WHEM Stella & Lisa Den Haag/Rijswijk

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3427
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
niet naakt en geen sexuele handelingen voor 150e/40min...

Ongeacht wie ze zijn is dat niet echt om naar huis over te schrijven

Edit: ; lees sexuele handelingen als--> '' geen sex, geen pijpen''
 
Laatst bewerkt:
Indd 150 euro voor 40 min.
Dragen een lingerie of een bikini.

Stella doet al het werk met teasen en aftrekken. Ze gaat niet naakt maar doet af en toe haar bh en stringetje opzij zodat je wat ziet. Je kan haar aanraken maar niet tussen de benen.

Lisa, doet alleen een beetje wrijven over je lichaam met haar handen. Maar doet geen aftrekken, laat niks zien en je mag haar ook niet aanraken.

Het zijn wel 2 mooie meiden om te zien. Maar daar houdt het avontuur ook op.
 
Was ook maar een eenmalige bezoek. Ik denk zelf dat je een 1 op 1 date met Stella het leuker, gezelliger en spannender kan krijgen. Maar dat heb ik niet geprobeerd.

Ps ik verwachtte natuurlijk wel iets meer dan het kietelen van me pik.
 
Was ook maar een eenmalige bezoek. Ik denk zelf dat je een 1 op 1 date met Stella het leuker, gezelliger en spannender kan krijgen. Maar dat heb ik niet geprobeerd.

Ps ik verwachtte natuurlijk wel iets meer dan het kietelen van me pik.
Hoe zie die Stella eruit DD? In die ander ben sowieso niet geinteresseerd. Denk dat ik van een ijsblokjesmachine meer geilheid kan verwachten.
 
Stella, kan je buurmeisje zijn.

Slank, cup a of b, wel mooie billen en heeft volgens mij ook een piercing tussen haar benen.

Ze doet geen mondwerk. Denk 1 op 1 date is ook wellicht alleen handwerk. Als de prijs omlaag gaat voor alleen handwerk is het wel een aanrader.

70 a 75 euro voor wat trekwerk, is voor mij teveel van het goede.
 
Deze dames adverteren ook met SM en heb daarvoor meerdere keren met ze afgesproken. Ook daar is er geen/weinig erotiek mogelijk maar dat is voor SM niet ongebruikelijk. Lisa is een echte dominante dame die geen erotiek duldt, Stella is wat vrijer. Het zijn wel 2 hele mooie meiden en als hun vorm van SM je ligt kan je er hele leuke sessies mee hebben, maar voor een (erotische) massage zou ik ze ook niet boeken.
 
Deze dames adverteren ook met SM en heb daarvoor meerdere keren met ze afgesproken. Ook daar is er geen/weinig erotiek mogelijk maar dat is voor SM niet ongebruikelijk. Lisa is een echte dominante dame die geen erotiek duldt, Stella is wat vrijer. Het zijn wel 2 hele mooie meiden en als hun vorm van SM je ligt kan je er hele leuke sessies mee hebben, maar voor een (erotische) massage zou ik ze ook niet boeken.
Ontvangen de dames je een beetje op een normale plek? En wat is hun vorm van sm?
 
Dat ben ik niet met je eens Orakel. De dames kunnen je prima domineren, en lijken daar ook zelf plezier in het spel te hebben en het niet alleen maar voor het geld te doen. Ze hebben ook een strenge dominante uitstraling waar ik wel goed op ga. Maar ook hier moet je geen erotische handelingen verwachten. Het is ook vanuit deze ervaring dat ik me niet zo goed kan voorstellen dat je hier ook een leuke erotische massage kan krijgen, vind het dan ook jammer dat ze dat aanbieden, 'schoenmaker hou je bij je leest' zou ik zeggen, al zie ik dat de advertentie hierboven genoemd inmiddels offline is. Ze hebben een aparte advertentie voor hun SM-werk:


Het zijn wel 2 amateur-dames, dus de ontvangstlocatie is geen professionele SM-studio (het is volgens mij ook het woonadres van een van de dames) en dus niet zo uitgbreid qua speeltjes en martelwerktuigen, maar verder is het een schone en prima locatie. Ik ben zelf niet zo van het extreme werk en de grens van de dames ligt volgens mij wel verder dan die van mij, al weet ik niet of ze voor het echt extreme werk geschikt zijn mocht dat je ding zijn, maar dat zou ik dan vooral met de dames zelf bespreken.
 
Zo te zien is dit dan een advertentie van Stella alleen, zonder Lisa. Al zal die misschien de genoemde vriendin zijn. Advertentie heeft ook een ander telefonnummer. Maar wat is er precies oplichting aan de advertentie, volgens mij doet Stella alles wat er in de advertentie staat. Zolang je het dan alleen bij Stella houdt zonder Lisa er bij.
 
Stella is wel ok. Volgens mij woont zij daar. Die is lekker los en geeft een prima service. Die lisa is echt een oplichtster inderdaad. Die doet helemaal niks maar dan ook echt niks. Dat is gewoon een slecht persoon. Gatverdamme. Die zou ik echt mijden. Je kan nog beter je geld weggooien.
 
Ik ben het niet geheel eens met bovenstaande post. Stella ken ik niet goed. Mijn ervaring met Lisa is niet dat zij ijskoud is. Alleen in het begin misschien. Die kan bij een klik echt los gaan. Beffen, Rimmen en Tongzoenen is dan allemaal mogelijk. Ik denk dat seks ook mogelijk is op termijn. Dominante pittige vrouw. Wel beetje labiel en goedgelovig. Lang en slank. Mooi lichaam. Haar gezicht is zonder make up wel een stuk minder.. Maar echt leuke ervaringen. Investeer in deze dame want zij kan je een leuke tijd bezorgen..
 
Bovenstaande reactie kan ik me helemaq niet in vinden.

In de advertentie geven ze aan dat ze niet pijpen en geen seks. En jij hebt het over beffen en rimmen.
Beetje ongeloofwaardig.

Ik ben bij de dames geweest. Stella is een leuke meid. Lisa is eigenlijk meer voor spek en bonen. Ze doet helemaal niks.

Voor de helft van het geld en dan alleen bij stella is wel een aanrader. Anders zou ik zeggen. Spendeer je geld bij wat beters waar alles is inbegrepen.
 
Geloof me ik spreek de waarheid. Welk belang zou ik nou hebben om hierover te liegen. Ervaringen kunnen immers verschillen. Ik heb meerdere keren met Lisa afgesproken en het is echt mogelijk. Het koste wel tijd. In het begin was zij ook bij mij een zoutzak en deed ze niks. Stella is inderdaad wel vanaf het begin losser. Stella is ook iets knapper. Jij weet zelf ook dat dames van plezier soms meer doen dan dat ze aangeven bij een advertentie bij regelmatig afspreken.
 
Laatst bewerkt:
Geloof me ik spreek de waarheid. Welk belang zou ik nou hebben om hierover te liegen. Ervaringen kunnen immers verschillen. Ik heb meerdere keren met Lisa afgesproken en het is echt mogelijk. Het koste wel tijd. In het begin was zij ook bij mij een zoutzak en deed ze niks. Stella is inderdaad wel vanaf het begin losser. Stella is ook iets knapper. Jij weet zelf ook dat dames van plezier soms meer doen dan dat ze aangeven bij een advertentie bij regelmatig afspreken.
Er zijn hier vaker nieuwkomers met superlovende reacties die gelijk in discussie gaan met andere forumleden en alle slechte ervaringen van meerdere wandelaars tegenspreken. Dat maakt meestal weinig indruk. Die nieuwkomers zien je dan vaak genoeg ook niet meer terug.
 
Ik heb meerdere keren met Lisa afgesproken en het is echt mogelijk. Het koste wel tijd. In het begin was zij ook bij mij een zoutzak en deed ze niks. Stella is inderdaad wel vanaf het begin losser.
Noem me ongeduldig, maar ik ga niet eerst een paar keer "investeren" qua tijd en geld om iemand die begint als 'zoutzak' te ontdooien.
Dat vind ik persoonlijk zonde van tijd en geld. Dan verkies ik iemand met wie ik vanaf het begin een meer natuurlijke "klik" voel.
 
Er zijn hier vaker nieuwkomers met superlovende reacties die gelijk in discussie gaan met andere forumleden en alle slechte ervaringen van meerdere wandelaars tegenspreken. Dat maakt meestal weinig indruk. Die nieuwkomers zien je dan vaak genoeg ook niet meer terug.
Je hoort mij niet vertellen dat het een geweldige dame is. Ziet er ok uit. Alleen mijn ervaring beschrijf ik hier. Er zijn betere dames maar heb meegemaakt dat ze veel losser kan gaan dan hier boven omschreven is. Het is wel een labiel en instabiel persoon. Misschien had ik gewoon geluk.
 
Eerst schreef je "Maar echt leuke ervaringen. Investeer in deze dame want zij kan je een leuke tijd bezorgen.." maar nu schrijf je dat je haar niet zo geweldig vond en misschien wel zonde van de tijd en het geld. Wat is het nu?
 
Eerst schreef je "Maar echt leuke ervaringen. Investeer in deze dame want zij kan je een leuke tijd bezorgen.." maar nu schrijf je dat je haar niet zo geweldig vond en misschien wel zonde van de tijd en het geld. Wat is het nu?
Het is beetje dubbel. Ik vond het wel een uitdaging om voor een niet al te hoog bedrag steeds een stap verder te gaan bij haar. Een gezelschap dame voor meerdere uren is duurder. Het is best een gezellige dame. Maar je kan er ook voor kiezen om voor minder geld een knappere dame te bezoeken. In die zin is het dan wel geldverspilling.
 
Pas geleden met alleen Stella afgesproken. Was verassend leuk. Heerst een hele andere vibe dan met Lisa erbij. Ik heb het idee dat Lisa makkelijk geld wilt verdienen en daarbij haar vriendin gebruikt. Die doet al het werk en het is ook nog eens haar huis. Met zulke vriendinnen heb je geen vijanden nodig. Het is best grappig om te zien hoe geraffineerd sommige meiden met elkaar kunnen zijn. Maar dat is alleen maar een indruk. Stella is top voor een leuke date. Zag er verzorgd als een girl next door uit. Ze kan je prima verleiden en daarnaast domineren op een speelse manier. Prima uurtje beleefd en wel voor herhaling vatbaar.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vorig jaar bij deze twee meiden geweest. Het viel mij ook op dat Stella meer moeite deed in het spel, maar hierdoor gaf Stella mij de indruk dat zij er ook meer plezier in had. Ik probeerde later een afspraak met Stella alleen een afspraak te maken, maar dat is nooit van gekomen doordat onze agenda niet gelijk ging.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan