Recensie Stefi - Kortrijk 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

FabianDC

Newbie
5
01/03/22
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen deepthroat
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/stefi-2/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk eens profiel aangemaakt, zo kan ik ook eens een ervaring delen.
Raar dat Stefi nog niet besproken werd. Mijn persoonlijke topper. Nog nooit eerder iemand meegemaakt met zo'n pijpskills. Neukt je de ballen van je lijf. En wat een schoonheid, killer body, ziet er veel jonger uit dan haar leeftijd. Wel enkel bottom, voor de rest super GFE met iets extra's dus. Ontvangt in Kortrijk en Brugge.
 
Hoe verloopt de communicatie, spreekt ze vlot Nederlands of Engels?
En hoe vrouwelijk is ze?

Als ik de eerste keer met een TS zou afspreken, zou het iemand moeten zijn die zeer vrouwelijk overkomt qua borsten, billen, gezicht, etc.
Dat je bij wijze van spreken pas merkt dat het om een TS gaat op het moment dat het broekje naar beneden gaat :)
 
Communicatie is in het Engels (ze spreekt een beetje Nederlands).
En ze is super vrouwelijk en knap (zowel gezicht als body), slank, niet te groot en mooi koppel borsten.
@Ossas: je merkt pas dat het om een shemale gaat als het slipje naar beneden gaat.
Kijk gewoon even naar haar adv op redlights, foto's zijn zoals ze is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eindelijk eens profiel aangemaakt, zo kan ik ook eens een ervaring delen.
Raar dat Stefi nog niet besproken werd. Mijn persoonlijke topper. Nog nooit eerder iemand meegemaakt met zo'n pijpskills. Neukt je de ballen van je lijf. En wat een schoonheid, killer body, ziet er veel jonger uit dan haar leeftijd. Wel enkel bottom, voor de rest super GFE met iets extra's dus. Ontvangt in Kortrijk en Brugge.
Bevestig dit volledig!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zopas een date gehad met Stefi. Deze morgen contact opgenomen met haar via whatsapp. Na een uurtje of 2 kreeg ik antwoord terug. Ze was vriendelijk en er werden goede afspraken gemaakt. Het gesprek was luchtig en zeer relax.
Ik dus richting Kortrijk. Ik was er veel vroeger dan voorzien. Stuurde haar een bericht met de vraag of ik vroeger mocht komen. Ik weet dat andere meisjes dat niet graag hebben, maar het was geen probleem. Toen ik aanbelde was ik extreem nerveus. Mijn eerste keer met een trans. Mijn eerste echte keer met een andere piet erbij. Maar eenmaal de deur open ging begreep ik wat andere wandelaars beschreven in hun recensies. Een pracht van een vrouw. Wit topje, ongeloofelijk sexy roze rokje aan en echt, echt op en to vrouwelijk. Pumps, prachtige benen, mooi figuur, gelakte nageltjes en een knap gezichtje. Eenmaal binnen rustig gaan zitten in de zetel in de woonkamer. Ik denk dat we een half uur hebben zitten praten, en toen nam zij het initiatief. Na mij uit te kleden heb ik een prima bj gekregen en dan in de slaapkamer de rest gaan doen. Ze nam hem gretig in haar mond, maar hij gleed al even makkelijk in haar kontje. 'wil je mij doggy', vroeg ze, maar ik had andere plannen. Nog wat gespeelt en dan mogen komen op haar borsten. Dan zonder problemen nog een tijdje blijven praten. Toen ik weg ging had ik er meer dan een uur gezeten. Ik vroeg of ik extra moest betalen, maar glimlachend zei ze dat het niet nodig was.

Het was een fantastische avond. 100€ vond ik echt weinig. Ik heb mogen doen wat ik wilde en voor lange tijd.
 
Ik lees een recensie van 100€ voor 45 minuten, en een andere van 100€ voor een uurtje. Haar tarieven staan ook niet op haar profiel.

Kan iemand verduidelijken?
 
Hmm, ziet er inderdaad aantrekkelijk uit. Ik ga proberen haar morgenavond te daten.
Discrete locatie? 100€ voor 45min?
Locatie is discreet, gewone straat waar je kan parkeren. Klein appartementsblok waar je binnen gaat.

De 100€ is niet tijdsgebonden, ben er al aantal keer geweest en soms 45min en soms langer, op goeie sex staat geen tijd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb zin om eens met haar af te spreken, maar het zou men eerste keer zijn. Ik ben wat nerveus en vraag me af of ik best bel of haar een Whatsappbericht stuur?

Laat ze zich ook pijpen? (En is het een goed idee om dit te doen zonder condoom?)
 
Oké super. Bedankt voor uw reactie. Ik ben een beetje te verlegen om te bellen. Ik neem aan dat de betaling cash is en niet via Payconiq?
Maak ik best de dag (of dagen) ervoor een afspraak of de dag zelf?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan