WHEM Suzi/Katja Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dame ontvangt in Arnhem Noord flatgebouw.
Ontvangst niks mis mee,..het is niet de knapste van het stel maar dat maakt niet uit als ze de dingen doet die ze aangeeft.
Dat doet ze dus niet,..pijpen met condoom waar zonder staat en geen zoenen/tongzoenen.
Verder rookt ze een hoop ligt pakje naast het bed maar ook haar hoestbuien stoppen niet.
Nee geen herhaling meer helaas.
 
Ondertussen ben ik zelf ook op onderzoek gegaan.
Gedeeltelijk heeft Bigc wel gelijk: Niet de knapste van de dames op het net, maar de foto's zijn wel duidelijk van haar.
dus hoeft dat geen verrassing te zijn.
bij mij wel pzc, en (tong)zoenen.
verder niet alle mogelijkheden uitgetest.
maar voor de prijs, lief en goed voor meerdere bezoeken.
Nederlands is een probleem; duits gaat beter.
 
Ik herken wel wat putanero60 zegt, de foto's komen overeen. Ze rookt inderdaad wel, maar dat is voor mij niet zo'n bezwaar. Aardige meid in de omgang, leuke babbel met stevige Duitse tongval.

Het pijpen zonder was geen probleem en kwam verder niet ter sprake, dat deed ze uit zichzelf. Neuken in verschillende standjes geen punt en ze doet leuk mee. Ze heeft een lekker poesje waardoor het bij mij niet al te lang duurde. Een prima wip en goed tarief, ik ben er al vaker geweest en kom altijd tevreden buiten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan