• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Stoeipoes, Enschede 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Edward70

Vaste klant
166
13/02/24
80
8
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/thuisontvangst/stoeipoes_7067759
Totale kosten (in euro)
130 oude tarief. Nu 150
Colinda, tegenwoordig stoeipoes bezocht. Knapper dan de foto's doen geloven. Leuke dame, denk beetje adhd maar niet storend. Ontvangst locatie niet heel best, oud huis. Ze zegt aan het opknappen te zijn. Ontvangst ruimte is schoon. Leuke date, ze is echt geil en laat zich gewillig nemen. Komt makkelijk klaar, meerdere keren. Houd van dirty talk en een tik op haar billen. Kleine borsten met heel gevoelige tepels. Ga ik nog eens, die kans is goed aanwezig. Leuk uurtje gehad met aan einde nog leuk gesprek.

@Edward70 - bij extras zie ik beffen staan, staat ook niet bij haar ad. Waren hier additionele kosten van toepassing? Ik ben volgende week in Enschede 2 nachten en wil haar contacten, bedankt voor je interessante review!

Geen extra kosten bij mij.
Weet niet wat ze bij een ander doet.
Reageert niet meer op mijn appjes overigens.
Thx Edward, wilde je nogmaals met haar afspreken en reageert ze daar niet meer op? Als dat zo is was het in ieder geval zoals je al zei voor herhaling vatbaar. Ik ben er volgende week woensdag en donderdag dus in de buurt, zal laten weten of ze heeft gereageerd, tenzij je zegt bespaar je de moeite er zijn leukere dates in de buurt te vinden 😅

Thx Edward, wilde je nogmaals met haar afspreken en reageert ze daar niet meer op? Als dat zo is was het in ieder geval zoals je al zei voor herhaling vatbaar. Ik ben er volgende week woensdag en donderdag dus in de buurt, zal laten weten of ze heeft gereageerd, tenzij je zegt bespaar je de moeite er zijn leukere dates in de buurt te vinden 😅
Dat wilde ik inderdaad. Was lekker en geil uurtje. Ik zeg doen als je door de locatie heen kunt kijken want die is niet veel.

Locatie is bij meerdere dames niet je van het, soms zelfs schrijnend. Ik ga een poging wagen laat hier wel weten hoe het gegaan is (of niet) - dank voor je antwoorden, fijn!
Wil je er ook op wijze qua hygiëne is het ook niet allemaal top. Niet echt een schone slaapkamer waar ze je ontvangt Je wordt gelijk de trap op gestuurd het is allemaal arme troef. En qua hygiëne. We hadden afgesproken om eerst samen te douchen dat kon niet mocht niet in de badkamer kamer. Wassen van je delen en van haar was er dus ook niet bij. Ze begin gewoon te pijpen zonder condoom zonder mijn jonge heer schoon te maken. Wijs je er alleen maar op. Ik ga er niet meer naar terug. Ik was in haar klaar gekomen spoor volgens mijn scheerschuim op een tissue zo zei ze die is weer schoon

Wil je er ook op wijze qua hygiëne is het ook niet allemaal top. Niet echt een schone slaapkamer waar ze je ontvangt Je wordt gelijk de trap op gestuurd het is allemaal arme troef. En qua hygiëne. We hadden afgesproken om eerst samen te douchen dat kon niet mocht niet in de badkamer kamer. Wassen van je delen en van haar was er dus ook niet bij. Ze begin gewoon te pijpen zonder condoom zonder mijn jonge heer schoon te maken. Wijs je er alleen maar op. Ik ga er niet meer naar terug. Ik was in haar klaar gekomen spoor volgens mijn scheerschuim op een tissue zo zei ze die is weer schoon
Hmmmm , dat klinkt niet heel best, hoe lang was je bij haar @Bikkel ? Was ze zelf voor jou wel fris of ook niet?

Oef wat geil vandaag...

het is een lieverd om te beginnen

En oooh wat kan ze geil en diep pijpen en aan het einde heb ik haar over de rand van het bed mogen leggen om haar diep in haar keel te nemen. Ze liet het heerlijk toe. Hoe geil om om die manier in haar keeltje klaar te komen. Ze heeft een groot deel netjes weten weg te slikken (ze kon niet anders ;-))

Terug
Bovenaan Onderaan