WHEM Sweet Brownie, Leopoldsburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Advertentie wat summier en foto's wat verhullend. Prijsje voor afspraken tot een uur misschien wat aan de hoge kant. Was al een tijdje aan het twijfelen. Wel stukje rijden en dan liever geen kat in de zak. Was in de buurt toevallig. Extreem positief verrast door Sabrinatje. Prachtig donker meisje. Mooi lichaam, lekkere gevoelige borstjes, hele mooie kont en echt fris en fruitig lichaam. Spreekt perfect Vlaams. Service top. Uurtje bijgeboekt want 1 uurtje was tekort. Gaat me absoluut terugzien.
Collegaatje kwam ook eventjes op de kamer. Beetje verwarrend want adverteert niet als donker maar wel met zelfde tekst. Dus dacht is dezelfde. Maar nee, collegaatje is duidelijk nog wat donkerder. Sympathieke meid. Maar nog nioet de kans gehad haar ook te proberen.
 
Dame heeft bevestigd dat ze gestopt is. Haar vriendinnetje ook. Geen idee waarom precies. Ik hoop niet dat het komt door de overload aan rare vragen en reacties nadat ik eens iets gepost heb. Ik hoorde al eerder dat de meeste meiden hier last van hebben wanneer ze genoemd worden. Of de review nu goed of slecht is, je hebt er gewoon gedoe mee, zoals die blonde Laura die in Gent en Wetteren werkte, altijd zei. Ze heeft me zelfs wat voorbeelden laten zien.
 
Laatst bewerkt:
Dame heeft bevestigd dat ze gestopt is. Haar vriendinnetje ook. Geen idee waarom precies. Ik hoop niet dat het komt door de overload aan rare vragen en reacties nadat ik eens iets gepost heb. Ik hoorde al eerder dat de meeste meiden hier last van hebben wanneer ze genoemd worden. Of de review nu goed of slecht is, je hebt er gewoon gedoe mee, zoals die blonde Laura die in Gent en Wetteren werkte, altijd zei. Ze heeft me zelfs wat voorbeelden laten zien.
Lijkt wel alsof je zelf de dvp bent :)
 
Sabrina is terug aan het werk, ze adverteert voor privé in Heppen.
Toch wel een knapperd, heel matuur in de omgang. Tongen als de beste, en een heerlijk kutje.
Herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan