Recensie Suus, Utrecht Privé, Utrecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 479

Stamgast
Forumpionier
547
03/07/21
612
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://utrechtprive.nl/dames/Suus
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen periode 2x een bezoek gebracht aan Suus bij Utrecht prive. Suus is een spontane en vrolijke dame welke in is voor een gezellig praatje, nu komen we daar niet alleen voor. Wat ik wel jammer vindt is dat ze jezelf laat wassen en niet even helpt, heeft in mijn ogen iets geils als de dame je daarmee alvast opgeilt. Suus doet dit pas op bed, maar zeker niet onverdienstelijk. Pijpen doet ze lekker en met gevoel. Ook het intieme deel was goed. Ik kom moeilijk klaar dus met de hand afgemaakt wat Suus lekker deed met wat glijmiddel. Kortom een prima ervaring.



Over Utrecht prive, de gastvrouw is vriendelijke, vindt het huis zelf wel een beetje een rommelige indruk maken, maar dat mag de pret drukken.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen zondag weer eens bij UP langsgegaan voor een bezoekje aan Suus.
De sfeer in het huis blijf ik een beetje apart vinden en weet niet zo goed of ik het nu vriendelijk of zakelijk moet noemen.
Zoveel maakt het ook niet uit, je komt immers voor de dame en niet voor de gezellige gastvrouw.

Deze keer gekozen voor 90 minuten met bad, is mij goed bevallen. Eerst lekker ontspannener kletsen in het warme water en vanuit daar over na de actie, al moet ik zeggen dat Suus in het water al begin met het voorspel.
Was verder een prima en gezellige tijd, als ik de volgende keer weer in de buurt ben en Suus is aanwezig nog maar eens op herhaling.
 
Had getracht een afspraak te maken met Suus nav de goede verhalen hier. Agenda in de gaten gehouden, toen ze op die dag beschikbaar stond meteen tijd afgesproken telefonisch. Op de dag zelf was ze er helaas niet. Wat natuurlijk kan gebeuren, maar de ontvangst was best wel nors. Kreeg bijna het gevoel dat ze het mij kwalijk namen dat ik toch kwam opdagen terwijl ze er niet was. Er was natuurlijk geen manier hoe ik kon weten dat Suus er onverhoopt niet was die dag. Mocht nog net de dames die er wel waren in sneltrein vaart zien. En dan een hele ongeduldige en? nog net geen; maak snel een keus of hoepel op. Best wel naar allemaal. Ben maar snel gegaan. Weet niet waarom het management kiest voor zo'n chagrijnige vrouw als ontvangst maar lijkt mij niet heel bevorderlijk. Gelukkig was mijn opvolgende ervaring met een prive-huis wel top. Suus zie ik echter helemaal niet meer beschikbaar de komende week. Hopelijk werkt ze er nog en zo niet gaat ze naar een omgeving waar ze aardig voor haar zijn.
 
Gisterenavond bij Suus geweest voor 90 minuten met bad, was weer een prima ervaring.
Prijzen zijn verhoogd per 1 augustus waardoor ik nu €240,- heb afgerekend.
Als enig privéhuis in de regio Amersfoort/Utrecht hebben ze hier de uurprijs verhoogd van 120 naar 140 euro. Nu hebben ze een Happy Hour van 17.00 tot 19.00 . Dan staat erbij : " Heel lang niet vertoond in Nederland : € 120,00 voor een vol uur ! "
Zouden ze hier onder een steen leven?
 
Op deze regenachtige zondag voor het eerst bij Suus geweest. De toegang tot het pand is niet zo discreet, je moet een trap op aan een drukke straat en na aanbellen sta je ook nog even buiten te wachten. 2 deuren verderop zit een buurtbewoner vanachter het raam alles in de gaten te houden. Maar goed.
Suus is inderdaad een heerlijke, spontane, vrolijke verschijning met een goed figuur. Ze kon prima overweg met mijn specifieke wensen en leek er oprecht zelf ook van te genieten. Het zou maar best kunnen dat ik een van haar vaste klanten word :love:
 
Suus is een leuke meid waarmee je je prima kunt vermaken op de kamer. En daar gaat ze ook voor. Ik heb haar ca 2 jaar geleden bezocht, maar het kontje dat je op de foto's van de website ziet moet je echt vergeten. Die zijn waarschijnlijk een jaar of 10 geleden gemaakt in het begin van haar carrière. Ook bij Suus zijn de jaren gaan tellen en die kont is dus dikker en een stuk minder strak. Het kontje op de foto's hoort bij een meisje van 18 tot ca 23. Het zou het huis sieren om eens nieuwe foto's te plaatsen die meer overeen komen met de werkelijkheid.
 
Ik ben ook nog eens hier geweest. Volgens de site waren een paar buitenlandse dames net ingevlogen. Nou daar had ik niet veel trek in met het oog op de communicatie. Hoewel ik wel van een tint hou. Een andere buitenlandse dame die stelde zich zo ongeïnteresseerd voor (ik was er rond etenstijd) dat ik dacht laat maar zitten en zodoende kwam ik bij Suus uit. Ze beschouwt het bad, zoals hier al gemeld, inderdaad als voorspel en niet alleen als kletsmoment. Inderdaad een heel vrolijke spontane meid. Wat ik als jammer heb ervaren:
- geen tongzoenen
- met beffen mocht ik niet zuigen
-met "vingeren" niet naar binnen
Uiteraard gerespecteerd want wat heb je eraan als je dat niet doet. Dan wordt het er sowieso niet leuker op. Verder prima geamuseerd en goed klaargekomen met Suus.
Wat ze doet, doet ze goed. Maar ja of het dan voor mij een herhaling wordt gezien toch wel een aantal punten die ik mis weet ik niet. Voor mij persoonlijk geef ik de voorkeur aan een beter samenspel met meer interactie naar haar toe wat zij niet wil. Daarin werd ik nu geremd. Maar zo vaak ben ik niet in de buurt dus dan ga ik mijn hoofd nu niet echt breken over het herhalingsgevaar. Zie ik dan wel eventueel. Sowieso is ze alleen op zondagen daar.
 
Laatst bewerkt:
Op deze regenachtige zondag voor het eerst bij Suus geweest. De toegang tot het pand is niet zo discreet, je moet een trap op aan een drukke straat en na aanbellen sta je ook nog even buiten te wachten. 2 deuren verderop zit een buurtbewoner vanachter het raam alles in de gaten te houden. Maar goed.
Suus is inderdaad een heerlijke, spontane, vrolijke verschijning met een goed figuur. Ze kon prima overweg met mijn specifieke wensen en leek er oprecht zelf ook van te genieten. Het zou maar best kunnen dat ik een van haar vaste klanten word :love:
Als het lekker weer is zit die buurtbewoner buiten boven aan dat trapje. Als je echt pech hebt, heeft ie ook nog commentaar
 
En anders geen gebrek van afkeurende blikken en nastaren van die schijnheilige moslims.
Ik was er net tijdens de ramadan. Dus topdruk in de omgeving van die moskee in die wijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan