Recensie Stephany, Utrecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The O

Stamgast
459
18/08/22
738
55
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/2185910-stephany
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Stephany is een vrolijke en relaxte "paisa". De profielfoto's geven haar goed weer, echter wel zonder de bekende paar kilootjes extra. Ook schat ik haar enkele jaartjes ouder dan de 26 jaar die haar Kinky-pagina vermeldt.

De ontvangst in de Utrechtse hotelkamer begon met een zwoel reggaetondansje. Stephany twerkte haar lekkere latina booty hierbij tegen mijn kruis en ik liet mijn handen over haar lichaam glijden en begon haar voorzichtig in haar hals en op haar lippen te kussen. Stephany kuste (geen TZ) lekker terug. We kleedden ons uit, vreeën wat door op het bed, en ik begon Stephany langzaam te beffen. Kreetjes "¡Que rico!" volgden als ik het goed deed. Vrij snel echter wilde Stephany mij al pijpen (op mijn verzoek PZC). Ook dit was tot mijn verbazing van korte duur, en was wat gehaast.

De standjes die volgden werden echter wel met passie, en lekker, uitgevoerd. Door Stephany's goede controle over haar bekkenbodemspieren was haar poesje mij echt aan het "melken" ("¡Quiero tu leche!"), met als hoogtepunt "doggy" waarbij mijn pik de volle laag kreeg van Stephany's twerkende strakke volle kont.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan