Recensie Suzy, Total Touch, Geleen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
48
26/05/22
29
13
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Donkerblond
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/geleen/1345331-suzy
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Langere tijd geleden eens bij Suzy geweest. Ik ging toen voor een massage met happy end. Ze heeft best wel een knap gezicht vind ik met mooie ogen. De massage was erg goed en nam hier de tijd voor. Kon goed ontspannen. Pijpen begon goed, met gevoel. Maar ze ging al snel heel gehaast te keer. Gericht op snel klaar komen. Daar hou ik niet van dus haar even afgeremd. Vervolgens na een aantal minuten stopte ze al. Ze zei dat haar mond pijn deed. Daarna maar met de hand verder wat ook niet echt speciaal was. Weer erg snel zonder gevoel. Voor mij geen herhaling.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/geleen/1345331-suzy#overview
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor een tijdje geleden bezocht in Geleen, vooraf tijdstip gereserveerd. Naar binnen, wat te drinken gekregen, beetje babbelen met de gastvrouw. De locatie kan ik niets verkeerds over zeggen, netjes, onderhouden en schoon. Dame kwam naar beneden en we zijn naar de kamer gegaan. Handoeken klaarleggen op bed en samen naar de douche. Laten we eerlijk zijn, masseren kan ze niet, maar als man zijnde aangeraakt worden is altijd lekker. Al snel over op het pijpen (zc, wel 20 euro bijbetalen). Dat was wel prima, maar geen topper. Daarna een paar standjes. Voor mij haalde zij nipt de vier sterren, het was niet geweldig, maar ook geen ramp. De combinatie van de dames daar en de locatie doen mij wel terugkomen, weet alleen niet of ik dan weer voor Suzy zou kiezen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan