Steffy > Sint-Niklaas 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mamboking

Vaste klant
146
07/06/22
85
11
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Steffy (adverteert ook wel als Vlaamse Steffy) is al vaak besproken in de rubriek WHEM, maar blijkbaar kan je in WHEM geen recensie plaats, dus bij deze een verslagje van mijn bezoek van vorige week aan haar.
Ik werd warm en hartelijk ontvangen, Steffy verleidelijk gehuld in een "niemendalletje", very nice hoor :)
Op de kamer eerst afgerekend en vrij snel verdwenen mijn handen al onder haar niemendalletje. Amai, wat een lekker lijfje, alles slank en strak, daar hou ik wel van. Ondertussen waren wij al volop aan het tongzoenen en gingen wij op het bed liggen. Alles wat bij een goeie GFE hoort kwam aan bod : strelen, zoenen, passioneel tongzoenen, PZC, vingeren, beffen, Steffy doet alles zeer goed en vol overgave :) Zelf geniet ze ook graag en dat laat zij dan ook goed zien en horen.
Zij biedt haar lichaam ook zeer goed aan om vanalles plezants mee te doen, wederzijds genot, I like that !
Even cowgirl gedaan en dan heb ik mij finaal overgegeven aan haar zalige pijpkunsten 😃
Na het sport en spel nog een aangename babbel gehad.
In één woord : TOPdame !
Helaas kan ik hier geen link toevoegen want er is momenteel geen advertentie op RL.
Als er niets op RL staat, dan is dat omdat Steffy voldoende werk heeft op dat moment en/of dat zij privé iets omhanden heeft. Jawel, ook en zeker voor een DVP is de werk/privé balans heel belangrijk.
En als zij niet direct op een berichtje reageert, wacht rustig af en probeer na enkele dagen nog eens beleefd opnieuw ... geduld wordt vaak wel beloond :)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan