Recensie Steffie, Maison d’Amour, Sint-Job-in-‘t-Goor 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spetter

Newbie
21
25/09/21
28
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toen ik er kwam waren er nog 3 dames vrij, Sofie, Jessy & Steffie. Ik twijfelde tussen Sofie en Steffie maar om de één of andere reden toch voor Steffie gekozen.

Steffie is een knappe dame, prachtige vormen met eerder kleine borsten maar dit stoorde me geenszins. Eerst even opgefrist in de badkamer en nadien terug naar de speelkamer waar ze meteen begon met het tongzoenen en ik haar lichaam uitgebreid kon verkennen.
Uiteindelijk zijn we op het bed gaan liggen want ik was al helemaal opgegeild en wou nu toch wel dat ze me zou pijpen. Ze waarschuwde me nog dat ik niet in haar mond mocht komen, dus zodra ik voelde dat ik het niet meer kon houden heb ik haar maar weggeduwd zodat ik er alles kon uitspuiten en dan niet in haar mond. Het had leuker geweest als dit in haar mondje had gemogen maar ja, je kan niet alles hebben in het leven.

Na de deze pijpbeurt heeft ze me een lekker diepe massage gegeven om me nadien te pijpen met condoom en me af te werken terwijl ze op me kwam zitten en ik met haar lekkere borstjes kon spelen.

Nadien nog even opgefrist en weer de baan op met een heerlijk gevoel. Voor mij is Steffie wel een heerlijk toppertje, die ik best nog wel eens wil neuken.

De tijd zal het uitwijzen wanneer dit nog eens kan.
 
Kleine borsten maar ik vind wel dar ze een mooie vorm hebben en ze heeft ook lange tepeltjes. Spijtig voor ons zal het plezier niet lang duren want weldra heeft ze vast werk zei ze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan