Recensie Susana/Keyli, Rotterdam (vh Almere) 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chris_wandelt

Wandelaar
44
23/09/22
37
21
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4916058-keyli
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laat ik met de deur in huis vallen, tis de dame van de foto's. Altijd fijn als iemand dat kan bevestigen. Contact verliep soepel en vlot, afspraak was zo gemaakt. Op de aangegeven tijd kon ik ook terecht. Dus geen gewacht. Helemaal prima dus.

Tis dus echt die mooie fijne verschijning die je op de foto's ziet. Kleine petite dame, mooi figuurtje met hier en daar nog wel wat houwvast dus dat is prima. Dame spreekt ook goed engels. Af en toe een woordje wat ze niet snapt maar tis allemaal prima te doen.

Ze ontvangt op een ok locatie. Bed kraakt enorm, zo erg dat het me afleiden. Ze heeft echt onwijs lekkere borsten, klein maar wel goeie hand vol en mooi van vorm en naturel. Kon daar dan ook geen genoeg van krijgen en dat ik daarmee speelde stond ze gewillig toe. Ik heb verder prima sex gehad, 4/5 verschillende standjes, prima dus. Pijpen was wel wat kort. Ik vind het lastig om haar een cijfer te geven, voor mij is dit ruim voldoende maar ik verwacht dan ook niet zo veel als ik zo iets doe. Tuurlijk je wil waar voor je geld, dus ja wil je een jonge, mooie knappe latina, dan moet je hier zijn. Wil je een prachtig grote aangeklede kamer, 7e hemel ervaring. Ja zoek dan een leuk prive huis uit met wat mooie dames. Maar gewoon ff een half uurtje knalle en doei dan is dit een prima adresje, maar kan ook voorstellen dat iemand deze dame ziet en een hele fantasiebeleving in z'n hoofd krijgt die zo'n meid nooit waar kan maken en dan vervolgens hier een zure review dropt.

Verwacht gewoon niet zo veel, behalve dat de dame de diensten levert die ze aanbied, er echt heel prima uit ziet en als je chill bent met haar is ze dat ook met jou. Toch zou ik niet snel nog een keer gaan of langer dan een half uur gaan. Langer dan dat is bij de meeste meisjes gewoon echt niet nodig en Ik vind die eerste keer toch het leukste/spannendste, alleen als het echt leuk klikt met een dame dan ga ik nog eens vaker of langer heen. En de klik was hier ok. Tis alleen echt een heel mooi sexy grietje dus ja...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4916058-keyli
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Via Kinky/Sexjobs (beiden) kwam ik terecht bij Keyli, een latina waarvan de foto's veelbelovend zijn. Afspraak maken ging makkelijk, dus vrijdag naar Almere gereden. In hartje centrum, letterlijk, ze zat in een kamer in het xxxxxxx In het appartement was overigens ook nog een andere dame aan het werk.

Keyli is de dame van de foto's, 100% kloppend. Een goedlachse, sexy, wulpse Colombiaanse latina. Slank, perfecte rondingen, gewoon echt een lekker ding.
Qua uiterlijk een absolute topper. (Dit wil nog wel eens tegenvallen via Kinky/Sexjobs, met name bij oost-europese vrouwen trouwens. Of ze zijn veel ouder in het echt. Hier niet het geval).

Sex was goed maar kort; ze pijpt redelijk maar wél kort, daarna kwam ze bovenop zitten, lekker, maar ook weer kort. Hierna wilde ze van positie wisselen en doggy gegaan, waarbij ze me aanmoedigde snel te komen. Dit vind ik dan toch wel jammer. Ze is goed als vluggertje, maar geen totale GFE.
Ik geef toch een dikke voldoende, omdat je wel gewoon een jong en lekker wijf neukt; liever dit, dan een 30 plusser met hangende borsten die wél GFE probeert te geven (dit is persoonlijk, ik ben zelf jong en val gewoon niet op 'oudere' vrouwen, als je 50 bent is dat misschien anders).

Verder: spreekt goed Engels, hygiene top, en geen ontsierlijke tattoos (ook dat is persoonlijk natuurlijk) wat ik een grote plus vind. Gewoon een natural beauty met natuurlijke grote prammen.

//Edit mod: te specifiek over locatie --> aangepast.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4916058-keyli
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Had deze dame al een heel tijdje in het vizier, de foto's beloven heel veel goeds! Nou dat viel tegen. Moet gezegd, ze is een knappe verschijning. Mooie jonge meid met een paar stevige natuurlijke borsten en een lief gezichtje. Afspraak maken ging prima, aangekomen op de locatie kon ik discreet meteen door naar boven. Ze ontvangt in een aftands appartement in Rotterdam Zuid, zeker niet sfeer verhogend. Financiën afgehandeld, uitgekleed, gesprek kwam niet op gang, geen voorspel, beetje trekken, condoom erom en pijpen. Kort daarna klom ze erop en toe volgde het het beste stuk, want deze dame neukt voortreffelijk. Ze knijpt het zaad letterlijk uit je lul. Dus 5 sterren voor dat. Geen zoenen, geen likken, zelfs haar tietjes niet kunnen sabbelen. Al met al was het hele gebeuren erg afstandelijk, en kort, stond naar 15 minuten weer buiten in de regen. Voor mij geen herhaling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan