Stoute Meisjes 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ho walker

Meubelstuk
Forumpionier
1.533
05/07/21
3.829
24
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Vingeren
  9. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hoe plan je twee gangbangs op 1 dag? 🤔
Nou, ik had voor 22 Juli al weken van tevoren aangemeld bij HaagseGB en dat ging gewoon door, dus twee bangs op 1 dag voor mij 😅

Gelukkig was een in de middag en de ander in de avonduren.

Stond op de mailinglijst dus heb mij aangemeld voor de stoute meisjes GB.
Wat in eerste instantie ook in Den Haag werd gehouden werd een dag van tevoren gewijzigd naar Rotterdam, gelukkig makkelijk bereikbaar vanaf Den Haag.

Op aangegeven tijdstip op plek gestaan waar we werden verzameld, en later werden we naar binnen gebracht in een ruime kamer verder op de straat.

Door het lage aantal aanmeldingen waren er geen 3 of zelfs 4 meiden, maar 2 prachtige meiden aanwezig, ze zaten al in prachtige lingerie op ons te wachten 😌

Het ging er heerlijk aan toe met genoeg aandacht voor iedereen, man vrouw verhouding was perfect 😉 zo halverwege de bang druppelde al wat heren richting uitgang en bleef ongeveer de helft over, vooral de wat oudere heren waren volhouders, mooi om te zien 😝

Heb mij de laatste 10-15 minuten lekker uitgebreid laten pijpen en ik was de laatste die de kamer verliet 😌 moe en voldaan ben ik terug naar den haag gegaan en moet nu even een weekje bijkomen voor de volgende GB vrijdag 🤣😅
 
Hoe plan je twee gangbangs op 1 dag? 🤔
Nou, ik had voor 22 Juli al weken van tevoren aangemeld bij HaagseGB en dat ging gewoon door, dus twee bangs op 1 dag voor mij 😅

Gelukkig was een in de middag en de ander in de avonduren.

Stond op de mailinglijst dus heb mij aangemeld voor de stoute meisjes GB.
Wat in eerste instantie ook in Den Haag werd gehouden werd een dag van tevoren gewijzigd naar Rotterdam, gelukkig makkelijk bereikbaar vanaf Den Haag.

Op aangegeven tijdstip op plek gestaan waar we werden verzameld, en later werden we naar binnen gebracht in een ruime kamer verder op de straat.

Door het lage aantal aanmeldingen waren er geen 3 of zelfs 4 meiden, maar 2 prachtige meiden aanwezig, ze zaten al in prachtige lingerie op ons te wachten 😌

Het ging er heerlijk aan toe met genoeg aandacht voor iedereen, man vrouw verhouding was perfect 😉 zo halverwege de bang druppelde al wat heren richting uitgang en bleef ongeveer de helft over, vooral de wat oudere heren waren volhouders, mooi om te zien 😝

Heb mij de laatste 10-15 minuten lekker uitgebreid laten pijpen en ik was de laatste die de kamer verliet 😌 moe en voldaan ben ik terug naar den haag gegaan en moet nu even een weekje bijkomen voor de volgende GB vrijdag 🤣😅
Top verslag Ho Walker ik weet uit ervaring hoe het is om 2 bangs op 1 dag te bezoeken. Je bent goed bezig geweest🤣👍
 
Ja die advertentie heb ik al meermaals bekeken maar viel voor mij in de categorie "als iets te mooi lijkt om waar te zijn is dat meestal ook zo".. recenties zeer gewenst 😊
Op de bang van vorige week donderdag hadden 20 mannen aangemeld, maar zijn maar 4 man op komen dagen, tel uit je winst 😉
Dus genoeg aandacht.

Heb afgelopen zaterdag nog een triootje gehad met een van de dames, 100% echt en je wilt het niet missen.

Het is dat ik vrijdag alweer bij de Haagse ben, anders was ik wel van de partij
 
Stoute meisjes. Daar hou ik van. Dus de stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld voor de gangbang van vandaag, woensdag. Er waren twee stoute meisjes aangekondigd, maar door het beperkte aantal aanmeldingen werd het uiteindelijk een feestje met alleen Elvira. Tot grote verrassing van Elvira kwamen wel alle aangemelde mannen opdagen, en uiteindelijk waren we met zes. Lokatie wijde omgeving Dordrecht in een appartementje, ontvangst was prima geregeld en ook een hapje (broodjes, chips, koekjes) en een drankje waren goed verzorgd. Je kon douchen en er waren meer dan voldoende handdoeken. Alleen het kamertje waar de stoute activiteiten werden uitgeoefend werd een beetje warm, al deed de organisatie zijn best met twee aircoolers.

Goed, Elvira dus. Een charmante verschijning, die ik eigenlijk alleen kende van de beruchte Nymphomania in april, waar zij naakt met een collar om haar nek aan een ketting door haar meester werd rondgeleid. Toen kon ik door de drukte niet met haar spelen, dus dit was een mooie kans om dat goed te maken. Elvira is studente, superaardig en ze noemt zichzelf een nymfomane die eigenlijk nooit genoeg heeft. Leuk gezicht, lang haar, slank, maar met nog net dat kleine beetje babyvet dat zo leuk is bij jonge meiden. Over de verdere aktiviteiten zelf zal ik kort zijn: twee en een half uur pijpen, neuken in allerlei standjes, beffen, vingeren, en flink wat sperma over allerlei lichaamsdelen van Elvira, die dat allemaal prachtig vond.

Complimenten aan Elvira en aan de organisatie; herhalingsgevaar groot.
 
Ook ik was gisteren bij het feestje met Elvira en ik sluit me geheel aan bij sxjunkie.
Het was een heerlijk feestje de ruimte was wat klein voor 6 man (was niet verwacht dat een ieder zou komen) maar Elvira zorgde ervoor dat niemand wat tekort kwam.
Uiteindelijk na 2,5uur was iedereen klaar.
Locatie super en zeer netjes geregeld door Elvira en haar crew.
Elvira is echt een hele leuke dame en gaat me nog zeker vaker zien
 
Stoute meisjes. Daar hou ik van. Dus de stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld voor de gangbang van vandaag, woensdag. Er waren twee stoute meisjes aangekondigd, maar door het beperkte aantal aanmeldingen werd het uiteindelijk een feestje met alleen Elvira. Tot grote verrassing van Elvira kwamen wel alle aangemelde mannen opdagen, en uiteindelijk waren we met zes. Lokatie wijde omgeving Dordrecht in een appartementje, ontvangst was prima geregeld en ook een hapje (broodjes, chips, koekjes) en een drankje waren goed verzorgd. Je kon douchen en er waren meer dan voldoende handdoeken. Alleen het kamertje waar de stoute activiteiten werden uitgeoefend werd een beetje warm, al deed de organisatie zijn best met twee aircoolers.

Goed, Elvira dus. Een charmante verschijning, die ik eigenlijk alleen kende van de beruchte Nymphomania in april, waar zij naakt met een collar om haar nek aan een ketting door haar meester werd rondgeleid. Toen kon ik door de drukte niet met haar spelen, dus dit was een mooie kans om dat goed te maken. Elvira is studente, superaardig en ze noemt zichzelf een nymfomane die eigenlijk nooit genoeg heeft. Leuk gezicht, lang haar, slank, maar met nog net dat kleine beetje babyvet dat zo leuk is bij jonge meiden. Over de verdere aktiviteiten zelf zal ik kort zijn: twee en een half uur pijpen, neuken in allerlei standjes, beffen, vingeren, en flink wat sperma over allerlei lichaamsdelen van Elvira, die dat allemaal prachtig vond.

Complimenten aan Elvira en aan de organisatie; herhalingsgevaar groot.
Klinkt absoluut de moeite waard om deze ook eens te gaan bezoeken.
 
Hoe plan je twee gangbangs op 1 dag? 🤔
Nou, ik had voor 22 Juli al weken van tevoren aangemeld bij HaagseGB en dat ging gewoon door, dus twee bangs op 1 dag voor mij 😅

Gelukkig was een in de middag en de ander in de avonduren.

Stond op de mailinglijst dus heb mij aangemeld voor de stoute meisjes GB.
Wat in eerste instantie ook in Den Haag werd gehouden werd een dag van tevoren gewijzigd naar Rotterdam, gelukkig makkelijk bereikbaar vanaf Den Haag.

Op aangegeven tijdstip op plek gestaan waar we werden verzameld, en later werden we naar binnen gebracht in een ruime kamer verder op de straat.

Door het lage aantal aanmeldingen waren er geen 3 of zelfs 4 meiden, maar 2 prachtige meiden aanwezig, ze zaten al in prachtige lingerie op ons te wachten 😌

Het ging er heerlijk aan toe met genoeg aandacht voor iedereen, man vrouw verhouding was perfect 😉 zo halverwege de bang druppelde al wat heren richting uitgang en bleef ongeveer de helft over, vooral de wat oudere heren waren volhouders, mooi om te zien 😝

Heb mij de laatste 10-15 minuten lekker uitgebreid laten pijpen en ik was de laatste die de kamer verliet 😌 moe en voldaan ben ik terug naar den haag gegaan en moet nu even een weekje bijkomen voor de volgende GB vrijdag 🤣😅
Respect hoor!
 
Stoute meisjes. Daar hou ik van. Dus de stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld voor de gangbang van vandaag, woensdag. Er waren twee stoute meisjes aangekondigd, maar door het beperkte aantal aanmeldingen werd het uiteindelijk een feestje met alleen Elvira. Tot grote verrassing van Elvira kwamen wel alle aangemelde mannen opdagen, en uiteindelijk waren we met zes. Lokatie wijde omgeving Dordrecht in een appartementje, ontvangst was prima geregeld en ook een hapje (broodjes, chips, koekjes) en een drankje waren goed verzorgd. Je kon douchen en er waren meer dan voldoende handdoeken. Alleen het kamertje waar de stoute activiteiten werden uitgeoefend werd een beetje warm, al deed de organisatie zijn best met twee aircoolers.

Goed, Elvira dus. Een charmante verschijning, die ik eigenlijk alleen kende van de beruchte Nymphomania in april, waar zij naakt met een collar om haar nek aan een ketting door haar meester werd rondgeleid. Toen kon ik door de drukte niet met haar spelen, dus dit was een mooie kans om dat goed te maken. Elvira is studente, superaardig en ze noemt zichzelf een nymfomane die eigenlijk nooit genoeg heeft. Leuk gezicht, lang haar, slank, maar met nog net dat kleine beetje babyvet dat zo leuk is bij jonge meiden. Over de verdere aktiviteiten zelf zal ik kort zijn: twee en een half uur pijpen, neuken in allerlei standjes, beffen, vingeren, en flink wat sperma over allerlei lichaamsdelen van Elvira, die dat allemaal prachtig vond.

Complimenten aan Elvira en aan de organisatie; herhalingsgevaar groot.
Studente?
 
Super relaxed feestje vanmiddag gehad met Elvira en Iris. Super locatie in Dordrecht.
Was mijn eerste ontmoeting met de dames, 150% zeker voor herhaling vatbaar.

Korte samenvatting: prima verhouding mannen/vrouwen, 2,5 uur spelen met de dames in goede harmonie.

Helemaal gezien het gebrek aan kleinschalige feestjes in Nederland, ben ik in september weer van de partij!

😘voor Elvira en Iris
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan