Stoppen met bdsm

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
18
11/10/21
21
Na toch vele jaren gespeeldt te hebben ben ik nu sinds een half jaar toch een soort van afgekickt van bdsm.
Ik merkte eerlijk gezegd dat bdsm toch een soort van verslaving werd,goed voor de dames die veel verslaafden achter zich aan hebben lopen, maar zeer slecht voor mijn portemonnee.
Ik sta eigenlijk sterk in mijn schoenen maarre deze verslaving was toch moeilijker vanaf te komen dan gedacht.
Eerst het vele gebruik van de poppers, en bij vele ook alle andere verkrijgbare drugs,zonder deze middelen was het spel niet echt interessant meer.
Daarnaast toch ook de bijwerkingen van de poppers,ik dacht dat het soft was, en de combinatie van andere middelen.
Ik ben .meer een softy, maar onder invloed liet ik meer toe dat ik eigenlijk wou,moet je als man eens doen hahaha, maar goed dat is een ander onderwerp!!

Nu ik gestopt ben merk ik dat ik gewone sex weer veel meer ben gaan waarderen en ook leuk vinden,dit was😭 eerst helemaal verdwenen.
Ik wens allen toch veel plezier toe en als je er ooit mee wil stoppen veel sterkte en succes.

Gr.
 
Dank voor je bericht @Weetallesbeter , ik speel zelf ook af en toe licht kinky spelletjes als onderdanige, maar geen harde SM en nooit met drugs. Ik kan me wel voorstellen dat die SM-kick verslavend kan werken. Goed dat het je gelukt is er mee te stoppen en dat je weer plezier in normale sex hebt.
 
Ik ben al heel lang actief in BDSM wereld, als masochist, maar gebruik geen stimulerende middelen. Alleen met een echte Meesteres e/o Master heb ik een sessie, gemiddeld 1x per 2 maanden. Daarnaast geniet ook van een goede vrijpartij en heerlijke massage.
 
Ik ben al heel lang actief in BDSM wereld, als masochist, maar gebruik geen stimulerende middelen. Alleen met een echte Meesteres e/o Master heb ik een sessie, gemiddeld 1x per 2 maanden. Daarnaast geniet ook van een goede vrijpartij en heerlijke massage.
Stimulerende middelen gebruik ik ook niet, een roep of high doen bij mij afbreuk aan de ervaring, ben geen maso, maar meer macht/onmacht en dergelijk gericht, daarbij past alert zijn en zonder hulp ondergaan, de grenzen daarvan? geen idee, binnenkort ga ik ze opzoeken, kan net zo goed richting ultieme machteloosheid gaan maar kan ook afknapper zijn die bdsm min of meer beëindigd
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan