Na wat te twijfelen of ik nog richting Amsterdam zou gaan, had ik bedacht eens een keer een Zuid-Amerikaanse met een mooie kont te bezoeken. Dat doe ik anders nooit, zijn relatief weinig recensies van valt me op. Angela antwoordde niet, Adriana druk met verhuizen, Veronica had er geen zin in afgelopen weekend..
Toen verscheen daar opeens de advertentie van één van mijn favorieten. Zodra het vliegtuig was geland en ze de koffers had uitgepakt stond ik weer op de stoep bij het welbekende adres. 
Heb het in een vorige recensie al eens omschreven. Prachtig lijf, mooie borsten, lief gezicht, lekkere kont. We zijn staand begonnen met tongzoenen, waarna ze afdaalde voor een staande pijpsessie. Na een tijdje liggend verder. Helaas had ze niet zoveel zin in 69 deze keer maar een uitgebreide befsessie was geen probleem. Af en toe de benen opgetild, wat een uitzicht. Ze zei zich opeens weer te herinneren hoe fijn dit was. Na een tijdje werd ze steeds natter en dan heb je me enthousiast. Na lang doorzetten kwam ze klaar en aan de lichamelijke uitingen te zien was het ook echt zo, waar het vorige week bij Alena net niet lukte... Condoom erom bij mij en direct heerlijk in missionaris tongzoenend bezig geweest. Vervolgens over op doggy, ik trok zacht aan haar haren en ze kwam omhoog waardoor ik achterlangs haar borsten kunnen pakken. Dit hield ik niet heel lang meer vol. Gedouched, massage, het opvolgende uur vergelijkbare sessie gehad.