WHEM Susy Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo,

Wie heeft er ervaring met Susy uit Breda?


Ik heb contact gemaakt via WA en ik probeer iets te regelen voor vrijdag ochtend, ik hou jullie op de hoogte van mijn avonturen
 
grote kans dat ze dan al gevlogen is..
bij die Latinas dezelfde dag afspreken..en kortsluiten..
die gaat echt geen dagen wachten..geloof me..
maar we wachten af
 
Hoe was je ervaring?
Hahahaha, exact zoals ik dacht dat ze ging zijn.

Ik had dus een afspraak vandaag om 10u, voor een ½ uurtje. Gewoon ff kennismaking, kijken hoe de vibe is, wat haar intenties zijn om in Breda te blijven, etcetera...en om es te voelen hoe de seks is.
Ik naar Breda, parkeren en via WhatsApp een berichtje gestuurd voor het huisnummer, ik had de straat al de dag ervoor gekregen.
Ik was kwartiertje eerder daar, geen antwoord.
Ik stuur kleine korte berichtjes, zo hoort ze de gsm pingen, geen antwoord.
Stipt om 10u bel ik via whatsapp...geen gehoor.
Ik ben onverrichterzake door gereden naar mijn werk.
Ik stuurde niks meer en om 11:30 kreeg ik een berichtje: bbe, I am free...toen was ik al helemaal niet meer in de buurt van Breda.

Ik denk dat sommige vrouwen niet voor een bepaald uur beginnen met werken: wees dan eerlijk en zet in je advertentie dat je na 12u ontvangt hé.
 
daar was ik dus al bang voor.
de meeste dames werken tot laat op de avond/nacht..
toen ik las..dat jij om 10.00u een afspraak had..,wist ik al dat dat niet ging gebeuren.
ook dat dagen vantevoren afspreken heeft in de regel geen nut..
heb je nog geluk dat ze nog in Breda zit ...de meesten zijn na een dag of 3 alweer weg..
net voordat de buren beginnen te klagen over mannen in de straat die lopen te appen of een kwartier voor een portiek of voordeur blijven staan (omdat de dame ze niet binnenlaat)
het is geen afspraak net als bij je tandarts hee..
ze durven ook doodleuk 2 of 3 dubbel te plannen..dan reageren ze rustig na een uur met 'come now bby'..
dan hebben ze net je voorganger buiten gewerkt..
 
Bespaar jezelf de moeite. Zojuist geweest en lijkt echt totaal niet op de vrouw van de foto's.
Naast het feit dat ze er totaal anders uitziet, is communicatie via whatsapp nog ok. Zodra je er binnen staat, spreekt ze geen woord Engels en is communiceren een drama.

En als toppunt telkens dr telefoon pakken.
Met andere woorden: absolute afrader, niet gaan.
 
Bespaar jezelf de moeite. Zojuist geweest en lijkt echt totaal niet op de vrouw van de foto's.
Naast het feit dat ze er totaal anders uitziet, is communicatie via whatsapp nog ok. Zodra je er binnen staat, spreekt ze geen woord Engels en is communiceren een drama.

En als toppunt telkens dr telefoon pakken.
Met andere woorden: absolute afrader, niet gaan.
Dank je wel @Puyol voor je eerlijk antwoord (en de moeite)
 
Hallo,

Wie heeft er ervaring met Susy uit Breda?

Hallo,

Wie heeft er ervaring met Susy uit Breda?


Hallo,

Wie heeft er ervaring met Susy uit Breda?

Susy is een lief en lekker meisje. Ze lijkt niet op de foto's maar ze heeft mooi lang haar en een mooi gezichtje. Ik heb haar gebeft en gevingerd en ze kwam na 15 minuten klaar. Ze heeft een lekker poesje.
Daarna nog wat gestreeld en in missio klaargekomen.
Ze spreekt geen Engels, maar met Google translate kan je goed communiceren met haar.

Herhalingsgevaar!
 
Laatst bewerkt:
Dus gewoon een heel andere dame? Een reverse google search op haar kinky foto's en heb zo haar socials gevonden. Tenminste de socials van de dame op de foto's maar kan niet uitmaken of ze nu wel of niet in NL is. Wil best een poging wagen maar als het een heel andere dame is dan de foto's, dan sla ik deze over.
 
Dus gewoon een heel andere dame? Een reverse google search op haar kinky foto's en heb zo haar socials gevonden. Tenminste de socials van de dame op de foto's maar kan niet uitmaken of ze nu wel of niet in NL is. Wil best een poging wagen maar als het een heel andere dame is dan de foto's, dan sla ik deze over.
Volgens mij is het een heel andere dame.
Maar de andere zaken maken dat ik ook niet ga. Alhoewel ik Spaans spreek...
 
In Utrecht opgedoken, twijfel of ik ga. Ze stuurt een video waarin ze zich voorstelt, die dame komt overeen met de foto's op haar advertentie. Vraag is nu of ze wellicht nu kleur bekent en nieuwe foto's heeft gemaakt. Ze wil overigens niet videobellen maar stuurde dus wel die voorstelvideo. Dat rijmt niet met elkaar.

Edit: ef dit, ik ga niet.
 
Deed ze bij mij ook. Dat een dvp niet videobelt kan zijn vanwege een booker die de afspraken maakt maar een reverse image search en je kan makkelijk de socials vinden van de dame die op de foto's te zien zijn. En via de posts op de socials kan ik zien dat deze dame momenteel niet in Nederland verblijft...
 
Deed ze bij mij ook. Dat een dvp niet videobelt kan zijn vanwege een booker die de afspraken maakt maar een reverse image search en je kan makkelijk de socials vinden van de dame die op de foto's te zien zijn. En via de posts op de socials kan ik zien dat deze dame momenteel niet in Nederland verblijft...
Dat 'reverse image search' blijft moeilijk bij mij.
Ik zoek dat op google op maar ik geraak er niet aan uit!

Is er iemand die me het stap voor stap kan uitleggen? Ook met Android pls?

Maar waarom doe ik moeite, ze is er toch niet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan