Recensie Stoute meid, Roosendaal 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Grotendeels zelfde ervaring als Bart. Korte duidelijke communicatie. Relaxte aardige mensen, ontspannen sfeer, is in de woonkamer te doen (incl worstenbroodjes). Postuur komt overeen met de foto's in de advertentie dus je weet dat je een volle dame kunt verwachten. In haar gezicht vond ik ze knapper. Pijpen was ok, intiem alleen passieve standjes gezien. Nadeel is geen opfrismogelijkheid terwijl ze best wel ruikt beneden. Voor deze prijs best ok voor een keer.
 
Ik denk dat ze ermee gestopt zijn want de advertentie komt nooit meer voorbij. Ik ben afgelopen mei een keer geweest en wat daar samen met andere klant. Ze pijpte die andere man terwijl ik haar aan het beffen was, waarvan ze heerlijk genooot. Ook heerlijk met haar gezoend terwijl ze geneukt werd door de andere man. Haar vriend hield zich afzijdig. Beide heel vriendelijke aardige mensen.
 
Ik denk dat ze ermee gestopt zijn want de advertentie komt nooit meer voorbij. Ik ben afgelopen mei een keer geweest en wat daar samen met andere klant. Ze pijpte die andere man terwijl ik haar aan het beffen was, waarvan ze heerlijk genooot. Ook heerlijk met haar gezoend terwijl ze geneukt werd door de andere man. Haar vriend hield zich afzijdig. Beide heel vriendelijke aardige mensen.
Meen dat ik er op SJ onlangs een voorbij zag komen maar kan me vergissen.
 
Ik denk dat ze ermee gestopt zijn want de advertentie komt nooit meer voorbij. Ik ben afgelopen mei een keer geweest en wat daar samen met andere klant. Ze pijpte die andere man terwijl ik haar aan het beffen was, waarvan ze heerlijk genooot. Ook heerlijk met haar gezoend terwijl ze geneukt werd door de andere man. Haar vriend hield zich afzijdig. Beide heel vriendelijke aardige mensen.
Ging het om deze dame ?

 
Grotendeels zelfde ervaring als Bart. Korte duidelijke communicatie. Relaxte aardige mensen, ontspannen sfeer, is in de woonkamer te doen (incl worstenbroodjes). Postuur komt overeen met de foto's in de advertentie dus je weet dat je een volle dame kunt verwachten. In haar gezicht vond ik ze knapper. Pijpen was ok, intiem alleen passieve standjes gezien. Nadeel is geen opfrismogelijkheid terwijl ze best wel ruikt beneden. Voor deze prijs best ok voor een keer.
Ruikt? Hmmmm…..is een afknapper voor mij…
 
Ik ben vandaag geweest bij "Anna" in Roosendaal. Was eigenlijk een prima ervaring en wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Met vanwege de relaxede sfeer/opzet van de inloop gangbang, de aardige, gastvrije opstelling van Anna en haar vriend, de prijs/kwaliteit en last but not least de lekkkere geile Anna.

Contact via mail liep vlot, kreeg meteen het adres. Dus je hoeft geen WhatsApp of foto's te sturen, je telefoonnummer of door een zware ballotagecommissie….voor de verandering erg fijn….laagdrempelig.

Vandaag tegen 12 uur aangekomen in Roosendaal op het aangegeven adres, waar een andere heer met mij voor de deur stond. Wij kwamen een gezellige woonkamer in waar een matras op de grond lag voor de aktie. Anna stond al klaar in een spannend zwart onderjurkje……Anna's verschijning in het echt komt goed overeen met de foto's in de advertentie, dus ook daar geen negatieve verrassingen. Als het op de foto's dus niet je type is, dan zal dat in het echt ook zo zijn. Anna heeft echt een lief gezichtje en geniet echt als een amateur liefhebster, voor mij prima dus. En ruiken onderin doet ze echt niet hoor….ik heb haar een hele tijd gelikt en ze proefde heerlijk fris.

Na een gezellig praatje met Anna en haar partner, was het tijd voor aktie. Aangezien het rustig was op dat moment, werd het een trio. Wij werden afwisselend lekker zonder condoom gepijpt door Anna en ze werd tegelijkertijd doggy genomen door ons, en in een paar andere standjes.

Anna pijpt lekker zonder condoom, ook diep. Na een tijdje ging de andere heer weg en bleven Anna, ik en haar partner over. Na een tijdje kletsen op de bank was het tijd voor de 2e ronde met Anna. Ik heb haar eerst lekker naar een hoogtepunt gelikt en daarna verschillende standjes om vervolgens het in haar mondje af te maken….en Anna zoog de laatste druppel eruit en slikte alles door!

Na ruim twee uur werd het tijd om naar huis te gaan en deze geile voormiddag in Roosendaal achter me te laten.

disclaimer: smaken verschillen
 
Zojuist weer een heerlijk en geil bezoekje gebracht aan Anna en haar geile pijpsmoeltje man man wat heb ik weer van haar genoten . Als ik jullie een ding mag zeggen dan is het wel neem bij de eeerst volgende gangbang je geilheid en je kei harde lul mee , want Anna is een woord gewoon super geil en zeer zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen ;) . Ze pijpt je lekker en diep heerlijk zonder cd hmm . Super geil nat kutje heeft ze, wat naar mijn mening / ervaring lekker fris is en totaal niet ruikt wat ik hier in eerdere reacties heb gelezen ….. en dan dat geile slettetigere smoeltje van dr een ding is zeker vanuit mijn kant herhalingsGevaar is zeer zeker aanwezig … Kan je nu al vertellen als t uitkomt dan ben ik , de eerst volgende aangelegenheid sws weer aanwezig
 
Veel bang for the buck is mijn ervaring bij Anna.

Afgelopen zondag ben ik bij haar gangbang geweest en ik had geluk, het was rustig. Er was nog een kerel die wat langer bleef en een kerel die snel vertrok nadat zijn zak leeg was.

Uiteindelijk was het meer een lange privé sessie waarbij ik kon genieten van de gezelligheid van Anna en haar partner en natuurlijk haar lichaam en seksuele kunsten.

Anna heeft een uitstraling die bij mij geilheid triggert. Uitgebreid tongzoenen, beffen, pijpen, neuken. You name it, het is mogelijk.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/gangbang/zondag-23-juli-in-loop-gangbang_7762287
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eindelijk erachter hoe ik een recensie moet toevoegen aan een bestaand topic, dus bij deze.

Intiem heb ik niet gedaan dus daar kan ik geen oordeel over geven. De rest is meer dan goed. Jammer van de afstand naar Roosendaal vanuit Utrecht en dat ik nooit in de omgeving kom, anders een acuut herhalingsgevaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/stoutemeid-zoekt-lekkers-_7597639
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ik ben pas ook bij deze stoute meid geweest. en was ook wat huiverig over het stuk dat haar vriend er bij is. toch maar de stoute schoenen aan getrokken en voor half uurtje genieten gegaan. dit werd toch een uur want voor paar tientjes meer zeker de moeite waard is.

ze pijpt echt super en met passie een echte genieter net als tijdens de sex je ziet gewoon dat ze het echt voor het genot doet.

haar vriend merkte ik eigenlijk al naar 5 minuten samen zijn met haar al niet meer op ze zorgt er goed voor dat je ontspant en helemaal op je gemak voelt bij haar.

dus tip voor als je twijfelt of fijn vind dat haar partner mee kijkt. maak je daar vooral niet te druk om.

rest was alles netjes in orde leuke locatie (woonkamer leuke sfeer) ook anna zelf is netjes verzorgd en vooral heel lief en vriendelijk en niet te vergeten goed geil
 
Poos geleden eens bij Anna op bezoek geweest. Ging voor een vluggertje. Afgesproken Pijpen zonder en tot het eind. Zelf stelde ze inclusief slikken voor. Dit voor 70 euro. Aangekomen doet haar vriend in badjas de deur open en mag je doorlopen naar de woonkamer. Afgerekend en uitgekleed. Vriend ploft in de bank en Anna zit zij in een lingeriesetje op een matrasje te wachten. Bij haar komen zitten. Gelijk met haar mond naar de mijne. Ik dacht wow Maar meer dan vluchtig lipcontact zat er niet in. Ondertussen beetje met haar borsten gespeeld. Zij met haar handen mijn pik stijf gemaakt. Ik dacht nu zal de pijppret wel gaan beginnen. Maar het kwam niet. Het bleef bij trekken. Na een poos toch klaar gekomen. Kreeg een doekje om de zaak schoon te maken en dat was het.
Voor mij dus geen 2e keer Anna. Vond het een tegenvaller.
 
Poos geleden eens bij Anna op bezoek geweest. Ging voor een vluggertje. Afgesproken Pijpen zonder en tot het eind. Zelf stelde ze inclusief slikken voor. Dit voor 70 euro. Aangekomen doet haar vriend in badjas de deur open en mag je doorlopen naar de woonkamer. Afgerekend en uitgekleed. Vriend ploft in de bank en Anna zit zij in een lingeriesetje op een matrasje te wachten. Bij haar komen zitten. Gelijk met haar mond naar de mijne. Ik dacht wow Maar meer dan vluchtig lipcontact zat er niet in. Ondertussen beetje met haar borsten gespeeld. Zij met haar handen mijn pik stijf gemaakt. Ik dacht nu zal de pijppret wel gaan beginnen. Maar het kwam niet. Het bleef bij trekken. Na een poos toch klaar gekomen. Kreeg een doekje om de zaak schoon te maken en dat was het.
Voor mij dus geen 2e keer Anna. Vond het een tegenvaller.
jammer dat je het een tegen valler vond. ik was juist zeer te spreken over het gene wat ze aanbied. misschien omdat je voor vluggertje gekozen heb dat dan wat meer haast werk is. maar echt genieten doet ze namelijk wel is mijn ervaring bij anna.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan