WHEM Sukaina/Jasmine, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deckx

Meubelstuk
Forumpionier
1.663
02/07/21
3.981
16
Op basis van de foto's weet ik zeker dat deze dame in het verleden op hookers besproken is en de berichten gingen ook zeker verder dan de "gouden kutje/ik volg/ze reageert niet op de app"-clichés. Hoewel ik denk dat de ervaringen wat gemengd waren, staat mij niet meer precies bij of er ook echt volwaardige recensies waren en of deze naar meer positief of negatief gingen. Wie kan het collectieve geheugen opfrissen of heeft een verse ervaring met deze dame?

 
Laatst bewerkt:
Ik herinner me deze dame, denk dat ze de naam Samira gebruikte. De enige recensie over haar was heel negatief, best jammer want de foto's zien er niet slecht uit.
 
Toch negatief? Jammer.

Arabic girl staat nu nog steeds in de advertentietekst, dat spelen met de afkomst kom je ook wel vaker tegen in advertenties.
 
Dame werd idd op Hookers besproken en wat @sakendayo zegt...negatief. Samira zou kunnen en volgens mij nog een andere naam daarvoor.
Interessante tekst ook 🙄
Absoluut een mooie dame op de foto's, ik dacht meteen: "nix nieuw, je bent hier al meermaals geweest" , maar dat gebeurd wel vaker.
De foto van haar voor die grijze bak, die heeft ze destijds ook al gebruikt.

Al met al was het in elk geval niet positief, helaas weet ik niet meer waaróm dan niet... Hoeft namelijk niet perse te zijn, dat dat nu nog zo is, afhankelijk van de redenen...
 
Ik heb haar dacht ik in het najaar 2020 bezocht. Was toen via een booker die eerst Salome (die nu zelfstandig werkt als Natalia) en Tiffany bediende. Haar artiestennaam was toen Sofia meen ik. Was wel het type van: "klaarkomen is opzouten". En veel met de telefoon in de weer. Foto's klopten wel. Foto nummer 11 gebruikte ze destijds ook, kan ik me vaag herinneren . Ik sla persoonlijk een beurt over.
 
Laatst bewerkt:
Ze is weer actief met een nieuwe naam en advertentie:

Ik blijf nieuwsgierig maar de eerdere berichten houden me tegen haar te bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan