Recensie Sunny, Angel Masssage Winschoten 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hooters1961

Newbie
3
04/11/22
6
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.angelmassage.nl/
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren had ik een zakelijke afspraak in Winschoten, en had vanwege wat stress en lange rit nogal wat nekpijn en stijve schouders, en ben na de afspraak naar Angel massage gegaan. Aangebeld, en had de keuze uit 4 dames, waarbij mijn oog gelijk op Sunny viel. Charmante verschijning met mooie jurk aan. Voor haar gekozen voor een uur. Bij de eerste aanrakingen had ik al het gevoel met gouden handjes te maken te hebben.Werkelijk zeer goede massage gehad, waarbij zij de op de aangeven plekken extra aandacht besteedde aan mijn probleem zones. Ze wist feilloos de spierknoop te vinden. Na intensieve aandacht, was de verstijving helemaal weg. Ook het erotische gedeelte was helemaal prima 😄. Ik kom niet zo vaak in deze regio van NL, maar kom zeker terug bij Sunny !
 
Laatst bewerkt:
https://www.angelmassage-denhaag.com/sunny

Na mijn eerdere positieve ervaring in Winschoten met Sunny, nog eens gegoogled, om nog en keer naar haar foto's te kijken, maar nu blijkt Angel Massage ook in Den Haag een vestiging te hebben, met Sunny 😁. Dat is een stuk dichter bij omg. GOUDA 🙏🏻. Vorige week vrijdag afspraak gemaakt, ze herkende mij gelijk, en het was een fijn weerzien. Weer een heerlijke massage van een uur gehad, en was weer helemaal ontspannen. HEERLIJK. Ze werkt hier alleen op donderdag en vrijdag . Volgende keer maar op voorhand afspraak maken, want ik kom zeker terug ! 😊 mooie up-to-date foto's , zo ziet ze er precies uit.
 
Ik kan bovenstaande ervaringen alleen maar onderschrijven, ben aantal x ook in Den Haag bij haar geweest, maar greep gisteren mis bij reserveren, omdat ze vanaf vandaag ca. 1,5 week op haar adres in Winschoten zit. Ze is het wachten waard :):)
 
Heb vandaag een bezoek aan Sunny in Winschoten gebracht. Een heerlijke sensuele massage die alleen lang geen uur duurde helaas. Een super sensuele en aardige dame. Ze komt zelf uit de omgeving Leiden, dus Winschoten is voor haar best ver. Bij een paar € extra is er meer mogelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan