Recensie Super Gangbang in Den Haag vh Leiden met Ruby 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

robin1979

Newbie
3
10/02/22
4
Zo afgelopen dinsdag 8 feb heb ik een super gang bang gehad. was daar heen gegaan voor gang bang met een ruby. Behalve dat ze bloed mooi was en super geil. Gebeurden het volgende. Tot ons (3 mannen die op de gang bang af kwamen) verassing kwamen er nog 3 andere dames bij, en deze waren ook bloed mooi en geil. Dus u kunt u ogen sluiten en u fantasie gebruiken want wij hebben die fantasie daar beleeft.

gr robin
 
Zo afgelopen dinsdag 8 feb heb ik een super gang bang gehad. was daar heen gegaan voor gang bang met een ruby. Behalve dat ze bloed mooi was en super geil. Gebeurden het volgende. Tot ons (3 mannen die op de gang bang af kwamen) verassing kwamen er nog 3 andere dames bij, en deze waren ook bloed mooi en geil. Dus u kunt u ogen sluiten en u fantasie gebruiken want wij hebben die fantasie daar beleeft.

gr robin
Is dit mbv Google translate geschreven?
Verder wel een grappig stukje 😄😄
 
Wij organiseerden de gb, en ondanks dat het verkeerd geplaatst is, een recensie mist en wat kort en bondig beschreven is. Kan ik bovenstaand verhaal wel bevestigen.
We hosten af en toe een gb puur uit hobby voor de dame hier vh stel, en er waren deze keer idd maar 3 man op afgekomen. En uiteraard het bekende appje van een stel wat mee wil doen, wat 9 vd 10 keer fake is. Dit was dus de ene keer dat ze niet fake waren, voor ons de 2e keer in 2 jaar pas zelfs. Maar een redelijk jong stel zelfs nog met idd prachtige dame, die zij het wat voorzichtig en rustig er toch tussen sprong. De 2 extra andere dames waren huisvriendinnetjes die eigenlijk per toeval langskwamen en besloten ook even te joinen, vooral puur toeval en dat zal zeker niet elk feestje het geval zijn. Maar het maakte het voor de aanwezige 3 heren wel een unieke ervaring en voor de 2 no shows nog dommer, ik heb zelfs als host ook nog even meegedaan (dat gebeurd eig ook nooit). Al met al een mooie avond, waarbij ik begrijp dat de man hierboven niet gelooft wordt. Maar dacht laat ik het toch even onderschrijven zijn verhaal. Ps het volgende feestje wil Ruby toch graag wat meer Piemels....
 
Wij organiseerden de gb, en ondanks dat het verkeerd geplaatst is, een recensie mist en wat kort en bondig beschreven is. Kan ik bovenstaand verhaal wel bevestigen.
We hosten af en toe een gb puur uit hobby voor de dame hier vh stel, en er waren deze keer idd maar 3 man op afgekomen. En uiteraard het bekende appje van een stel wat mee wil doen, wat 9 vd 10 keer fake is. Dit was dus de ene keer dat ze niet fake waren, voor ons de 2e keer in 2 jaar pas zelfs. Maar een redelijk jong stel zelfs nog met idd prachtige dame, die zij het wat voorzichtig en rustig er toch tussen sprong. De 2 extra andere dames waren huisvriendinnetjes die eigenlijk per toeval langskwamen en besloten ook even te joinen, vooral puur toeval en dat zal zeker niet elk feestje het geval zijn. Maar het maakte het voor de aanwezige 3 heren wel een unieke ervaring en voor de 2 no shows nog dommer, ik heb zelfs als host ook nog even meegedaan (dat gebeurd eig ook nooit). Al met al een mooie avond, waarbij ik begrijp dat de man hierboven niet gelooft wordt. Maar dacht laat ik het toch even onderschrijven zijn verhaal. Ps het volgende feestje wil Ruby toch graag wat meer Piemels....
Verdorie, ik moest werken
 
Wij organiseerden de gb, en ondanks dat het verkeerd geplaatst is, een recensie mist en wat kort en bondig beschreven is. Kan ik bovenstaand verhaal wel bevestigen.
We hosten af en toe een gb puur uit hobby voor de dame hier vh stel, en er waren deze keer idd maar 3 man op afgekomen. En uiteraard het bekende appje van een stel wat mee wil doen, wat 9 vd 10 keer fake is. Dit was dus de ene keer dat ze niet fake waren, voor ons de 2e keer in 2 jaar pas zelfs. Maar een redelijk jong stel zelfs nog met idd prachtige dame, die zij het wat voorzichtig en rustig er toch tussen sprong. De 2 extra andere dames waren huisvriendinnetjes die eigenlijk per toeval langskwamen en besloten ook even te joinen, vooral puur toeval en dat zal zeker niet elk feestje het geval zijn. Maar het maakte het voor de aanwezige 3 heren wel een unieke ervaring en voor de 2 no shows nog dommer, ik heb zelfs als host ook nog even meegedaan (dat gebeurd eig ook nooit). Al met al een mooie avond, waarbij ik begrijp dat de man hierboven niet gelooft wordt. Maar dacht laat ik het toch even onderschrijven zijn verhaal. Ps het volgende feestje wil Ruby toch graag wat meer Piemels....

Ruby is een toppertje. 😀 Groeten uit Zoetermeer 😉😉
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Ik kan bovenstaande verhalen ook bevestigen. Ik was namelijk 1 van de 3 mannen die was aangemeld en daadwerkelijk kwam opdagen. Afspraak is afspraak is mijn motto.
Ruby is een prachtige dame, iets minder strak dan de foto's doen vermoeden, maar dat mocht de pret niet drukken. Wat een heerlijke geile meid is dit zeg! Ze laat zich graag in haar heerlijke kontje neuken en haar mondje volspuiten met warm zaad is ook geen enkele probleem, ze slikt het graag weg! Daarnaast is ze lekker actief, heeft ze een prachtige lach en is ze erg leuk en relaxed in omgang. Ze heeft prachtige tatoeages die haar echt goed staan, werkelijk prachtig! Ik heb haar heerlijk gebeft, met haar gezoend en haar diverse malen geneukt. Op een gegeven moment zat ze doggy op bed en vroeg ik haar haar kontje met 2 handen open te trekken. Ik had haar goed geneukt in haar kontje en toen ze haar billen spreidde bleef het gaatje mooi openstaan. Wauw!!! Wat een fantastisch gezicht was dat zeg!! Echt en oprecht een liefhebster, topmeid!!

Op een gegeven moment kwam er een stel binnen waarvan de dame donker is. Een prachtig donker meisje met een fantastisch slank lichaam. Mooie kleine en goedgevormde borsten, een heerlijk klein rond kontje en een werkelijk erg strak kutje, prachtig roze van binnen. Een beetje verlegen kwam ze naar het bed waar Ruby en de 3 mannen lagen. Ze kwam naast mij liggen en al snel waren we heerlijk aan het zoenen en speelde ik voorzichtig met haar kleine kutje. Ik vroeg of ze me wilde pijpen en daar ging ze graag op in. Na eventjes genoten te hebben vroeg ik haar of ze wilde neuken. Ze knikte verlegen dat ze dat wel wilde. Snel condoom erom en terwijl ze op haar knieen zat stond ik achter haar naast het bed drukte ik mijn lul in haar kutje. Poohhh..... dat was strak zeg! Echt heerlijk! Later op de avond nog meer van haar genoten. Ik geloof dat ze Nadia heet maar ik weet het niet zeker. Als Nadia en haar vriend dit lezen; mijn complimenten aan jullie. Superleuk dat jullie op ontdekkingstocht zijn in de wereld van sex en erotiek, more power to you! Contact me gerust als jullie iets willen plannen/ondernemen of gewoon een eerlijke en betrouwbare man erbij zoeken. Ik kan jullie thuis ontvangen en sta open voor nieuwe ervaringen, net als jullie, het lijkt me erg leuk jullie weer te zien.

Als klap op de vuurpijl kwamen er nog twee vriendinnetjes langs die ook meededen. Prachtige, slanke jonge meisjes. Eentje was wat verlegen en was eigenlijk niet van plan mee te doen zei ze. Toch na een beetje zoenen en vingeren gingen de kleren vlot uit en lag ze binnen de kortste keren ook op het bed en deed lekker mee. Wat een heerlijk meisje ook zeg! Blonde haren, prachtige borsten en een heerlijk kontje. Ik denk dat ze van wat hardere BSDM achtige sex houdt, ze had nogal een blauwe plek op haar billen :)
Het andere meisje was duidelijk bisexueel. Al snel was ze heftig aan het tongzoenen met Ruby en ze genoten er zichtbaar van, net als ik trouwens, wat een fantastisch mooi gezicht! Twee prachtige meisjes innig aan het zoenen, veel beter wordt het niet! Nou,....dus wel! Ze likten elkaars kutjes ook vol overgave! Echt heerlijk om te zien. Ik heb haar lekker gevingerd en ze kwam meerdere malen squirtend klaar, pfff.....het was een natte bedoening, maar goed dat het bed voorzien is van een plastic matras! En zij had het mooiste kontje van allemaal wat mij betreft. Klein, stevig, perfect gevormd. echt perfect gewoon! IK heb haar lekker hard geneukt doggystyle terwijl ze Ruby aan het beffen was. Wat een genot en wat een uitzicht.....echt geweldig!

Al met al was het een avond om nooit meer te vergeten. Nogmaals dank aan de organisator en de prachtige meiden. Hopelijk hebben jullie er ook van genoten!
 
Eigenlijk voel ik weinig behoefte om te reageren op bovenstaande, maar waarom zou de dame er vanaf zien? Mocht er iemand onverhoopt verhinderd zijn, zorgen we uiteraard voor vervanging van hetzelfde niveau(is nog nooit nodig geweest). Dit is niet de 1e keer dat we dit organiseren. in de regel houden we ongeveer 5 man per dame als max aan. Het staat je uiteraard vrij om niet te komen.
 
Hi Dom, dit is geen persoonlijke aanval. Dit is een algemene opmerking die -in dit geval- onder jullie hoofdstuk valt. Het beschrijft een algemene waarneming over wat er gebeurd op dit moment. Met name op de kleinere feestjes. Prijzen gaan skyhigh, er wordt geadverteerd met oude fotos, en een afzegging is snel gemaakt (noemen we Corona tegenwoordig, terwijl iedereen de economische afweging ziet) Mijn PM is in de afgelopen 24uur overgelopen met voorbeelden en onderschrijvingen. Van gemiddeld 100 euro voor Corona, naar gemiddeld 175 na Corona... Ach misschien moeten we gewoon met zn allen naar België.
Ruby is een topper, ik hoop dat Lois dat ook is. Veel fijne feestjes gewenst
 
Uit persoonlijke ervaring kunnen we bevestigen dat het gras in Belgie zeker niet groener is. En ook wij kennen de voorbeelden van dit soort gevallen helaas. En daarom proberen we het zelf wat netter te doen, de prijs is idd aan de bovenkant (voor corona zaten we hier ook op). Ik zie het ook niet als een persoonlijke aanval maar het staat onder dit topic, en bovenstaande voorbeelden zijn volgens ons niet toepasbaar op onze events. Maar dat is idd in the eye of the beyholder. Wellicht zou je er een apart topic voor kunnen maken, of niet. Een beetje reuring is ook altijd prima.
 
Ik ben blijkbaar een liefhebber 😁

Was een leuk feestje weer in leiden.
Ruby heeft iedereen helemaal leeg naar huis gestuurd. Ik wilde graag een keer een DP proberen en iedereen was kei geduldig, die shit ziet er op je pc scherm een stuk gemakkelijker uit kan ik je zeggen haha maar t kon gewoon en dat vond ik tof.

Zelf heeft Ruby ook nog alles onder gesquirt. Helemaal top dit mensen!
Altijd goed geregeld bij de leidse feestjes.
Alleen de douche kan een handleiding gebruiken haha
 
Ik was even gegaan afgelopen dinsdag. Helaas zijn de leidsche feestjes niet meer in leiden 😂. de nieuwe lokatie was in Den Haag en is ook helemaal prima.

Sterker nog. Eigenlijk was de lokatie gewoon top en met een paar bonus objecten op de kamer. Op een gegeven moment hadden we Ruby vast geriemd aan zo'n bdsm toestel zodat we goede access hadden tot haar gaatjes en dat was mega geil.

In totaal 6 man. Voor mijn gevoel kan echt nog wel iemand bij.
Ruby is een echte gangbang kampioen en had in de eerste 20 minuten al drie man klaar. Zoals zij blijft gaan is ongekend machtig om te zien. Ruby heeft iedereen weer goed leeg naar huis laten gaan.

Een keer gekomen in haar kont en in de laatste minuten nog met een andere Guy samen haar gezicht onder gespoten. Super gaaf was dat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan