Recensie Suzy, Utrecht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The O

Stamgast
459
18/08/22
738
55
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7978364-suzy
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Suzy is jeugdig (22jr.) en klein (1.55m.) met veel ronde vormen, neigend naar chubby, zonder dat te zijn. Haar voorkomen is op-en-top vrouwelijk, of – beter gezegd – meisjesachtig. Haar girly stemmetje, (lispelende) manier van praten met veel verkleinwoordjes en veel "hihihi" tussendoor, en haar spring in 't veld manier van doen, versterken dit meisjesachtige verder.

Suzy ontving in een kleine (keurige) studentenkamer waarin een ingebouwd hoog bed, formaat twijfelaar, het merendeel van de ruimte in beslag nam. Een kleine badkamer bood mogelijkheid om op te frissen. Al snel belandden we op het hoge bed. Vóór het afspraakje had ik op Suzy's Kinky-profielpagina haar "mogelijkheden" doorgenomen, dus ik wist wat wel en niet mogelijk was, en ging uit van het standaard (maar desalniettemin leuke) riedeltje: zoenen – pijpen – neuken. Echter, tijdens het zoenen stak Suzy haar tong in mijn mond, en toen ik aanstalten maakte om haar in missionarispositie te neuken bleek uit haar lichaamstaal (ze ging er eens lekker voor liggen: benen uit elkaar, knieën naar haar borst) dat zij wel op andere wijzen gestimuleerd wilde worden. Kirrende geluidjes en een steeds sneller opeenvolgend "ay!" tijdens het vingeren en beffen mondden uiteindelijk uit in epilepsie-achtige spiercontracties. Suzy zei blozend - voor wat het waard is - dat het al even geleden was dat ze was klaargekomen.

Tijdens het pijpen (mc) liet Suzy haar stoute schoolmeisjeskant nog meer zien: lekker sletterig naar mij opkijkend nam ze hem met veel enthousiasme diep in haar keel. Vanwege het formaat van mijn geslacht wilde ze hiervan een filmpje maken. We schoten hierna ook een POV-filmpje tijdens missionaris, en besloten tenslotte de date met doggy, waarbij Suzy weer met vuur meedeed; haar geilheid leek echt.

Ik kwam niet klaar. Dat was het enige 'minpuntje' aan een verder leuke date. De volgende dag herhaalden we (misschien te snel?) alles nog een keer: leuk, maar (voor beide partijen) iets minder spannend en - daardoor wellicht - wat minder geil dan het eerste afspraakje. Het is inmiddels een paar weken geleden dat ik Suzy bezocht heb; misschien wordt het weer tijd om haar op te zoeken.

Aanvulling/toelichting:
  • Ik heb Suzy eind juli twee keer een uur in Utrecht bezocht.
  • Suzy heeft een tweede profielpagina die zij overgenomen heeft van een vriendin, zo vertelde zij toen ik haar ernaar vroeg.
  • Tongzoenen, vingeren en beffen maken geen deel uit van Suzy's "mogelijkheden", dus wellicht is dit alleen mogelijk bij een klik.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb in het verleden wel een paar goede bezoekjes gebracht naar aanleiding van The O's recensies (die ik trouwens wel mis). En hoewel ik normaal iets langere dames dan Suzy bezoek (ben zelf 1.86), liet ik me door zijn recensie overhalen haar afgelopen vrijdag in Utrecht te bezoeken voor 30 minuten. Mijn ervaring was echter niet best (waarmee ik niets wil afdoen aan de recensie van The O).

De positieve punten zijn dat Suzy de dame is van de foto's, een sexy lichaam heeft, ze vriendelijk is en erg lekker in cowgirl kan rijden. Het negatieve is dat mijn bezoek afwerksex was zoals ik maar één keer eerder (in een hotel in Chicago) heb meegemaakt.

Bij binnenkomst stond er een gezellig Spaans muziekje op. Financiële gedeelte afgehandeld (er werd niet gevraagd of ik wilde douchen, nu had ik dat thuis al gedaan). Daarna draaide Suzy heel even met haar billen in mijn kruis, kreeg toen een hoestaanval en verdween een paar minuten naar een andere kamer, terwijl ik me maar uitkleedde. Bij haar terugkomst wisselden we drie zoenen uit en ik werd naar bed gedirigeerd. Daar begon ik haar te beffen waar ze volgens mij wel van genoot, maar na 2-3 minuten werd dat door haar afgebroken. Er werd een condoom om kleine Fred gedaan en ze begon me te pijpen … dat duurde echter zo kort dat ik het me nauwelijks herinner. Vervolgens ging ze me in cowgirl berijden. Dat deed ze erg lekker. Zo lekker dat ik als snel tweemaal vroeg om het iets rustiger aan te doen omdat ik nog niet wilde klaarkomen. Daar dacht Suzy toch anders over en ik gaf me maar over. Na het klaarkomen hebben we nog even op bed gelegen en elkaar gestreeld, maar na zo'n 5 minuten begon ze toch een einde te maken aan mijn bezoek.

Al met al stond ik 20 minuten na binnenkomst weer buiten en denk ik dat de sex zo'n 6-7 minuten heeft geduurd. Ik ben niet de persoon om daar een discussie over aan te gaan of geld terug te vragen, maar neem mijn verlies. "You win some, you lose some".

Later in de middag appte Suzy me nog of ik een positieve review wilde schrijven op Kinky :unsure: Toen ik aangaf dat ik het eigenlijk geen goede date vond omdat het erg gehaast was, bood ze wel haar excuses aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan