Super pooier Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik begrijp niet wat de aanklacht is. Het is toch niet verboden kamers aan sekswerkers te verhuren? Want dat is feitelijk wat hij deed. Hij vroeg er geen onredelijke prijs voor (€490,- p/w is minder dan een gemiddelde kamer bij een hotel of airbnb), de dames werkten uit vrije wil, en hij gaf zijn inkomsten op bij de belasting. Dat hij de kamers verhuurde aan dames waarvan hij kon weten dat ze illegaal in het land verbleven/werkten zou dan de aanklacht moeten zijn.... Als dat strafbaar is, dan kunnen airbnb-verhuurders of hoteleigenaren hun borst nat maken.... Dat lijkt me dus ook geen sterk punt.
 
Ik begrijp niet wat de aanklacht is. Het is toch niet verboden kamers aan sekswerkers te verhuren? Want dat is feitelijk wat hij deed. Hij vroeg er geen onredelijke prijs voor (€490,- p/w is minder dan een gemiddelde kamer bij een hotel of airbnb), de dames werkten uit vrije wil, en hij gaf zijn inkomsten op bij de belasting. Dat hij de kamers verhuurde aan dames waarvan hij kon weten dat ze illegaal in het land verbleven/werkten zou dan de aanklacht moeten zijn.... Als dat strafbaar is, dan kunnen airbnb-verhuurders of hoteleigenaren hun borst nat maken.... Dat lijkt me dus ook geen sterk punt.

In Belgie mag je niet verdienen aan prostitutie. Omdat het juist op grootschalige wijze geexploiteerd is is het strafbaar. Dus het gaat niet echt op als je niet 1 maar tientallen kamers aan dames van plezier verhuurd. Tel daarbij op het opschepperij (snap dit echt niet) en je raakt vanzelf in het vizier van een onderzoek.


Een agency is bijv. grijs vlak. Je mag er feitelijk niet aan verdienen anders dan eenmalige bemiddelingskosten en thats it. De bovenstaande partij is juist gepakt omdat zij van een 3 uur boeking amper 50 euro aan de dame verstrekte en de rest in eigen zak steekt.

De wet gaat veranderen of is al aan verandering toe. Je mag straks exploitatie in Belgie doen en er ook aan verdienen. Een soort vergunningsstelsel gelijk aan wat we in Nederland kennen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan