Recensie Stoofsteeg 4 blonde Russische avondshift naam onbekend. 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.830
09/10/21
4.100
19
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50 euro
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik was vrijdag in de avond op de wallen veel kamers waren toen leeg uiteindelijk heb ik voor een blonde russische dame gekozen die op de stoofsteeg 4 achter het raam stond. Ik heb alleen voor gepijpt worden gekozen omdat ze 100 euro vroeg voor een vluggertje en dat is mij net teveel. De service was zoals verwacht gehaast ben eerst gepijpt en dan afgemaakt met een handjob. Ze deed haar lingerie niet eens uit wel had ze een mooie lichaam met een lekker kontje waar ik aan mocht zitten. Of ze het waard was, qua service niet maar ze was wel super knap mooi gezicht met een strak lichaam. Ik had wel het gevoel dat zelfs als ik 100 euro had betaald ik nog steeds een gehaast service zou krijgen want ze was heel zakelijk ik hoefde me shirt niet eens uit te doen is wel goed zo zei ze hou maar aan. Wel vroeg ze tijdens het pijpen of ik niet 50 extra wou betalen voor neuken wat ik weigerde. Heb vergeten om haar naam te vragen misschien dat iemand van jullie haar kent.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben trouwens ook bij haar geweest zij is een oplichter ik ben naar stoofsteeg geweest ik heb een blonde dame gezien staan ze was bezig met haar telefoon en kijkt naar niemand op straat alleen op haar smartphone haar dikke kont trok me aan toen ik naar binnen gegaan ik mocht nergens aanzitten en de condoom ook niet aanraken de reden is corona en ik hoefde me shirt niet eens uit de doen de reden zei ze dat ik weinig tijd heb en toen bogen met te aftrekken ik wou graag pijpen zei zij moest ik 50 euro extra betalen en nu maar wil graag haar alleen neuken zei ze jou tijd is op en moest ook haar 50 euro extra betalen na 5 min aftrekken en nergens aanzitten en moest ik de deur uit en ik weigerde ze heeft de politie gebeld en politie zie tegen mij moest ik naar huis gaan de politie kunnen niks voor mij doen ik ben toen erg verdrietig naar huis gegaan
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik deze dame ook heb ontmoet, op de stoofsteeg nr 3 meest linkse raam. Stelde zich voor als Nalalia, blond gekleed in zwart pakje. Vanwege de drukte in de steeg direct naar binnen gehaald, tijdens het prijs onderhandelen bleef ze al erg vaag, toen hadden de alarmbellen al moeten rinkelen!!
Eenmaal in de kamer, na €100,- afgetikt te hebben kwam het natuurlijk, of ik voor p**pen en n**ken even €500 af wilde tikken............pinnen kon eventueel ook!!
Daarna was het snel bekoeld...what you want, what you want to pay.... het riedeltje kennen we nu wel.

Aangekleed en snel weggegaan, dus wees gewaarschuwd niet gaan, laat die maar lekker voor de touristen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan