Recensie Sugaryaya, Turnhout 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

robjens

Stamgast
Forumpionier
326
01/07/21
204
31
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://sugaryaya.be/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mijn verwachtingen waren hooggespannen toen ik een afspraak had gemaakt met Sugar. Haar website en foto's wekten een high class indruk. Toen ik bij Sugar arriveerde bleek dat echter -net als in de film- toch allemaal wat anders. De locatie, daar woont ze ook, en dat was enigszins tegenvallend laat ik het zo maar verwoorden.
De massage is ruim een half uur op je buik liggen waarbij ze inderdaad heel zacht met lange strijkbewegingen baby-olie inzet over je hele lichaam ;-)
Daarna omgedraaid en dan blijkt alleen pielemans nog aandacht te krijgen wat ze wel verdraaid lekker doet. Het condoom gaat erom en ze heeft me heerlijk klaar gepijpt terwijl ik haar ook oraal mocht verwennen. Ze geniet daar echt wel hoorbaar van en wat opmerkelijk is dat ze je echt blijft doorpijpen tot je helemaal leeg bent. Weer eens wat anders.
Daarna even knuffelen, samen onder de douche en naar buiten.

Sugar is erg lief en de totale ervaring is niet verkeerd maar voor mij blijft het bij deze ene keer.

Noot voor moderator: Sugar is maar goed 140 cm lang en dat kun je niet selecteren, de drop-box begint bij 150 cm ;-)
 
Bedankt voor de recensie!

Ik koester zelf ook hoge verwachtingen afgaande op haar website.

Heb je voor de intieme massage gekozen of iets anders? In de beschrijving wordt toch wel duidelijk over seks / neuken gesproken, tot zelfs meerdere hoogtepunten, en dat ontbreek ik in je recensie. Vandaar dat ik me afvraag of de service te wensen over laat of dat je misschien andere wensen had?

Is het een enigszins discrete locatie of zitten de buren aan het raam te kijken?

Is er onder de douche ook ruimte (letterlijk en figuurlijk) voor wat intimiteit? En wast de olie goed weg of blijft daar nog wat van achter tegen dat je terug thuis komt, als je me begrijpt ;)
 
Ik had voor de intieme massage gekozen maar intiem zijn we dus niet meer aan toe gekomen. Ik denk dat meerdere hoogtepunten wel mogelijk zijn alleen was ik zelf die dag best lui om het zo maar eens te zeggen. Denk dat als je zelf wat actiever deelneemt die meerdere hp's en intiem haalbaar zijn.

De locatie ligt in een woonwijk niet al te ver van de snelweg af en je krijgt duidelijke instructies hoe naar binnen te gaan. Super discreet is het niet maar ik heb ook niet het idee dat de massages aan de lopende band worden verzorgd. Mede met het oog op die buren ;-)

Het douchen vind in het bad plaats en Sugar gaat mee om de olie eraf te halen en alle onderdelen schoon te maken zodat je mooi reukloos thuiskomt. Ze is daarbij niet preuts maar ik vond het niet echt een ruimte om nog iets intiems achteraf te doen.
 
Ben in de strengere coronatijd bij haar geweest. aardige erg kleine dame. Wel aan intiem toegekomen maar pas laat in eerste instantie weinig enthousiasme van haar kant maar dat kan ook door de voorzichtigheid vanwege corona komen. Tegen het einde werd ze wat losser.
Is inderdaad in woning vlakbij snelweg. Niet de sfeer van de advertentie. Had zelfs het gevoel in een kinderkamer te zijn geweest.
 
Ben in de strengere coronatijd bij haar geweest. aardige erg kleine dame. Wel aan intiem toegekomen maar pas laat in eerste instantie weinig enthousiasme van haar kant maar dat kan ook door de voorzichtigheid vanwege corona komen. Tegen het einde werd ze wat losser.
Is inderdaad in woning vlakbij snelweg. Niet de sfeer van de advertentie. Had zelfs het gevoel in een kinderkamer te zijn geweest.
Stond er dan speelgoed op het nachtkastje ?
 
Mijn verwachtingen waren hooggespannen toen ik een afspraak had gemaakt met Sugar. Haar website en foto's wekten een high class indruk. Toen ik bij Sugar arriveerde bleek dat echter -net als in de film- toch allemaal wat anders. De locatie, daar woont ze ook, en dat was enigszins tegenvallend laat ik het zo maar verwoorden.
De massage is ruim een half uur op je buik liggen waarbij ze inderdaad heel zacht met lange strijkbewegingen baby-olie inzet over je hele lichaam ;-)
Daarna omgedraaid en dan blijkt alleen pielemans nog aandacht te krijgen wat ze wel verdraaid lekker doet. Het condoom gaat erom en ze heeft me heerlijk klaar gepijpt terwijl ik haar ook oraal mocht verwennen. Ze geniet daar echt wel hoorbaar van en wat opmerkelijk is dat ze je echt blijft doorpijpen tot je helemaal leeg bent. Weer eens wat anders.
Daarna even knuffelen, samen onder de douche en naar buiten.

Sugar is erg lief en de totale ervaring is niet verkeerd maar voor mij blijft het bij deze ene keer.

Noot voor moderator: Sugar is maar goed 140 cm lang en dat kun je niet selecteren, de drop-box begint bij 150 cm ;-)
Was tongzoenen mogelijk?
 
Tongzoenen ben ik niet aan toegekomen, geloof ook niet dat het mogelijk is. Maar best vraag je haar dat vooraf, ze reageert best vlotjes (in mijn herinnering dan).
 
Ooit eens whatsapp contact mee gehad ze had enorm hoge prijzen voor een massage waardoor ik het de moeite niet eens waard vond die thaise dames zijn vaak allemaal het zelfde en de kans is groot dat je een hoog bedrag betaald en na een beetje wrijven weer buiten staat
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan