Recensie Susi, club Mabuhay, Helchteren 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nico64

Vaste klant
Forumpionier
171
06/07/21
72
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs nog eens in de Mabuhay binnengesprongen. Uit de line-up (zestal dames) gekozen voor Susi. Ze is een iets oudere dame, maar ze ziet er zeer goed uit voor haar leeftijd. Ik denk dat ze siliconenborsten heeft, maar deze voelen toch zacht aan ? .
Ik heb in het verleden al eens met haar gekamerd, en dat was goed meegevallen. Susi is een beetje een zotte doos, maar ze is voor veel in.
De sex was bij momenten weer stomend, allerlei standjes die je zelf wil, ... Uiteindelijk klaargekomen in haar mond (zc) :p.
Ik vind ze een aanrader, maar dat is ieders goesting natuurlijk ?.
Voor 50€ is dit een service die je eigenlijk maar zelden tegenkomt. Als je dan nog wil, kun je voor 25€ nog eens 30 minuten met een andere dame "spelen". Helaas is bij mij meestal het licht uit na een sessie met Susi ;).
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Binnen gelaten door Susi. Daarna de keuze uit 8 dames en toch voor Susi gekozen. Na het wassen eerst staand gepijpt zc waarna ik kom gaan liggen. Ze pijpte lekker door en begon ook met kontlikken. Niet iets wat ik vaak laat doen of graag wil maar liet haar lekker gaan. Afgewisseld met pijpen heeft ze me in haar mond laten komen terwijl ze haar vinger een beetje naar binnen duwde. Zo hard gekomen dat ik klaar was en weer ben gegaan haha. Moet nog eens terug maar het stuk rijden maakt dat lastig. Voor de kosten hoef je het niet te laten!
 
Kan het zijn ze geen website hebben.
Ik zoek naar foto's van de dames.
Hebben inderdaad geen website.

Het draait om het neuken bij d'n Duits. Al het andere wordt zo min mogelijk tijd aan verkwanseld. Van binnen is het een van de vuilste hoerenkotjes die ik al gezien heb. Maar soms heb je gelijk en zitten er leuke dames. Service is bijna altijd wel goed.
 
Ik was vrijdag bij Susi, Twee mooie donkere dames met grote borsten hadden mijn voorkeur maar werden net voor mijn neus weggekaapt. Met Susi een redelijke ervaring. Ik ben lekker gepijpt, maar het tongzoenen zou echt beter kunnen zijn. ik had meer gehoopt op een GFE. Toch voor € 50,- zeker een prima ervaring maar volgende keer kies ik toch een andere dame.
 
Ik was vrijdag bij Susi, Twee mooie donkere dames met grote borsten hadden mijn voorkeur maar werden net voor mijn neus weggekaapt. Met Susi een redelijke ervaring. Ik ben lekker gepijpt, maar het tongzoenen zou echt beter kunnen zijn. ik had meer gehoopt op een GFE. Toch voor € 50,- zeker een prima ervaring maar volgende keer kies ik toch een andere dame.
Iemand een idee wie die donkere dames zijn?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben op vrijdag bij Susi geweest. Ze heeft een lekker lijf, is aardig maf, maar wel grappig en is bloedgeil. Bij binnenkomst snel ff opfrissen in de badkamer en toen besprong ze me als een wild beest. Ze lust er wel pap van. Lekker deepthroat pijpen zc afgewisseld met lekker beffen en vingeren. Daarna in veschillende standjes goed diep geneukt. Ik uiteindelijk helemaal leeg en het rubbertje helemaal vol :D
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
40-50
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al enkele keren bij deze dame geweest.
Leuke dame om mee te praten en de service is beetje GFE op speelse plagende manier. Al bij al prima dame als je moeilijk kan kiezen tussen de andere meisjes.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben opnieuw bij Susi geweest. Veel keuze was er niet op donderdag omstreeks 12.45u. Ze was blij om me te zien en straf dat ze me nog herkende. Volgens mij ben ik in oktober bij haar geweest en toen had ik een happy hour gedaan.
Ze zei meteen dat ik nogal vermagerd was. Best straf dat ze dit opmerkte, want het was toch bijna een half jaar geleden dat ze me zag.

Voor het overige is het toch een vrouw die je een GFE geeft en die enorm lief en speels is. Ze houdt er ook van om te knuffelen.
Het pijpen was even wat te hard, maar voor het overige was ze uitstekend.
 
Ik ben opnieuw bij Susi geweest. Veel keuze was er niet op donderdag omstreeks 12.45u. Ze was blij om me te zien en straf dat ze me nog herkende. Volgens mij ben ik in oktober bij haar geweest en toen had ik een happy hour gedaan.
Ze zei meteen dat ik nogal vermagerd was. Best straf dat ze dit opmerkte, want het was toch bijna een half jaar geleden dat ze me zag.

Voor het overige is het toch een vrouw die je een GFE geeft en die enorm lief en speels is. Ze houdt er ook van om te knuffelen.
Het pijpen was even wat te hard, maar voor het overige was ze uitstekend.
Hallo is Susi de grote blonde vrouw, levensgenieter71.
 
Terug
Bovenaan Onderaan