Recensie Suzy, Kelly&Laila, Deurne 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ButtFucKer69

Stamgast
Forumpionier
522
10/07/21
350
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kl-prive.html
Totale kosten (in euro)
90
Zeer recent een van de nieuwe (...) dames bij Kelly & Laila in Deurne bezocht, namelijk Suzy.
Er staat slechts één zwart/wit foto van haar bij de advertentie op redlights, dus buiten de omschrijving die ze zelf gaven ("mooi meisje out Roemenië , 1.54, 58 kg, 32jaar, zij spreekt Nederlands Engels perfect Heel sexy lief en vriendelijk") wist ik eigenlijk niks.
Maar de verrassing was zeer aangenaam. Een klein vrouwtje (1,54 klopt idd wel) met een licht buikje en kleine borstjes (B cupje, schat ik), en vooral -en dat is altijd het grote vraagteken op voorhand- een mooi gezicht.
De sex was zalig. Suzy is een sexbeest(je), die prima pijpt (zc uiteraard), volop zoent en ook constant zelf je mond terug opzoekt, zich graag laat beffen en vingeren en zichzelf ook laat gaan, als de klik er is vermoed ik. Aan neuken niet toegekomen, dat staat ook niet op mijn must-do lijst bij een date, ik laat me net zo lief klaarpijpen en dat deed ze vol overgave, terwijl ik haar vingerde.
Het half uurtje werd nog afgesloten met een leuke babbel (in behoorlijk Nederlands) en een massage.

Bij het afscheid Kelly qua feedback nog even laten weten dat de date met Suzy dubbel en dik in orde was. Wat mij betreft zeker een aanwinst voor hun huis.

Terug
Bovenaan Onderaan