Recensie Sweet Pussy Nikki, Herdersem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Oldy

Wandelaar
83
12/11/21
40
7
Zag op Redlights veelbelovende advertentie van jonge Afrikaanse in Herdersem deelgemeente van Aalst. Wou altijd al eens bij zwartje gaan dus afspraak gemaakt. Afspraken werden allleen gemaakt via sms niet bellen. prijs 80€ half uurtje redelijk nog. afspraak gemaakt ging vlot. daar aangekomen deed zwartje open +- 1m70 mooie borsten lekkere kont maar kleur haar zo tussen rood en roze raar kleur zo. Verder alles in evenredigheid qua figuur . Was op eerste verdieping te doen hing geur van eten echt niet te doen. Kussen was er niet bij, borsten tepels zuigen nee, kutje was niet geschoren dat wist ik . Ze had wel penetrante zweetgeur beffen heb ik mij niet aan gewaagd gezien de zweetgeur wat zou het vanonder niet zijn. Pijpen stelde eigenlijk niks voor beetje zuigen anders niks nog niet rukken. Zij van boven op mij klaar gekomen dan nog kleine massage eerst de rug dan wou ik de voorkant met de bedoeling dat ze toch nog eens zou rukken met tegenzin begon ze er dan toch aan wat olie erop en heel hard rukken maar toch nog nog gekomen verwachte er zelf niet veel meer van maar ja. Herhalingsgevaar zit er zeker niet in een keer is genoeg dacht dat negerinetje het van het ging zijn maar dik tegengevallen.
Mijn algemene indruk is dat het wegesmeten geld is
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan