Recensie Suzy, Amersfoort Prive, Amersfoort 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dirk Jan

Newbie
6
09/12/23
13
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2105453-suzy
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Begin december even een tussenstop in Amersfoort gemaakt. Van te voren een belletje gedaan en er waren de nodige dames vrij, dus ik besloot die kant op te rijden. Na het voorstelrondje met ongeveer 5 dames gekozen voor Suzy. Deze Braziliaanse dame sprong er met haar vormen toch aardig uit!

Eenmaal op de kamer eerst even snel gedoucht en Suzy lag al op het bed te wachten. Geen extra's gekozen, maar daar had ik deze keer ook geen behoefte aan. Suzy spreekt redelijk Nederlands, genoeg om in ieder geval mee te communiceren tijdens de date. Een prima halfuurtje met Suzy gehad waarin vooral het orale gedeelte best wel goed was. Hierna een paar standjes intiem met haar mogen beleven om vervolgens handmatig tot een hoogtepunt gebracht te worden.

What you see is what you get bij Suzy, de foto's op de website zijn redelijk accuraat. Een blonde latina kom je niet elke dag tegen en de date met Suzy was gewoon prima. Lekker grote borsten en een prima kont en ook gewoon een best knap gezicht! Helaas hadden we geen klik met elkaar waardoor het allemaal een beetje onwennig aanvoelde, dus ik denk niet dat er veel kans is op herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan