Recensie Stella, Gent, Schepenenvijverstraat 21/3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Krokettje

Stamgast
Forumpionier
846
23/07/21
641
30
Beste wandelaars.
Goed nieuws voor de stella fans, she's back, haar net gezien en er mee gepraat. Is 2 tal weken terug. Heb haar gevraagd of ze lange tijd zou blijven en ze zei zeker al tot september. Ik zei haar dat dit vlug was dat ze terug zou weg gaan en ze vertelde dat ze geen andere keus heeft omdat er al personen verteld zouden hebben dat de ramen dan waarschijnlijk opnieuw zouden sluiten. Heb haar gezegd dat ze dit niet moet geloven en dat alles openblijft zoals het nu is, want dat een dersmde lock down echt niet kan en er ook totaal geen sprake van is. Vindt dit echt erg dat er zich mensen daar mee kunnen bezig houden met die meisjes op stang te jagen. Last ze alsjeblieft hun werk doen en wat doen ze uiteindelijk verkeerd? Ze proberen ook maar brood op de plank te krijgen en op het einde van de maand hun rekeningen te betalen. Personen die het moeilijk hebben met dit werk of de meisjes zelf,laat hun hun werk doen want uiteindelijk zijn de meisjes allemaal van de eerste tot de laatste gevaccineerd en gecontroleerd door een dokter, waar dat er veel andere mensen nog niet gevaccineerd zijn en vrij rond lopen. Dus wat is er dan het beste? Mensen die proberen eerlijk hun centjes te verdienen of van die geniepihaards die aan alles hun kl...en kussen en dan vertellen aan de meisjes dat ze alles terug gaan dicht doen in de hoop dat ze misschien zelf gaan opstappen. Ze vertelde me dat ze hierdoor serieus ontmoedigd raakt en hoopt dat dit idd fake is. Heb haar geprobeerd uit te leggen dat er niks aan de hand is en dat alles OK is en geen sluiting volgt. Voor de mensen die stella niet kennen, ze is een goedlachs meisje begin de 20 jaar,heeft krulletjes, puur natuur, is afkomstig van Italië en heeft voor de lock down ook in Gent gewerkt. Heeft 9 maanden naar haar familie geweest in Italië en heeft ervan genoten maar is terug blij opnieuw te mogen werken. Geef haar respect (staat hoog op haar lijstje) en je krijgt veel terug. ??
 
Laatst bewerkt:
Beste wandelaars.
Goed nieuws voor de stella fans, she's back, haar net gezien en er mee gepraat. Is 2 tal weken terug. Heb haar gevraagd of ze lange tijd zou blijven en ze zei zeker al tot september. Ik zei haar dat dit vlug was dat ze terug zou weg gaan en ze vertelde dat ze geen andere keus heeft omdat er al personen verteld zouden hebben dat de ramen dan waarschijnlijk opnieuw zouden sluiten. Heb haar gezegd dat ze dit niet moet geloven en dat alles openblijft zoals het nu is, want dat een dersmde lock down echt niet kan en er ook totaal geen sprake van is. Vindt dit echt erg dat er zich mensen daar mee kunnen bezig houden met die meisjes op stang te jagen. Last ze alsjeblieft hun werk doen en wat doen ze uiteindelijk verkeerd? Ze proberen ook maar brood op de plank te krijgen en op het einde van de maand hun rekeningen te betalen. Personen die het moeilijk hebben met dit werk of de meisjes zelf,laat hun hun werk doen want uiteindelijk zijn de meisjes allemaal van de eerste tot de laatste gevaccineerd en gecontroleerd door een dokter, waar dat er veel andere mensen nog niet gevaccineerd zijn en vrij rond lopen. Dus wat is er dan het beste? Mensen die proberen eerlijk hun centjes te verdienen of van die geniepihaards die aan alles hun kl...en kussen en dan vertellen aan de meisjes dat ze alles terug gaan dicht doen in de hoop dat ze misschien zelf gaan opstappen. Ze vertelde me dat ze hierdoor serieus ontmoedigd raakt en hoopt dat dit idd fake is. Heb haar geprobeerd uit te leggen dat er niks aan de hand is en dat alles OK is en geen sluiting volgt. Voor de mensen die stella niet kennen, ze is een goedlachs meisje begin de 20 jaar,heeft krulletjes, puur natuur, is afkomstig van Italië en heeft voor de lock down ook in Gent gewerkt. Heeft 9 maanden naar haar familie geweest in Italië en heeft ervan genoten maar is terug blij opnieuw te mogen werken. Geef haar respect (staat hoog op haar lijstje) en je krijgt veel terug. ??
Is dat in de Schepenenvijverstraat 21/3 . In welke welke shift werkt ze aub. Merci Grt. Dorisday.
Voor haar verlof een 2-tal weken geleden stond Alexandra in de nachtshift altijd in bar Vogue Schepenenvijverstraat op dat nummer (21/3). Als ze in verlof gaat is het altijd voor een kleine maand. Vorige week stond op dat nr (21/3) een dame met zwarte krullen. Op 21/4 stond voor de lockdown een eerder grote slanke dame met zwart haar denk ik. Ze had evenwel neptieten (niet extreem opvallend) maar ik voelde het toen ik eens een trio had met haar buurmeisje Alexandra. Zou dat meisje Stella zijn dat je bedoeld ? kan je eens beschrijven hoe Stella er uit ziet (haarkleur, grootte, tieten, of andere opvallende zaken) ? Merci & Grt. Dorisday
 
Laatst bewerkt:
Normaal alles ingevuld dorisday, werkt in de avondshift. Schepenenvijverstraat. Kan er niet naast kijken krulletjes haar en draagt meestal kort jeans broekje of durft ook wel eens badpak an te hebben. (rood, wit en zwart) ale de toch voor de lock down, ook wel paar corona kilootjes bijgekomen maar nog een naturel meisje en ook een goed humeur, speels ook ?? daarnet stonden we samen aan de deur (stond open) en was aan het dansen, heb dan meegedaan met haar en hebben dan met elkaars kont tegen mekaar gewreven ??het is een zotte doos ons stella ??
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Stella is zowat men favorietje als het op GFE aankomt.
Mooi figuurtje en lekker schattigeborstjes!
Nooit gehaast gevoel bij haar gehad. Echt een goed voorbeeld van: je krijgt veel als je vriendelijk bent.

Jammer wel dat ze hoopt dit jaar haar borsten te doen laten vergroten.
 
Nee? Serieus? Pppfff wat is dat toch al met die meiden? Allemaal willen ze van die plastiek erin stoppen. Geef mij maar liever naturel. Idd bij stella mag je veel doen als je vriendelijk bij haar bent en ze voelt dat je enorm veel respect voor haar hebt. Kortom, je weet wat je te doen staat als je van haar optimaal wil genieten. 😉
 
Stella is zowat men favorietje als het op GFE aankomt.
Mooi figuurtje en lekker schattigeborstjes!
Nooit gehaast gevoel bij haar gehad. Echt een goed voorbeeld van: je krijgt veel als je vriendelijk bent.

Jammer wel dat ze hoopt dit jaar haar borsten te doen laten vergroten.
Ja, absoluut. Ze is een heel leuke relaxte meid met een naturelle uitstraling.

Borsten laten vergoten mag ze niet doen! Ik heb in deze business al zoveel mooie meiden naar de kloten weten gaan van de plastiekhonger.
 
iemand weet of Stella nog werkt in Gent?
Ja, TomVTom, Stella werkt nog in Gent nachtshift (ik denk tegenwoordig vanaf 17u -18u tot 24u00. Schepenenvijverstraat 21/3 bar Vogue 1). Ze stond er alvast donderdagavond (03/02) tussen 18u30 en 21u30 toen ik er was. (en dus langer dan 21u30). Krijgt goede recensies. Zegt wel dat ze geen trio's doet (vvm), iets wat Alexandra (voorheen ook Vogue 1 raam 3 en 4) wel doet. Alexandra is dus terug en werkt nu blijkbaar (al dan niet tijdelijk) in bar Vogue 4 (hoek Vanderdonckdoorgang open gedeelte, een voor haar nieuwe locatie) dus ook in de nachtshift. Grt. Dorisday.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren nog eens aan de ramen van de rosse buurt gepasseerd, alvorens een stapje te zetten in Gent.

Bij het passeren gezien dat Stella aanwezig was en eigenlijk direct terug gekeerd om een praatje te slaan.
Ze zat wat te scrollen op haar smartphone, maar eens de deur open ging was ze heel vriendelijk en verdween de telefoon ook.
Stella is een italiaans meisje van begin de 20, echt een knappe dame met een mooi gebruind lichaam!
Zoals vaak had ze gisteren een kort jeansshortje aan met een topje.

Eens binnen, begon ze mij wat te strelen op het bed en verwarmde ze mijn handen. (Het was een koude avond met veel regen en wind).

Vervolgens begon ze te pijpen, dit doet ze met veel variatie en ze blijft ook echt in de ogen kijken.
Wat kan dit meisje heerlijk pijpen! Ik heb haar moeten tegen houden of de fun was al voorbij! :p
Absoluut de beste pijpbeurt die ik al heb gekregen met condoom.

Vervolgens een standje mogen kiezen en ben voor gewone missionaris gegaan.
Intiem was eveneens zeer goed met blijvend oogcontact en inleving.
Echt een machtig gevoel om rondom in de spiegels te kijken terwijl ze onder jou ligt. :oops:
Had haar graag in een ander standje genomen ook, maar lang uithouden is bij Stelle toch niet evident!

Achteraf nog rustig wat gebabbeld. Ze zei dat ik mijn tijd mocht nemen en mij niet moest haasten.
Het is totaal geen klokken kijkster.
Stella vertelde mij nog dat ze het jammer vind dat niet iedereen haar zo respectvol/beleefd behandelt en dat ze het daar nogal moeilijk mee heeft.

Stella praat ook enkele woordjes nederlands, wat wel schattig is!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag in de late middag nog eens gaan wandelen. Mij oog viel op de blonde Stella. Ze stond wat de dansen op muziek en keek mij vriendelijk aan. Ik had er al veel goeds over gehoord en twijfelde dus niet om naar binnen te gaan! Begonnen met een vlotte babbel tijdens het uitkleden. Eerst wat stoeien en aanraken, complimentjes geven (ze vond mijn ogen mooi) en giechelen. Ik zei dat ik haar borsten erg mooi vond. Ze vond ze klein zei ze. Ik vind ze perfect. De pijpbeurt was heeeeeeerlijk. Nog nooit zo'n lekkere met condoom gehad. Ze bleef mij zwoel aankijken. Erna cowgirl gedaan waarbij ze dicht bij mij kwam en haar borsten stevig tegen mij aangedrukt waren. Hoe heerlijk was dat. Daarna nog doggy gedaan en geëindigd in missionaris.
Erna nog wat leukel gebabbeld. Is echt een oprecht sympathieke meid die veel belang hecht aan deftige en respectvolle klanten. Tijdens het naar buiten gaan zei ze nog "God, you have beautiful eyes!" Treft je recht in het hart! Leuk om na te genieten. Voor herhaling vatbaar!
 
Laat deze meid zich beffen of vingeren?
Kan je ze kussen of mee tongzoenen?ik heb het alleszins al gedaan bij Stella gratis en voor niks maar is wel al geleden van voor corona. Als je met haar een goede klik hebt zal je wel mogen. Heb ze eens 20 min mogen beffen en ze kwam 2x klaar en ze kirde van de pret, vertelde me dat ik ook wel de 2 de klant was die ze dat toegelaten had, niet iedereen heeft daar toegang vertelde ze met de knipoog 😉
 
Vandaag in de late middag nog eens gaan wandelen. Mij oog viel op de blonde Stella. Ze stond wat de dansen op muziek en keek mij vriendelijk aan. Ik had er al veel goeds over gehoord en twijfelde dus niet om naar binnen te gaan! Begonnen met een vlotte babbel tijdens het uitkleden. Eerst wat stoeien en aanraken, complimentjes geven (ze vond mijn ogen mooi) en giechelen. Ik zei dat ik haar borsten erg mooi vond. Ze vond ze klein zei ze. Ik vind ze perfect. De pijpbeurt was heeeeeeerlijk. Nog nooit zo'n lekkere met condoom gehad. Ze bleef mij zwoel aankijken. Erna cowgirl gedaan waarbij ze dicht bij mij kwam en haar borsten stevig tegen mij aangedrukt waren. Hoe heerlijk was dat. Daarna nog doggy gedaan en geëindigd in missionaris.
Erna nog wat leukel gebabbeld. Is echt een oprecht sympathieke meid die veel belang hecht aan deftige en respectvolle klanten. Tijdens het naar buiten gaan zei ze nog "God, you have beautiful eyes!" Treft je recht in het hart! Leuk om na te genieten. Voor herhaling vatbaar!
Was dit al in de avondshift of in de dagshift?
 
Volgen de recensie een topper die ik ook wel eens zou willen bezoeken. Wat wel jammer is bij raambezoek is dat je nooit zeker bent dat de dame aanwezig is ,zeker als je enkele kilometers verder op woont.
 
Volgen de recensie een topper die ik ook wel eens zou willen bezoeken. Wat wel jammer is bij raambezoek is dat je nooit zeker bent dat de dame aanwezig is ,zeker als je enkele kilometers verder op woont.
Ik heb Stella al maanden (3-4...) niet meer gespot in Gent (Schepenenvijverstraat 21 Bar Vogue 1 raamnummer 3). Ik denk bijgevolg dat ze er (momenteel) niet meer werkt (of vergis ik mij ?).
Grt. Dorisday.
 
Volgen de recensie een topper die ik ook wel eens zou willen bezoeken. Wat wel jammer is bij raambezoek is dat je nooit zeker bent dat de dame aanwezig is ,zeker als je enkele kilometers verder op woont.
Dat is idd zeker een feit. Hangt er natuurlijk vanaf ook wat (enkele) kilometers natuurlijk ook zijn? 20, 50 200? Stella zeker de moeite waard om eens te bezoeken en je kan ze eigenlijk niet missen. Grote bos krulhaar, blond en een licht gebruind kleurtje van huid, is Italiaanse. Draagt ook van die doorschijnende hoge heels. Heb ik haar iddertijd nog gezegd dat ze als ze zo een schoenen zou dragen misschien meer klanten zou hebben omdat de mannen dat sexy vinden, ale alleszins ik toch 😜. Nu ja ze draagt ze toch maar mooi sindsdien. Normaal doorschijnende met glinsters als ik me niet vergis.
 
Dat is idd zeker een feit. Hangt er natuurlijk vanaf ook wat (enkele) kilometers natuurlijk ook zijn? 20, 50 200? Stella zeker de moeite waard om eens te bezoeken en je kan ze eigenlijk niet missen. Grote bos krulhaar, blond en een licht gebruind kleurtje van huid, is Italiaanse. Draagt ook van die doorschijnende hoge heels. Heb ik haar iddertijd nog gezegd dat ze als ze zo een schoenen zou dragen misschien meer klanten zou hebben omdat de mannen dat sexy vinden, ale alleszins ik toch 😜. Nu ja ze draagt ze toch maar mooi sindsdien. Normaal doorschijnende met glinsters als ik me niet vergis.
Ik denk dat ze er al maanden niet werkt Krokettje. Of vergis ik mij ?
Grt. D.
 
Ik denk dat ze er al maanden niet werkt Krokettje. Of vergis ik mij ?
Grt. D.
Heb ze onlangs nog gezien dorisday, weliswaar in de dagshift. 😉 Ook op ander adres of dat ze anders zit en dan in de schepenenvijverstraat. Pieter vanderdoncktdoorgang 16 l in dat witte pand met twee grote ramen. Kleinste kamer zat Stella. Komt al jaren niet echt overeen met die tuttebelle van aan de overkant in de schepenenvijverstraat,vertelde ze me vroeger eens. Altijd jaloers onder mekaar en altijd smerig kijken en zo. Ja die vrouwen e onder mekaar, moet er geen tekening bij maken e 😉 🤣, verstaan dat wel e 😄
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Stella al maanden (3-4...) niet meer gespot in Gent (Schepenenvijverstraat 21 Bar Vogue 1 raamnummer 3). Ik denk bijgevolg dat ze er (momenteel) niet meer werkt (of vergis ik mij ?).
Grt. Dorisday.
Vandaag Stella gezien in dayshift op de PVDD 16 ,linkse raam tot zo rond 17 u 30 toen nog andere dames ook naar huis gingen
 
Vandaag Stella gezien in dayshift op de PVDD 16 ,linkse raam tot zo rond 17 u 30 toen nog andere dames ook naar huis gingen
Das dus de plaats waar Alexandra voor haar verlof stond hé L (de Roemeense met korte jeansbroek, zwarte haren, die ook lang in Vogue 1 nr 2 gewerkt heeft hé). Alexandra nu al maanden niet meer gespot... Stella krijgt ook veel positieve recensies maar nu dus blijkbaar dagshift. Merci.
 
Das dus de plaats waar Alexandra voor haar verlof stond hé L (de Roemeense met korte jeansbroek, zwarte haren, die ook lang in Vogue 1 nr 2 gewerkt heeft hé). Alexandra nu al maanden niet meer gespot... Stella krijgt ook veel positieve recensies maar nu dus blijkbaar dagshift. Merci.
Ja, idd, ik heb Alexandra in nightshift weliswaar op exact dezelfde plaats zien zitten/staan.
 
Spijtig dat die blijkbaar wegblijft... (veel langer dan ze aangaf). Vond ik een correcte en goede dame (waar voor je geld, vriendelijk, correct,...
Ja, ik heb ze ook wel meerdere keren bezocht en was zeer vriendelijk, correct en bovenal een mooi en naturel lichaam maar in vergelijking met de absolute toppers zoals Vanessa, Kathy en Nathalie als haar pet goed stond deden ze ergens Alexandra toch vergeten.
Alexandra hield toch ergens een beetje afstand terwijl sommige andere je alle hoeken van de kamer liet zien!
 
Ja, ik heb ze ook wel meerdere keren bezocht en was zeer vriendelijk, correct en bovenal een mooi en naturel lichaam maar in vergelijking met de absolute toppers zoals Vanessa, Kathy en Nathalie als haar pet goed stond deden ze ergens Alexandra toch vergeten.
Alexandra hield toch ergens een beetje afstand terwijl sommige andere je alle hoeken van de kamer liet zien!
Idd. ervaring gehad met Vanessa (echt onwaarschijnlijk) en Nathalie. Kathy ken ik niet. 't Ja er zijn daar al veel goede dames weg in Gent...
 
Vrijdagavond nog eens gaan wandelen in Gent en tot mijn grote verbazing Stella tegen gekomen in de avondshift.

Vanaf ik wist dat Stella er was, was mijn keuze snel gemaakt!
Ze zag er zeer knap uit met haar blonde krulletjes en groene badpak.

Bij het openen van de deur begroette ze me heel vriendelijk en kreeg ik direct een kus.
Ze herkende mij nog van de laatste keer.

Stella vertelde dat het haar eerste keer avondshift was na een lange periode gewerkt te hebben in de dagshift.
Ze verkiest de dagshift omdat er dan minder "speciale" dingen gebeuren en het clienteel een stuk respectvoller is.
Wat ik sterk waardeer aan Stella haar service is het feit dat ze uitgebreid haar tijd neemt om een praatje te maken en begint met wat teasen en zachte strelingen op bed.
Pijpen was dik in orde. Intiem verschillende standjes mogen uitkiezen.

Achteraf nog wat gepraat over vanalles en nog wat en ik mocht uitgebreid mijn tijd nemen om mij terug aan te kleden.
Bij het buitengaan nog een kus en een knuffel gekregen.

Bij stella krijg je echt een GFE als je lief en respectvol bent, het is een spontaan meisje dat een prima service biedt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan