Suraya , virtueel, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
En hoe leg je deze uit? Advertentie nummers komen overeen met een add van jou en deze nieuwe add.

Ben benieuwd naar de uitleg ;)
Ik hoef niks uit te leggen. Jullie moeten je bezig houden met je eigen business. Je moet wel heel eenzaam zijn dat je je zo graag bezig houd met iemand anders ze leven. Ondertussen blijven jullie zielig door roddelen op dit platform ik gewoon rustig doorwerken k ga der niet op achteruit. Ik lag me dood hier om volwassen mensen die roddelen alsof ze 13 jaar zijn 😂
 
Ontwijken van de vraag, defensief en offensief reageren. Denk dat iedereen daar wel zn conclusie uit kan halen.

Je begrijpt dat hoe meer je schreeuwt en in de rondte spuwt, hoe minder betrouwbaar/likeable je wordt?
 
Ontwijken van de vraag, defensief en offensief reageren. Denk dat iedereen daar wel zn conclusie uit kan halen.

Je begrijpt dat hoe meer je schreeuwt en in de rondte spuwt, hoe minder betrouwbaar/likeable je wordt?
Hahaha deze is grappig zeg, denk je dat ik uberhaupt likeable wil zijn bij mensen zoals jullie? 😂😂😂 betrouwbaar of niet boeit me niet want ik zelf en mijn klanten weten dat al. De mensen hier in deze topic zijn verre van het soort mensen dat ik als klant wil.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan