Algemeen Stuttgart, algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De klassieke ramen aan de straat zal je niet vinden, maar wel de beroemde Duitse Laufhauser, nadeel trappen lopen, voordeel warm, droog en geen winkelende families.

3 Farben Haus is de grootste, in het centrum aan de Bebenhauser Hof, en in de Leonhardstrasse zitten ook een paar kleinere laufhauser. Rondom deze laatste ook diverse barretjes waar de dames op je zitten te wachten :)
Zoals in nagenoeg alle grotere Duitse steden is plezier nooit ver weg.
 
De klassieke ramen aan de straat zal je niet vinden, maar wel de beroemde Duitse Laufhauser, nadeel trappen lopen, voordeel warm, droog en geen winkelende families.

3 Farben Haus is de grootste, in het centrum aan de Bebenhauser Hof, en in de Leonhardstrasse zitten ook een paar kleinere laufhauser. Rondom deze laatste ook diverse barretjes waar de dames op je zitten te wachten :)
Zoals in nagenoeg alle grotere Duitse steden is plezier nooit ver weg.
Top dankjewel. & hoe zit het met de prijzen ?
 
reken op 50, dan zit je wel goed, mogelijk dat sommige nog 30 vragen, recentelijk lijken de prijzen in Duitsland ook wat omhoog te gaan.
 
Ik ben daar ook in de buurt deze week en wou eens gaan kijken. Heeft er iemand parkeertips? Heb een grote bus met aanhanger bij. Andere vraag: is er ook iets te beleven op het gebied van kinky / SM?
 
Iemand afgelopen jaar nog naar Stuttgart geweest en hoe is de bezetting?
Ben alvast een roadtrip aan het maken voor aankomende zomer.
 
Eergister een rondje gelopen in Stuttgart.

Op het Bebenhauser Hof, wat @muis zei had ik niets kunnen vinden, ja de Louis Vuitton winkel maar daar kwam ik niet voor. Toen ik weg reed zag ik plots allemaal knipperende rode lichtjes en borden met GIRLS GIRLS GIRLS, daar om de hoek geparkeerd en het bleek de Leonardstrasse te zijn.

Heb ze allemaal bezocht maar op een Keniaanse vrouw, die poedelnaakt op dr bed zat en zichzelf aan het insmeren was (enorme tieten), zag ik alleen derde rangs Oostblok gespuis. Nog slechtere types dan in Duisburg.

1 dame claimde Italiaans te zijn maar aan dr accent te horen was ze gewoon een Roemeense. Toen ik een grapje maakte en ze moest lachen, kwamen daar ineens bruine kapotte tanden tevoorschijn, erg onaantrekkelijk.



Opzich kan je dr prima wandelen, verwacht er alleen niets van kwa dames. Ik zou er iig niet helemaal voor naar toe rijden tenzij je in de buurt bent. Prijzen liggen tussen de 30-50€



Wat ik nog wil toevoegen: Stuttgart heeft me positief verrast. Ik had een hele grauwe grijze industriestad verwacht maar het zag er best gezellig uit al die licht gele pandjes enzo. Wel allemaal enorm oude rommel. Daarna ben ik vanuit Stuttgart richting Zürich gereden wat een prachtige route is, kilometers aan smalle bergweggetjes waar je honderden meters boven doprjes rijdt wat er met de schemering en donker prachtig uitziet. Enige wat er mistte was sneeuw…
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan