Studio Roses dicht?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 985

Wandelaar
Forumpionier
40
07/07/21
30
1
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Vandaag in de middag even naar Studio Roses gereden, na een paar jaar niet meer geweest te zijn.
Alleen toen ik aankwam was de deur op slot. Vreemd, normaal is de salon altijd op Zaterdag open.
Zijn er nog meer dingen veranderd?
Is er iemand die een actuele prijslijst heeft? De oude prijzen waren €60,- voor een half uur erotische massage, en €80,- voor een b2b massage voor een half uur.
 
Vroeger was dit een oke massage salon; maar de laatste jaren gaat het hier hard achter uit:

- salon is enorm gedateerd qua hygiene, kamers etc
- de dames hebben vaak niet de juiste ervaring voor het geven van massages
- de dame bij de ontvangst is verre van vriendelijk

Mijn advies zou zijn om verder te kijken (al is er in Utrecht verder eigenlijk geen massage salon ...)
 
ik ben gisteren bij massage studio roses geweest was een fijne en prettige ervaring idd niet lux maar daar ga ik ook niet voor de dames waren top en de massage was heerlijk jullie zien mij vrijdag weer ( Maria en Paulina ) xxx rob
 
Hoi Van de week bij Roses geweest.
Body to Body met happy end EUR 120 voor een uur en dame masseren 30 extra.
Pand is vervallen. 3 dames aanwezig uiteindelijk voor Lisa gegaan. Bloedmooi maar bevestigt direct mijn vermoeden.
Gesloten persoonlijkheid. Smeert een fles olie op je rug en aait of kietelt maar een beetje.
Laat alleen massage toe terwijl ze op haar buik ligt en houdt je scherp in de gaten of je niet te intiem masseert.
Had misschien toch beter een wat minder slanke lieve dame kunnen nemen die wat meer haar vak verstaat.
 
Hoi Van de week bij Roses geweest.
Body to Body met happy end EUR 120 voor een uur en dame masseren 30 extra.
Pand is vervallen. 3 dames aanwezig uiteindelijk voor Lisa gegaan. Bloedmooi maar bevestigt direct mijn vermoeden.
Gesloten persoonlijkheid. Smeert een fles olie op je rug en aait of kietelt maar een beetje.
Laat alleen massage toe terwijl ze op haar buik ligt en houdt je scherp in de gaten of je niet te intiem masseert.
Had misschien toch beter een wat minder slanke lieve dame kunnen nemen die wat meer haar vak verstaat.
Phoe, redelijk aan de prijs voor een uurtje. Thaise massagesalons zijn naar mijn idee nog steeds het beste kwa prijs/kwaliteit verhouding.
Ik ga meestal naar studio roses als ik een snelle massage wil met happy end. Voor de uitgebreide b2b massages ga ik altijd naar een Thaise Salon.
 
ben gisteren bij studio roses geweest , wat een fijne ontvangst heel discreet en netjes wat ik heel belangerijk vindt in vele luxe salon wordt je echt als een num behandeld en je discretie is in vele tenten ook niet belangerijk ,wat ik wel een ding vindt ,maar goed jullie zien mijn zeker weer terug was mijn eerste ervaring bij jullie maar zeker geen laatste , lieve groet aan Lara .

xxx geraard
 
Phoe, redelijk aan de prijs voor een uurtje. Thaise massagesalons zijn naar mijn idee nog steeds het beste kwa prijs/kwaliteit verhouding.
Ik ga meestal naar studio roses als ik een snelle massage wil met happy end. Voor de uitgebreide b2b massages ga ik altijd naar een Thaise Salon.
Waar in Utrecht of in de buurt van Utrecht vind je nog een Thai waar dat kan?
 
nieuwe prijzen zijn 140 per uur, 280 voor 2 uur, voorheen was het 120 en 2e uur kon voor 80.
Belachelijk duur.
Vergaan pand, je hoort alles.

Het geld niet meer waard..
 
Op de Blauwkapelseweg is al zeker 15 jaar dicht - was destijds iets met criminele praktijken als ik me niet vergis.
Utrecht is qua massage salons niet veel helaas ...
Prostitutie opzich is bijna uitgestorven in Utrecht. Er zijn nog maar 3 Privehuizen, en één erotische massagesalon. Voor de rest, is het erg magertjes.
En ik denk niet dat we steun van de gemeente hoeven te verwachten voor een nieuwe raambuurt, tippelzone, of Privehuisjes/massagesalons
 
Ze waren toch bezig met het heropenen van het zandpad?
Dat gaat nog wel even duren, vrees ik. Geloof dat het plan intussen weer gestrand is omdat het plan nog niet is aanbesteed of zoiets...

En intussen zitten wij hier op een houtje te bijten. 😜

Voor erotische massages zijn op zich wel wat opties bij dames thuis. Bovendien is Massagewereld Soest dichtbij genoeg. Voor mij in elk geval, maar ben geen grootverbruiker.
 
Ze waren toch bezig met het heropenen van het zandpad?
Het nieuwe Zandpad is voor nu van de baan, die komt niet meer op de plek die zij voor ogen hadden.
Er word geloof ik gezocht naar een nieuwe lokatie, en nieuwe ondernemer die genoeg financiele middelen heeft om te kunnen bouwen, en die precies past in het plan van Gemeente Utrecht.
Massagewereld Soest ben ik ook eens geweest, maar die vind ik vrij duur voor wat je krijgt.
 
Toch al weer flink wat oudere reacties mbt deze salon. Inmiddels ook alweer een paar jaar niet geweest en probeer weer iets te plannen. Weet iemand iets meer over de dames die er op dit moment werken? Aan/afraders? Kloppen de laatst gemelde prijzen nog? Ik weet dat ik kan bellen enzo maar ben dan ook mn benieuwd naar het eerste deel van mn vraag.

Blijft toch jammer dat Utrecht als 4e stad van NL zulke beperkte mogelijkheden heeft op gebied van erotische massages....

(En inderdaad, die website!! Ik heb al eens gezegd en gemaild dat ze die eens moeten updaten, je kan zelf wel zien of ze daar ooit op gereageerd hebben ;-) )
 
Stond vandaag voor een dichte deur, van 17 t/m 30 januari tijdelijk gesloten ivm werkzaamheden. Handig zo'n briefje op de deur, misschien ook fijn als het op de advertenties sites, website, Twitter enz wordt vermeld. Doe er je voordeel mee.
 
Volgens mij kan je voor hetzelfde geld beter doorrijden naar Soest. Weet je in elk geval zeker dat je niet voor een dichte deur staat. Ik heb te veel negatiefs gelezen om de gok te wagen.
 
Ik zou je de moeite besparen .. Roses is a jaaaaaaaaaaaren niet meer wat het geweest was.
Ik ben binnenkort in Utrecht (per trein) en had me al voor genomen maar weer net als voor corona naar UP te wandelen. Ondanks dat "mijn" donkere dvp's van toen er niet meer zijn.
Geloof niet dat er veel te wandelen is op loopafstand van CS (thuisontvangst ben ik geen fan van)
 
Is hier nog iemand recent geweest? De website lijkt te zijn gemaakt in 1998 en daarna heeft nooit iemand meer naar om gekeken. Een van de laatste vintage websites op het web vrees ik.

Als ik de verhalen zo lees dan is het het onderhoud van het pand ook sinds de jaren '90 losgelaten.

Maar op sexjobs en zo plaatsen ze nog wel nieuwe advertenties lijkt het. Daarmee zou je denken dat er nog wel activiteit is.

Onbegrijpelijk wel dat je nog wel adverteert maar het niet in je opkomt om een nieuwe website te maken en daar bijvoorbeeld actuele informatie op te gooien.

De disclaimer is eigenlijk wel hilarisch
 
Terug
Bovenaan Onderaan