WHEM Stereo neuken, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TouchMe

Vaste klant
227
28/04/22
333
21
Als ik nou de jackpot zou winnen, zou ik gaan:


'De 10e kan het gebeuren', maar tot die tijd: iemand ervaring?
 
Als ik nou de jackpot zou winnen zou ik liever 2x gaan bij andere dames.
Smaak is persoonlijk, maar ze stonden niet vooraan in de rij toen schoonheid uitgedeeld werd. Voor 1.000/uur kan je heel wat anders lekkers krijgen in mijn optiek.
Helemaal eens..zien er totaal niet aantrekkelijk uit...lijken we dames vanop een heel oud schilderij....neen doe mij maar wat lekker sexxy....prijzen lachwekkend daar is wel wat anders voor te koop....maarja smaken verschillen...
 
onderaan het bericht staat dat ze niet aan blote seks doen….houden ze hun kleding aan dan? Daarnaast vind ik het maar lelijke meiden. Zelfs de foto's waar een filter over heen is gegaan vind ik het enorm onaantrekkelijke gezichten.
 
Is toch niets joh! Kan er ook niet wild van worden hoor. Lastig ook, ben je bezig heb je steeds van wie wie is. Zo van heb ik jou nou al gehad?😄
Doe mij er maar gewoon ééntje hoor, zet d'r wel voor de spiegel!😄
 
En of ze hetzelfde lekker vinden. Of dat ze anders reageren. En misschien hebben ze hun eigen specialiteiten. Dat soort dingen idd.
De dames zijn wel of niet mooi, maar ze hebben iets vrij unieks in de aanbieding. Maar wat is het dat ze zo'n prijs durven vragen, begrijp ik ook niet.
 
onderaan het bericht staat dat ze niet aan blote seks doen….houden ze hun kleding aan dan? Daarnaast vind ik het maar lelijke meiden. Zelfs de foto's waar een filter over heen is gegaan vind ik het enorm onaantrekkelijke gezichten.
Heb je toevallig Google de advertentie tekst laten vertalen? :)
No bare sex = geen seks zonder condoom
 
1200px-Bronzino_-_Costanza_da_Sommaia%2C_ca._1540.jpg
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan