Recensie Suzana, Roermond (voorheen Breda, Leiden, Tilburg, Eindhoven, Venlo) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Raadsman

Vaste klant
Forumpionier
151
18/07/21
103
15
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/5946116-suzana
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Suzana
De afgelopen tijd heb ik deze dame drie maal bezocht in Venlo. De laatste keer was afgelopen donderdag
Toch zal dat de laatste keer zijn geweest. Toen ik voor de eerste keer contact zocht kreeg ik een vlotte goed Engels sprekende dame aan de lijn. Later belde ze via de app om mijn gezicht nog te kunnen zien. Ik zag nu een goed uitziende dame en het was ook dezelfde stem. Kortom, ik dacht dat wordt wel leuk. Aangekomen maakt de dame van de foto's de deur open . Vlotte goed uitziende vrouw. Het werd zeker geen slechte date, maar mij viel wel op dat haar enthousiasme in bed een stuk minder was. Geen tz en niet te "intiem". De seks zelf was verder wel goed. Ook dankzij haar aantrekkelijkheid. Toch een tweede afspraak gemaakt en daar viel me haar afstandelijkheid nog meer op.
Sterk getwijfeld, maar mijn vaste dame was er niet en ik zag dat Suzana in Venlo ontving toch een derde afspraak gemaakt.
Hoewel een hartelijke ontvangst was de date zelf waardeloos. Ze draaide haar gezicht van me af en hield haar handen er tussen toen ik haar penetreerde. Het lukte niet om op een normale manier klaar te komen. Ik stond na een kwartier buiten ☹️
Jammer, dame heeft bij een goede houding potentie. Ontvangt nu in Eindhoven en Vlgs mij ook soms in Roermond

Raadsman
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan