jezelf zou willen hebben. Had moeten weten dat ze zich ook liet beffen, dan had ik daar ook de tijd voor genomen.

Het verbaasde me dat ze zei een rustige dag te hebben, terwijl het erg druk op het plein was en er reletief weinig dames waren. Bij zo'n meid moet dan de deur eigenlijk plat gelopen worden.

Ze was er nog maar kort (anderhalve maand zei ze) en gaat binnenkort op vakantie. Of ze dan nog terugkwam wist ze nog niet. Ik hoop dat ik haar daarvoor nog tref, maar eigenlijk moeten we met zn allen haar voor het plein zien te behouden! Allemaal naar nummer 9 Rechts (want daar zat ze).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag ook op 9 links Stefanie bezocht. Lachte ontzettend lief naar me toen ik eerst een rondje liep, waarop ik terug zwaaide. Zat verder niet echt iets qua mijn smaak dus meteen weer schuin overgestoken naar nr 9. Ditmaal een ondeugende lach van Stefanie en een knikje van mijn kant en ze deed de deur open.

Had niet veel tijd dus het bij het standaard pakket gehouden. Kan bovenstaande recensies alleen maar onderschrijven. Na uitkleden en wassen plaatsgenomen, beetje elkaar verkent, maar al snel vroeg ze "can I suck you?". Nou dat laat deze jongen niet twee keer vragen natuurlijk. Ze pijpt echt heerlijk, is super enthousiast en lief. Vraagt ook waar je zin in hebt en wat je wil. Hopelijk nog aanwezig als ik weer in omgeving Eindhoven moet zijn.
 
Vanmiddag nog even een bezoekje gebracht aan Stefanie, ze zwaaide al naar me bij het langs lopen.
Ze gaat inderdaad met vakantie en zei me een maand weg te blijven, dus nog even naar binnen bij deze vrolijke Hongaarse dame.
Ze pijpt erg lekker met wat tempowisselingen en ze vroeg me zelf of ik 69 verder wou, heb haar ook nog in andere positie gebeft hmmm ze heeft een heerlijke poes:p. Onder het neuken kriebelt ze je lekker onder je ballen, je mag haar gerust stevig nemen Stefanie vind het allemaal goed. Ze begint nu al een favorietje voor mij te worden op het plein en ze ziet mij over een dikke maand zeker terug.
 
Ik ben er gisteren geweest en het was weer prima. Ze is inmiddels een weekje terug en ze blijft nog circa 3 weken. Eind van het jaar/begin nieuwe jaar circa 3 weken terug naar haar thuisland.
 
Stefanie .ze zit nu op9 links naast Mylene ,twee toppers,ik weet niet of ze wel trio doen zal volgende keer vragen..
Heb eens een trio met haar en Raluca gehad. Denk dat ik nog eens voor een trio met haar en Roberta wil gaan. En als ik in een hele goede (geile) bui ben mag Raluca ook wel aansluiten. Is ook geen straf.

Ze blijft net als Raluca en Roberta maar tot ergens deze week. Weet niet of ze er in het weekend nog wel zit.
 
Gisteren Stefanie bezocht. Ze zat nu op 8 rechts.
Ik kan de positieve ervaringen hierboven alleen maar bevestigen. Leuke, lieve meid die haar best doet het naar je zin te maken. Ze spreekt ook een paar woordjes Nederlands.
 
Is Stefanie weer terug? Ik had er nog niks van vernomen maar als dat zo is weet iemand haar werktijden? Want dan ga ik binnenkort de rit naar baeklandplein maken ,dat is dit lekkertje zeker waard.
 
Ik ben onlangs voor de eerst keer bij deze Hongaarse dame geweest en dat is prima bevallen.
Op de kamer begint ze meteen al met een lekkere omhelzing waarbij je haar billen lekker mag vastpakken.
Na een wasje vooraf snel het bed op.. Ze pijpt lekker lang en diep en er is absoluut geen haast bij.
Daarna neuken. Ik koos eerst voor cowgirl, waarbij zij mij heerlijk bereed. Wat heeft deze meid een conditie.
Vervolgens over op het missio standje waarbij ik haar benen in mijn nek legde zodat ik ze diep kon stoten. Tijdens het neuken kijkt ze je constant aan met een lieve, maar zeker ook geile lach. Ook doggy was heerlijk, waarbij ze mijn ballen tussen haar benen door streelde. Tenslotte heb ik het af laten maken met een handjob, waarbij ze tegelijkertijd mijn ballen bewerkte. Een spetterend hoogtepunt was het gevolg,
Ik zal Stefanie zeker vaker bezoeken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een lieve meid is het toch. Zoals altijd bij haar eerst even knuffelen met een grote glimlach op haar gezicht. Ze gaf me complimenten en tijdens het pijpen (wat ze heel goed doet) viel het me op dat ze naar zichzelf in de spiegel kijkt. En als jij dan kijkt, lacht ze lief naar je, wat het een hele intieme en goede ervaring maakt. Lekker geneukt, waarbij haar benen alle kanten opvouwen en zo was het weer een leuke tijd met Stefanie.

Ze had haar neusring niet in en ze zei dat ze nog 2 maanden op het plein te vinden zou zijn, maar dat dat ook zou kunnen veranderen. Ik hoop in ieder geval dat ze nog wat langer blijft of op zijn minst terugkomt.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Not sure if she is still on the square but visited in early July. A good girl who gives great service. Not in a rush and good use of 50 euro.
 
Weet iemand of Stefanie nog op het plein te vinden is ? Ik heb haar al een tijdje niet meer gezien ?
ja,ik was er vandaag wat een dooie boel daar op het plein ik was er rond 13h15 kristina kwam ik tegen die ging zeker boodschappen doen Stefanie ook gezien op 10 links ,verder 6 meiden gezien op de hele plein wat treurig ,
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gister kort bij Stefanie geweest ze zat op 11R. Lieve meid welke het je naar je zin maakt! Tijdens het pijpen streelt ze je ballen en kijkt je geil aan.

Daarna doggy waar ze met haar hand tussen haar benen ook mijn ballen streelde en zichtbaar genoot om stevig genomen te worden.

Enige minpuntje vind ik dat ze tussen haar benen niet aangeraakt wilde worden maar dat lag misschien ook aan het korte bezoek.

Voor herhaling vatbaar!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week sinds tijden weer op het plein geweest. Er was niet veel keus maar op 9 stond een vrolijke dame die er prima uitzag dus de gok maar genomen. het bleek Stefanie uit Hongarije te zijn. super aardige meid met prima service. Uiteindelijk een mooie meevaller ondanks de matige bezetting.
 
Terug
Bovenaan Onderaan