Waarschuwing Suzanne, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb nogal de neiging om mijn kleine vriend met mijn hersenen te verwarren :D

Hoe zie jij dat dan? Ik ben nogal dom blijkbaar :)
Zo was het niet bedoeld en ik heb me wel erg stellig uitgedrukt.

Maar ik zie nogal wat red flags:
- Ze is 24/7 beschikbaar
- Er staan spelfouten in de advertentie
- Grammaticaal lijkt het ook nergens op 'I also do happy end with a good sex.'
- De foto's lijken te zijn gefotoshopt
- Ze laat haar gezicht zien. Niet per definitie een red flag, maar gezien de andere 'verdachte' zaken, past dit wel in een patroon
 
Grote vlinder tattoo op haar linker kant van der billen

En op een foto staat het er niet idk of het de zelfde dame is ?

Maar goed grote tattoo kan bevestigen of zij real is
 
Ze adverteert al een behoorlijke tijd. Best wel lang zelfs voor een fake advertentie die ook nog telkens bijgewerkt wordt. Maar goed, een recensie zou boekdelen kunnen spreken.
 
Zo was het niet bedoeld en ik heb me wel erg stellig uitgedrukt.

Maar ik zie nogal wat red flags:
- Ze is 24/7 beschikbaar
- Er staan spelfouten in de advertentie
- Grammaticaal lijkt het ook nergens op 'I also do happy end with a good sex.'
- De foto's lijken te zijn gefotoshopt
- Ze laat haar gezicht zien. Niet per definitie een red flag, maar gezien de andere 'verdachte' zaken, past dit wel in een patroon
Al die zaken die je als 'redflag' bestempelt, zijn mijns inziens al lang geen 'redflag':
- 24/7 beschikbaar? de dame of boeker plaatst dit vaker om zoveel mogelijk klanten aan te trekken;
- spelfouten en grammaticaal incorrecte zinnen: heel normaal voor vrouwen of boekers die de NLse taal niet beheersen en dat zijn er behoorlijk wat; ook bii advertentieteksten die duidelijk met google translate eruit zijn gerold, komen er vaak opvallende zinsconstructies en niet bestaande gezegdes voor.
- gephotoshopte foto's zijn eerder regel dan uitzondering dus dat is niet eens meer noemenswaardig;
en dan naar wat voor mij en zeker ook voor andere wandelaars de ultieme bevestiging is dat het wel snor zit met de advertentie:
- gezicht laten zien: zodra ik een gezicht zie, weet ik dat deze vrouw menens is. Geen gezicht: daar zou ik pas aan gaan twijfelen.
Dus al met al: er zijn andere parameters dan die je opsomde die ik naga als ik een advertentie check.

Als ik de bovenstaande advertentie zou hebben gecheckt, zou ik ook niet hebben gedacht dat het om een faker ging en ik denk dat het idd niet een faker is maar dat zoals gezegd de dames rouleren en af en toe hun collega's die minder klanten aantrekken de klant laten bedienen. Dat ze dit blijven doen ligt volgens mij aan veel klanten die met een volle balzak het aanbod maar accepteren ook al worden ze ter plekke bedonderd.
 
Laatst bewerkt:
Al die zaken die je als 'redflag' bestempelt, zijn mijns inziens al lang geen 'redflag':
Afzonderlijk niet altijd, maar de combinatie zeker.

- 24/7 beschikbaar? de dame of boeker plaatst dit vaker om zoveel mogelijk klanten aan te trekken;
Ook dan kan niemand kan 24/7 werken of is 24/7 beschikbaar.
Serieuze DVP's geven vrijwel altijd alleen de tijden op dat ze beschikbaar zijn.

heel normaal voor vrouwen of boekers die de NLse taal niet beheersen en dat zijn er behoorlijk wat; ook bii advertentieteksten die duidelijk met google translate eruit zijn gerold, komen er vaak opvallende zinsconstructies en niet bestaande gezegdes voor.
Ja, maar dat vind ik dus een 'redflag'. We wonen in NL en de die3nst wordt aangeboden in NL. Dan verwacht ik ook dat de advertentie in correct Nederlands geschreven is of, als het echt niet anders kan, in correct Engels.

En bookers vind ik ook al een red flag; dat is namelijk een ander woord voor 'pooier'.

- gephotoshopte foto's zijn eerder regel dan uitzondering dus dat is niet eens meer noemenswaardig;
Helaas waar, maar als ik al zie dat het gefotoshopt is, is het wel heel amateuristisch gedaan.
- gezicht laten zien: zodra ik een gezicht zie, weet ik dat deze vrouw menens is. Geen gezicht: daar zou ik pas aan gaan twijfelen.
Nou nee. In NL loopt vrijwel geen vrouw publiekelijk te koop dat ze een DVP is.
 
Aangeven dat men 24/7 beschikbaar is alleen dat: een indicatie. Ik heb tot nu toe vaak meegemaakt dat ik bij zo'n dvp 's ochtends een bericht app en pas 's middags laat reactie krijg. Tussendoor zie ik dat ze rond 6u 's ochtends voor het laatst online is geweest. Dus veel vdeze vrouwen slapen of zijn gewoon niet werkzaam overdag en worden pas 's nachts actief.

Verder moet je hebben gemerkt dat er alleen maar Zuid-Amerikaanse en Oost-Europese vrouwen op Kinky te vinden zijn. En dat zijn seizoenswerkers als je ze zo mag noemen. Die doorgaans slecht Engels kunnen en dus al helemaal geen NLs. De NLse sekswerkers vind je met name op Sexjobs en die site, ondanks dat er daar meer NLs gebezigd wordt, zit vol met drugsverslaafden en oplichters.

Bovendien een booker is heus geen eufemisme voor pooier. Ik heb genoeg bookers meegemaakt die achteraf werkcollega's bleken te zijn die wel wat Engels machtig zijn en de afspraakjes afhandelen voor een dame die alleen maar Spaans of Portugees kon spreken. En soms zijn het vrouwelijke familieleden of kenissen die zo schijnlijk een zakcentje bijverdienen.

In NL loopt haast geen vrouw publiekelijk te koop dat ze een sekswerker is, maar zoals gezegd het gros aan prostituees op Kinky zijn niet woonachtig in NL. Dus ze hebben er minder erg in om hun gezicht te tonen in de veronderstelling dat hun mensen in thuisland toch niet zo snel op zo'n pagina als Kinky zullen stuitten dat alleen interessant is voor mensen die in NL of BE wonen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
36.573
Berichten
702.372
Leden
32.530
Nieuwste lid
Densilll
Terug
Bovenaan Onderaan