Recensie Summer - Amstelveen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronald11

Wandelaar
Forumpionier
87
02/07/21
61
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag een heerlijke massage gekregen van Summer. Summer is werkzaam bij La Femme in Amersfoort. Na een zeer vriendelijke ontvangst door de gastvrouw verscheen Summer in een leuk kort jurkje dat haar mooie vrouwelijke curves heel mooi toonde. Summer is een lange vrouw met zeer vrouwelijke vormen die duidelijk plezier heeft in hetgeen wat ze doet hetgeen zich o.a uit in een mooie lach die ze geregeld toont tijdens de massage. Nadat ze zich had uitgekleed begon de opwinding al onder de douche waar ze heerlijk met haar lichaam tegen je aan gaat staan en al direct voor opwinding zorgt in de bekende regionen. Daarbij gebruikt ze ook haar billen. De massage die volgt bevat zeer veel body to body en als je je om mag keren en ze boven op je zit en je mag genieten van haar zeer opwindende lichaam en haar mooie borsten die je dan boven je ziet zorgt dat voor een heerlijk gevoel. Haar mooie ogen, gezicht en een mooie lach maken het plaatje compleet. Al met al wat mij betreft een aanrader. Nieuwe afspraak is al gemaakt.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/amstelveen/4466911-summer
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben laatst bij Summer geweest. Ze staat als locatie in Amstelveen maar ze zit in Aalsmeer. Tijdje heen en weer geappt en toen die kant op gegaan. Mede omdat de reacties op kinky erg goed zijn. Ik kwam aan in een redelijk schoon appartement. Ik ging douchen en zij kwam er bij. Toen schrok ik een beetje. Ze is net zo groot als ik zelf. Ik ben geen 2 meter maar wel 185. De massage was gewoon erg goed. Maar toch weet ik het allemaal nog niet zeker. Ik laat het in iedergeval bij een keertje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben in de afgelopen paar weken drie keer bij Summer op bezoek geweest en ben drie keer heerlijk door haar verwend. Ze weet me geweldig te masseren met haar hele lichaam, ik was voorheen een liefhebber van de meer 'petite' lichaamsstijl maar Summer heeft me wijzer gemaakt met haar prachtige vrouwelijke rondingen. Met haar handen kan ze me stevig masseren maar ook zachtjes strelen, tot kietelen aan toe!
Ik weet dat smaken verschillen, maar ik vind haar een echt heel knappe vrouw en ze is nog een lieverd op de koop toe! Onder andere omstandigheden (o.a. ik dertig jaar jonger) zou ik haar in een gouden kooitje naar huis willen meenemen, maar voor nu ben ik gewoon een beetje verslaafd aan haar. Ik begrijp dat het verdacht lijkt dat ik hier als eerste en enige recentie een super positief verhaal neerzet, maar ik 'moest dit even kwijt'. Als ik dan toch iets minder positief moet melden; ik ben geen liefhebber van tatoeages. Maar zelfs dat is maar een kleinigheidje vanwege het minimale kontrast….
Overigens, ze ontvangt nu in Aalsmeer waar ze haar eigen tijden bepaalt.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4466911-summer
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Summer langs geweest.
Summer is een leuke meid met volle billen en borsten die de kunst van het erotisch masseren heel goed verstaat, dus verwacht stevige massage van welke spier dan ook.
Mekaar lekker ingezeept onder de douche en daarna op bed.
Summer wisselt zacht massage af met prikkelende aanrakingen en body to body, en houdt dat lang vol.
Toch had ik op de een of andere manier niet echt een klik met haar, maar dat lag niet aan haar.
Het kan soms zo lopen zullen we maar zeggen.
Dus zoek je een goede erotische massage, dan kun je gerust bij Summer terecht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sumer heeft een lichaam dat overeenstemt met de foto's. Grote sexy borsten en volle billen. Tevens is ze lang zodat de proporties kloppen. Haar gezicht vind ik moeilijk te beschrijven.
 
Ook zo strak als op de foto's
Of meer natuurlijk en hangend?
Want het lijkt me sterk dat haar lichaam er zo uit ziet , denk dat alleen de zwart wit foto's in de buurt komen
 
De enige manier om dat te bepalen is door een massage van haar te nemen. Haar borsten zijn stevig en zeker niet hangend. Toen ik haar bezocht toonde ze die altijd in een heel sexy jurkje.
 
Wel apart dat steeds meer dames vertrekken bij La femme en vervolgens in Amstelveen opduiken.
Is dit ook een kamerverhuurbedrijf met een aparte website?
 
Terug
Bovenaan Onderaan