Recensie Stella, Gent 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wafelaar

Newbie
5
03/04/22
4
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/girl-stella.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Recent bezocht. Is een moeilijke om te recenseren.

Afspreken verliep relatief vlot. Ze ontvangt op een degelijk appartement in Gent centrum. De ontvangst was oké maar niet bepaald hartelijk (nochtans gevraagd naar GFE en geen probleem zei ze. Achteraf gezien weet ik niet of ze zelfs goed wist wat dit betekende maar bon). Ze is wel goedlachs, maar haar Engels is zeer gebrekkig. Feitelijk onmogelijk om een deftige conversatie te hebben. Zorgde wel voor wat stroefheid. Misschien dat het daarom bij het binnenkomen in rechte lijn naar bed was, en niet eerst vijf minuten babbelen op de zetel.

Qua uiterlijk is het wel degelijk zij, maar ze is best ietsje gezetter dan je zou denken afgaande van de foto's. 60kg - ik betwijfel het. Is ook 24, niet 21 maar soit. Geboekt voor een uur aan €130 - tweemaal intiem inbegrepen en pzc. Kussen was (blijkbaar) bijbetalen. Niet gedaan.

Douche aangeboden gekregen, en dan op bed. Begonnen met een massage met olie, die best ok was. Niets op aan te merken. Dan na wat matig aftrekwerk jasje erover en beginnen blowen (nochtans pzc geadverteerd maar heb niet geprotesteerd). Hier kan ik eigenlijk toch niet over klagen. Duidelijk wat ervaring en redelijk wat overgave. Heeft een paar keer spontaan maar onsuccesvol geprobeerd om te deepthroaten, wat best aandoenlijk was eigenlijk. Dan begonnen in missio. Ze kreunde leuk en bewoog goed mee, maar ik zit met een dubbel gevoel over hoezeer ze haar bodembekkenspieren gebruikte om me te melken. Hoewel geil, lukte de communicatie zoals eerder vermeld niet bepaald, dus ik kon niet inschatten of ze dit deed om me snel klaar te krijgen of om me extra plezier te bezorgen, wat vervelend was. Er restte ons tenslotte nog een dikke 40 minuten.

De daad was gedaan en we (probeerden) nog wat na te babbelen op bed. Het is een toffe meid, maar ik kon mijn buikgevoel niet negeren en heb gepast voor de tweede ronde met een smoes. Er was "iets" maar ik kon m'n vinger er niet op plakken. Geen idee of dit gewoon aan mij lag; nervositeit etc of ik onbewust ongerust was over minder koshere dingen.

Hoedanook was het zeker niet de ervaring waar ik persoonlijk naar op zoek was - geen herhalingsgevaar. Ik doe dit ook maar één keer om de blauwe maan als de nood hoog is, dus hou het idee dat ik quasi een groentje ben in het achterhoofd. Ze zei dat ze hier slechts een week blijft.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/girl-stella.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tegen aanraden in, toch mijn nieuwsgierigheid gevolgd. Kan het mij absoluut niet beklagen.
Ik begrijp wel dat dit een moeilijke is om te recenseren.

Afspreken loopt vlot, maar dit inderdaad met een planner. Net appartement, parking vlakbij.
Helaas 5 minuten moeten ijsberen voor een gesloten deur.

Binnen gekomen, meisje ontvangt je met een glimlach. Foto's zijn echt - maar inderdaad misschien 1-2 jaartjes oud.

Qua lichaamsbouw neigt ze tussen normaal en iets molliger, maar toch eerder normaal.

Communicatie loopt niet super makkelijk, aangezien het engels niveau een beetje lager ligt.

De daad is hierboven voldoende besproken, soortgelijke ervaring. Wat mij betreft 1 van de betere pijpbeurten. Intiem was wat minder, maar ze gaf op voorhand ook al aan wat stijf te zijn van het werken her en der.. 😅

Wat mij persoonlijk de "date" zeer goed maakte, is haar spontaniteit. Alles gebeurd met een glimlach of een lachje, wat naar mijn mening absoluut niet gefaked was. Zelf door het gebrekkige Engels heen hadden we best een leuke klik.
Eerder een persoonlijk goede ervaring dan een objectieve ervaring op basis van een sekspop.
Is maar juist waar je voorkeur naar uitgaat.

Ps; op voorhand even voor het eerst door het Gentse "schipperskwartier" gewandeld.. Wat een drama is me dat...
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan