Recensie Suzy, Privé42, Amsterdam 4,45 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 534

Stamgast
Supporter
Forumpionier
740
04/07/21
1.178
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://prive42.nl/suzy/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Even wat van mijn tekst bijeengesprokkeld zoals de afgelopen weekeinde geplaatst bij de buren (die gaan inkrimpen):

Vlot, vrolijk, grappig, een lieve vrouw die de klant snel door heeft en er een feestje van maakt. Ik heb aan het eind meer betaald dan de afgesproken € 65, wat niet nodig was, maar ik had het zo leuk gevonden dat ik méér wilde dan "dankje!" zeggen ;-) Ook fijn om gewoon Nederlands te kunnen praten, geen misverstanden. De gastvrouw ook vriendelijk, nuchter, gastvrij. Bij binnenkomst temp opnemen met infrarood, was in orde, handen desinfecteren, en door.
[...]
Gisteren was ik er even terug, eigenlijk vnl om te zeggen hoe leuk ik het had gevonden, maar Suzy was er niet. Korte tijd met een aardige collega op kamer geweest, maar dat werd niks en valt dus niet onder deze recensie-tekst. Lag niet aan de aardige kleine mollige vrouw maar ik kreeg de slappe lach van haar goedbedoelde harde werk, dus was alle opwinding weg en heb ik vriendelijk bedankt en ben vertrokken.
Vanmiddag tevoren gebeld om te vragen of Suzy zelf er was, dan fris gedoucht, schoon goed aan en erheen. Buitengewoon vrolijk van alles gedaan, zie beoordeling. Zo gaaf dat het gewoon kan, zonder de (op zichzelf begrijpelijke) reserve die anderen weleens hebben.
"Daar was je echt aan toe he?" zei ze vorige keer. Nu was de nood minder hoog maar had ik gewoon ongelooflijk veel zin in haar knuffels. Grote vrolijke zoen-lippen, een knap en blij vollemaansgezicht, mooie stevige haardos, geen gekerm als ik per ongeluk even vast zit met mijn hand in d'r haar, geen dermate overdreven gekreun dat de namaak er al te dik bovenop ligt.
"Bijna echt he?!" zei ze lachend. Dat vind ik grappig en het bederft de pret niet.
Super lekkere handen die aanvoelen wat goed werkt.
Blijkt dat we af en toe op dezelfde bosrijke plek wandelen. "Als ik je daar zie druk ik je zo tegen een boom!" zegt ze (en ik geloof dat graag natuurlijk).
Ik betaalde €65 voor het halve uur, €35 extra voor haar achtergelaten, hoefde niet voor haar, maar toch.
Van zo'n knuffelbezoek ben ik dagen blij, in mijn nopjes, is het 100% waard.
Bij vertrek aan de gastvrouw die in de keuken bezig was gezegd dat het fantastisch was.
Zo leuk dat zo'n knus no-nonsense huis nog bestaat. Ik vermoed dat die langzaamaan verdwijnen.
[...]
Zo'n ongelooflijke zin om (alweer) met Suzy samen te zijn dat ik mezelf niet kon inhouden.
Opgebeld, ze bleek aanwezig, de 'vip kamer' voor een uur gereserveerd. Ergens op de website had ik gelezen over een optionele 'lakleren laken' en dat wekte mijn nieuwsgierigheid maar de gastvrouw aan de telefoon had daar nog nooit van gehoord en dat zoek ik dan een andere keer wel uit.
Binnen meteen de kamer in gebonjourd en Suzy kwam even later stralend binnen. We hadden nu eens alle tijd, dus vooral veel vrolijk geknuffeld en over van alles gepraat.
Bij een heftig orgasme moet ik vaak erg lachen omdat ik het zo'n geweldige uitvinding vind. De schepper, als die bestaat, heeft dat extra'tje er toch wel op schitterende wijze bij verzonnen. Stel je voor dat hij er inderhaast niet aan had gedacht! Je moet er niet aan denken.
Verder vooral tijdens de massage over en weer gepraat over de dierbaren in onze levens.
Wat een leuke, mooie, lieve, wijze, spannende en grappige vrouw.
[...]
Had me voorgenomen pas morgen weer langs te gaan maar wilde het weekeinde NU meteen feestelijk beginnen. Dus uitgebreid gedouchet, tanden gepoetst, mond gespoeld, schone kleren en dan gebeld om te horen of Suzy er is. Ik kon meteen komen. VIP kamer ook beschikbaar.
Toen ik in de kleine hal stond zag ik vanuit mijn ooghoeken in de 'huiskamer' een vrouw opstaan, mooi gevormd, rood strak jurkje aan en ik dacht 'wow, die mag er óók wezen...' maar dat bleek Suzy zelf, haha.
Een vrolijk en blij weerzien. Ik vertelde over de twee recensies van anderen hierboven, had een printje mee en dat vond ze hartstikke leuk. In een PM is me gevraagd of zij ook anaal doet, heb ik nu nagevraagd maar het doet pijn dus dat doet ze niet. 'Je lichaam is je tempel' zegt ze, dus ze doet alleen wat ze zelf ook leuk en lekker vindt.
En ze vindt heel véél dingen lekker en leuk ;-) dus we hadden een verrukkelijk uurtje dat omvloog -- op het laatst werd er discreet op de deur geklopt want we speelden kennelijk al in blessuretijd.
De seks is geweldig, het knuffelen en de zoenen zijn waanzinnig en oprecht.
Ik loop weer een paar dagen op wolken.

Hopelijk mag ik iets van enkele wandelbroeders citeren:

Zij voegden toe:
P: "Suzy is een toppertje! Lekkere handen, heerlijk lichaam en een sprankelende persoonlijkheid. Na een heerlijke massage sprong ze bovenop me, een heerlijke cowgirl bang volgde, ik hield het niet lang meer vol en spoot het rubbertje tot het randje toe."

R: "Vandaag ben ik voor het eerst op bezoek geweest bij dit knusse privehuis. Naar aanleiding van alle positieve recensie over Suzy ben ik toch nieuwsgierig geworden van haar.
Nou wat is zij toch een leuk vrouwtje!
Oke, zij is misschien niet de knapste, maar zeker wel de leukste. We hebben tijdens de massage en in bad allerlei dagelijks onderwerp besproken alsof wij al jaren kennen terwijl dat ik haar voor het eerst ontmoet.
ik had eerst een uurtje afgesproken met haar in de VIP kamer, maar zij was zo lekker bezig met mij dat ik niet anders kan nog een half uurtje moest gaan verlengen om het af te ronden.
Suzy, bedankt dat je mij een leuk tijd had gezorgd.
Ik ga je vaker op bezoeken."

D: "Na alle zeer positieve reacties er zelf maar eens uit gegaan om de leuke Suzy zelf eens te ontmoeten.
Het is een super vriendelijk vrouw die echt voor je klaar staat om je te verwennen en je helemaal op je gemak te laten stellen. Ik heb absoluut geen spijt en het was superleuk en gezellig en een topdame [...]"
 
Ik ben net terug van 'het knuffelparadijs' met Suzy. Vorige week vrij/za/zo was ze er niet en gister was ze ook vrij maar vandaag was ze er en zagen we elkaar weer eens. Een uur lang knuffelen, zoenen, lachen, vrijen, strelen, kletsen (€ 120). Ze had een voor mij waanzinnig mooi jurkje aan, wit met veel gaatjes, zacht en strak tegelijk. Ik heb gevraagd of ze het aan wilde houden en ik hoefde er niet speciaal voorzichtig mee te doen. Ze vertelde dat ze al verschillende mannen op bezoek heeft gehad die de recensies (ook op het overleden forum) hadden gelezen en het zijn leuke, lieve mannen die tevoren weten wat er te verwachten valt en ook blij weer vertrekken omdat het is gegaan zoals ze graag wilden.
 
Zoals ik begin van de week schreef in een item over Isabel:

Mijn favoriete lieveling is al anderhalve maand 'missing in action' -- eerst was het bij het privé-huis "morgen is ze er weer", toen "over 2 dagen", daarna "eind van de week komt ze terug", dan "ja ze is een beetje ziek, beetje vakantie, na het weekeinde weer" en dan "drie weken vakantie". Die 3 weken waren begin vorige week voorbij en eergisteren was het "maandag is ze terug" al was reserveren niet mogelijk want "bel tevoren, dan weten we of ze er is" en vandaag was het dus opnieuw "bel morgen nogeens."

Ik kijk af en toe op hun Twitter en daar is Suzy nog steeds ongenoemd. Raadselachtig, dat veelvuldig aankondigen dat ze er is zonder dat de betreffende persoon ten tonele verschijnt. Zou ze ziek zijn (geweest) en telkens niet helemaal beter? Geen idee. Mogelijk kom ik het nog eens te weten.
 
Yes! Op de Twitter van Prive42.nl zag ik eind van de ochtend een foto verschijnen van Suzy, ten teken dat ze present is.

Ze was bijna twee maanden schijnbaar van de aardbodem verdwenen en nu dus weer terecht! Ik dacht dat ik haar nooit meer zou zien en na elke ontmoeting met anderen, hoe ontroerend, schattig, verbluffend, spectaculair of grappig ook, realiseerde ik mij hoe zij méér is dan dat.

Opgebeld. Ze was druk bezet met lopende boekingen maar in een tussenruimte van 45min kon ik 30min reserveren. Onmiddellijk gedaan.

Omdat we elkaar zo lang niet hadden gezien hebben we alles aangehouden, geen capriolen uitgehaald, alleen maar in elkaars armen gelegen, gezoend, bijgepraat, nog meer bijgepraat, gelachen, veel gelachen en meer gezoend en geknuffeld. Dan weer naar de klok kijken want de tijd zou vast al voorbij zijn maar nee, nog bijna 20minuten om elkaar te zien en op de snuiven, ha nog bijna 5 minuten... en toen was de tijd op.

Doordat we (behalve schoenen) niks aan hoefden te trekken konden we tot de laatste seconde elkaar in de ogen kijken en simpelweg blij zijn. Laatste kus bij de voordeur ;-)

Als dit een recensie zou zijn: € 65, 30min, tongzoenen 5 sterren, high class companion / GFE 5 sterren plus gouden bonus ster. Absolute buitencategorie... wonderwoman.
 
Ik heb Suzy ooit in Haarlem bezocht.
Idd een leuke en lieve dame. Een heerlijk uur met haar beleefd. Ik weet nog dat ik chocolaatjes voor haar had meegenomen. 'sAvonds kreeg ik een foto toegestuurd van haar met een heerlijke kersenbonbon tussen haar lippen. Geweldig !!
Alphen is wat uit de richting voor mij. Maar als de gelegenheid zich voordoet .....!
 
Je bent gewoon verliefd op haar.
Dit zijn geen recensies van een bezoek aan een dvp meer.
Nodig ons maar uit op je bruiloft ?
Ik begrijp dat je het zo ziet ;-)

We zullen zien. Voor Suzy is en blijft het ook gewoon haar werk natuurlijk. Waar ze ongelooflijk goed in is, met hart en ziel.

Wanneer je een fantastisch orgasme beleeft bij je favoriete dvp ben je ook niet ineens getrouwd.

En als ik een verrukkelijk verliefdheid beleef zonder de zorgen die erbij komen indien je normaal gesproken een goede date hebt (dan is de volgende vraag wat je gaat doen met de kerst, wat eten we morgen, of je zaterdag mee gaat naar de meubelboulevard en zondag naar de verjaardag van de buren) dan is dat ook een 'experience' die tot de mogelijkheden behoort.

Als ik van haar hoor dat het gevoel daadwerkelijk wederzijds is, ja dan kon je weleens gelijk krijgen.
 
Ik heb Suzy ooit in Haarlem bezocht.
Idd een leuke en lieve dame. Een heerlijk uur met haar beleefd. Ik weet nog dat ik chocolaatjes voor haar had meegenomen. 'sAvonds kreeg ik een foto toegestuurd van haar met een heerlijke kersenbonbon tussen haar lippen. Geweldig !!
Alphen is wat uit de richting voor mij. Maar als de gelegenheid zich voordoet .....!
Hebben we het over dezelfde Suzy? De 'mijne' werkt niet in Alphen maar in Amsterdam, bij mij praktisch om de hoek...
 
Je bent gewoon verliefd op haar.
Dit zijn geen recensies van een bezoek aan een dvp meer.
Ja klopt. Ik was vanochtend met haar, en inderdaad nu geen 'reviews' meer van mij daarover want dan wordt het meer een blije-relatie-feuilleton en daarvoor zijn vast wel weer andere sites bedoeld ;-)
Rest me andere wandelaars op het hart te drukken: gun jezelf eens zo'n verrukkelijke ontmoeting met haar, wees lief en geniet van het leven.
 
Vandaag gebeld voor een afspraak.
De gastheer zei dat Suzi met vakantie is en het is onbekend voor hoe lang ...
Meestal is dat het begin van het einde, komen de dames dan niet meer terug.
Carbon zal toch niet met haar ervan door gegaan zijn?
Prive42 in Amsterdam heeft geen gastheer dus ik denk dat je de verkeerde 'Suzy' voor ogen hebt. Suzy is komende week bijna dagelijks te vinden bij Prive42 voor de liefhebber ?
 
Op 16 sept heb ik geschreven dat ik daarover sindsdien geen mededelingen doe, 1) omdat het niet in 'reviews' hoort en 2) omdat ik daarmee hoe dan ook niet alleen iets over / namens mijzelf zeg maar ook over een ander.
 
Ik vind dat zoiets van de dame uit moet gaan, niet op initiatief van de wandelaar zo van "zeg ik heb gelezen dat..."
Juist die intimiteit 'in de kamer', daarvan blijft een deel vertrouwelijk, vind ik persoonlijk, daar voel ik mij het prettigste bij.
Ieder kan daar gerust anders over denken.
 
Nee maar het is toch ook een algemene code dat we niet over recensies praten als referent?

Ik vroeg het meer om te kijken of het eventueel mogelijk is zodat ik het haar subtiel kan vragen en daarna…lekker in dr mondje spuiten om vervolgens vol te tongen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan