WHEM Suzanne, Amersfoort

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er onlangs geweest. Is een lieve, spraakzame dame. Vollop tongzoenen en zeker geen afwerkpraktijken. Je mag overal aan zitten. Dame is wel 'volumineus', dus daar moet je van houden. Voor mij iets te, dus geen herhalingsgevaar, maar als dat je ding is, kan ik je haar aanbevelen.
 
Ben er onlangs geweest. Is een lieve, spraakzame dame. Vollop tongzoenen en zeker geen afwerkpraktijken. Je mag overal aan zitten. Dame is wel 'volumineus', dus daar moet je van houden. Voor mij iets te, dus geen herhalingsgevaar, maar als dat je ding is, kan ik je haar aanbevelen.
Thanks voor het verkenningswerk! Weet eerlijk gezegd nog niet of volumineus met een grote V mijn ding is, maar Suzanne staat nu zeker op mijn 'nog es proberen' lijstje.
 
Nog iemand recent langsgeweest bij Suzanne?
Niet echt recent, maand of 2 geleden, voor een halfuurtje; Nederlandse dame die iets voller is gebouwd dan de multitude aan Latijns-Amerikaanse deernes op kinky.nl, dus daar moet je van houden. Vriendelijke recht toe-recht aan communicatie, dame heeft een gezellige vlotte babbel en doet lekker geil mee. Als het je ding is kan ik haar best aanraden, ga zelf misschien ook nog wel es terug.
 
Ben er onlangs geweest. Is een lieve, spraakzame dame. Vollop tongzoenen en zeker geen afwerkpraktijken. Je mag overal aan zitten. Dame is wel 'volumineus', dus daar moet je van houden. Voor mij iets te, dus geen herhalingsgevaar, maar als dat je ding is, kan ik je haar aanbevelen.
Volumineus is een ruim begrip. Is het stevig, mollig of dik? Ben wel benieuwd naar haar.
 
Volumineus is een ruim begrip. Is het stevig, mollig of dik? Ben wel benieuwd naar haar.
Ben ook wel benieuwd naar een wat specifiekere uitleg. Aan de fotoos te zien (mits recent) lijkt ze wat stevig met wellicht een buik(je)...

Maar haar teksten zijn erg goed en leuk en als dat een afspiegeling is van haar act de presence dan ga ik gauw eens daten!!!
 
Ik ben er een maandje of 3 geleden ook eens geweest en dat is me goed bevallen.
Ze is inderdaad wat voller maar niet mollig en ze was best wel geil.
Ze ontvangt wisselend in hotels door het land en is wat mij betreft wel een aanrader, ik zou er zo nog wel eens heengaan.
 
Wie heeft ervaring met deze dame. De fotos zijn voor mij al veelbelovend.


 
Leuke aardige dame, iets ouder dan ze zelf aangeeft schat ik. Ziet er wel goed een verzorgt uit met een paar lekkere tieten. Ontvangst is in een hotel. Heb mij door haar laten pijpen en dat deed ze
Met overgave.
 
Vandaag bij Suzanne geweest. Fantastisch! Zoenen bij het welkom, vrolijk hoofd met een geil spleetje tussen de tanden, gezellige babbel bij het uitkleden, luistert naar wat en hoe je het wil, geniet er zelf ook van en na afloop koffie toe. Na een aantal magere ervaringen bij de dames eindelijk weer een toppertje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan