Recensie Sweet Wild Cat, Antwerpen 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cola-Zero

Newbie
3
01/08/21
1
2
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sweet-wild-cat/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afspraak gemaakt bij deze dame ging heel gemakkelijk via sms. Ontvangt dichtbij centraal station. Eenmaal aangekomen stelde ze voor ons te wassen aan de lavabo, dit hebben we dus gedaan. Dan zijn we samen op het bed gekropen waar ze mij lichtjes zoende met de tip van haar tong, dit mocht meer zijn. Pijpen was aan de korte kant met steeds dezelfde snelheid. Na het pijpen heb ik haar stevig gevingerd waar ze ontzettend hard van klaar kwam, ze squirde spijtig niet. Het intieme gedeelte was serieus waardeloos. Geen iniatief langs haar kant en ik moest het meeste werk verichten. Steeds dezelfde gezeur "other position baby". Eerste keer klaar gekomen in cd en 2de maal op haar kont. Betaald voor 1u en na 40min buiten. Zeker geen herhaling meer!
 
Heb haar vorig jaar 2 keer bezocht. Op zich een nette meid, al kan ze raar uit de hoek komen. Pijpen was idd aan de magere kant. Ze is wel bijzonder strak dus lang uithouden was moeilijk. Al bij al prijs kwaliteit heel eerlijk. Vind je punten daarom wel wat magertjes. Voor 150 euro ga je heus niet veel beter vinden. Ik mocht trouwens telkens de volledige tijd blijven. Na de daad wat extra knuffelen en zoenen ofzo. 1 keer een uur gebleven en de andere keer 2 uur.
 
Wat bedoel je met raar uit de hoek komen?
Vond het ook al vreemd. Op dat 'andere forum' kreeg ze heel goede reviews. Maar ik wil in geen geval de recentie in twijfel trekken.
 
Ik geloof dat ze op de andere forum contact had met iemand die negatieve reviews verwijderde...
 
Wat bedoel je met raar uit de hoek komen?
Vond het ook al vreemd. Op dat 'andere forum' kreeg ze heel goede reviews. Maar ik wil in geen geval de recentie in twijfel trekken.
Dat ze last heeft van stemmingswisselingen. Verder een aangename meid die een eerlijke service geeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Toen ik afsprak met haar was beffen geen enkel probleem. moet wel zeggen dat ze zich niet inleeft als je bezig bent. Nochtans al menige dame van plezier laten komen op deze manier.
Hou er rekening mee dat ze verdomd goed kunnen faken.
 
Ik geloof dat ze op de andere forum contact had met iemand die negatieve reviews verwijderde...

Klopt, maar wel na zeg maar bedreigingen en dat ze me zou vinden (zij niet maar haar bulldog). Ik had de fout gemaakt om via een nummer te bellen waar mijn zaak aan gekoppeld is. Maakte een afspraak, die werd even later door haar uitgesteld, nog later gezet, dan afgezegd, dan weer vastgelegd en uiteindelijk heb ik geannuleerd. En daar had ik dus melding van gedaan op Hookers. Niet normaal hoe die tekeer ging. Met een ultimatum en alles er op en er aan. Toen ik het bericht verwijderd had kreeg ik telefoon dat het ok was. Weer heel vriendelijk en dat iedereen wel eens een fout maakt in zijn agenda. Dat is inderdaad zo. Maar geen 10 op een namiddag. En ook reageren de meeste mensen iets minder crimineel.
 
Klopt, maar wel na zeg maar bedreigingen en dat ze me zou vinden (zij niet maar haar bulldog). Ik had de fout gemaakt om via een nummer te bellen waar mijn zaak aan gekoppeld is. Maakte een afspraak, die werd even later door haar uitgesteld, nog later gezet, dan afgezegd, dan weer vastgelegd en uiteindelijk heb ik geannuleerd. En daar had ik dus melding van gedaan op Hookers. Niet normaal hoe die tekeer ging. Met een ultimatum en alles er op en er aan. Toen ik het bericht verwijderd had kreeg ik telefoon dat het ok was. Weer heel vriendelijk en dat iedereen wel eens een fout maakt in zijn agenda. Dat is inderdaad zo. Maar geen 10 op een namiddag. En ook reageren de meeste mensen iets minder crimineel.
Wauw ok, dat is wel even ver gaan.
Wel, ik moet eerlijk zijn, ik weet veel over haar, en moet zeggen dat het in beging een aangename dame leek, maar na verloop van tijd is haar mentale toestand en attitude totaal veranderd. Hoe of wat de oorzaak is geen idee, maar doet nu niet terzake.
Wat ik ook bedoelde met dat ze er iemand kent, was gewoon op review gebied, dat er reviews verwijderd werden waarmee zij niet akkoord ging.
Dusja, dan blijven er alleen maar positieve over natuurlijk.
 
Volg deze juffrouw nu al een tijdje, en je ziet aan haar advertentie alleen al dat ze de foute kant uitgaat. Vorige maand was ze toch ook voorgoed gestopt met dit werk? Springt een beetje alle kanten uit...
 
Wauw ok, dat is wel even ver gaan.
Wel, ik moet eerlijk zijn, ik weet veel over haar, en moet zeggen dat het in beging een aangename dame leek, maar na verloop van tijd is haar mentale toestand en attitude totaal veranderd. Hoe of wat de oorzaak is geen idee, maar doet nu niet terzake.
Wat ik ook bedoelde met dat ze er iemand kent, was gewoon op review gebied, dat er reviews verwijderd werden waarmee zij niet akkoord ging.
Dusja, dan blijven er alleen maar positieve over natuurlijk.
Ik denk eerder dat ze de slechte reviews wegkreeg op de manier die ik ondergaan heb. Ik kan je verzekeren dat zoiets binnenkomt.
Ik heb gezworen dat ik haar zou terugpakken en dat heb ik ook gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk eerder dat ze de slechte reviews wegkreeg op de manier die ik ondergaan heb. Ik kan je verzekeren dat zoiets binnenkomt.
Oh heerlijk vindt ik dit alleen daarom zou ik haar al willen bezoeken, echte drama queen ? hoe weet ze dat jij die review geschreven had? Stonden er dingen in die ze naar jou kon herleiden?
 
Oh heerlijk vindt ik dit alleen daarom zou ik haar al willen bezoeken, echte drama queen ? hoe weet ze dat jij die review geschreven had? Stonden er dingen in die ze naar jou kon herleiden?
Ja lees mijn vorige berichten.
Ik had op hookers geschreven dat ze me uren aan het lijntje gehouden had. Dan weer komen, dan toch niet. Een uur later. Kom maar. Of nee die andere komt toch. Godverdomme. Ik annuleerde dus en schreef er iets over op Hookers.
10 min daarna was het kermis.
 
Nu ben ik toch ook curieus ?
Heb er zelf eigenlijk ook nog een eitje mee te pellen, maarja ...
 
Ben ook aan het overwegen om eens bij haar te gaan. Ziet er mij toch een lekker ding uit, als ze er uit ziet als haar foto's toch. Jammer dat ze enkel "gewone" diensten geeft en niets extra. Gewoon tongen, pijpen en sex kan ik elke week gratis krijgen, zou niet weten waarom ik er dan 150 euro voor zou neerleggen. Zou het echt niet mogelijk zijn om meer te krijgen bij haar als je er meer geld voor neertelt?
 
Als je bij haar een geel briefje extra boven haalt is er echt veel mogelijk blijkbaar ,horen zeggen via ander kanaal
 
Heb ze ook wel meermaals gezien op Redlights (bijzonder mooie dame trouwens) doch heb (nog) geen ervaring met privé. Hier spreek ik me niet over uit. Ik ben een skw wandelaar. Ik ken ze niet. Heb ze nooit bezocht.
Besef wel dat iedere dame die in deze branche werkt wel te maken krijgt met kerels waarin in voorgaande berichten over wordt gesproken.
Sta er zelf maar eens...
Het is haar keuze dergelijke job uit te oefenen. Wat ze in haar neus snuift, interesseert me niet. Dat is haar privé. Ik was vroeger ook geen watje.
Wie zegt dat het klopt? Ik heb het leven van een individu niet te bepalen, laat staan er zelfs maar over te oordelen. Dat is haar keuze.

Ik steun hierin zeker en vast de voorgaande melding van Altor.

Soit... Dit gezegd zijnde...
 
Heb ze ook wel meermaals gezien op Redlights (bijzonder mooie dame trouwens) doch heb (nog) geen ervaring met privé. Hier spreek ik me niet over uit. Ik ben een skw wandelaar. Ik ken ze niet. Heb ze nooit bezocht.
Besef wel dat iedere dame die in deze branche werkt wel te maken krijgt met kerels waarin in voorgaande berichten over wordt gesproken.
Sta er zelf maar eens...
Het is haar keuze dergelijke job uit te oefenen. Wat ze in haar neus snuift, interesseert me niet. Dat is haar privé. Ik was vroeger ook geen watje.
Wie zegt dat het klopt? Ik heb het leven van een individu niet te bepalen, laat staan er zelfs maar over te oordelen. Dat is haar keuze.

Ik steun hierin zeker en vast de voorgaande melding van Altor.

Soit... Dit gezegd zijnde...
Alle begrip.. maar ik zie ook een kant die jullie niet kennen. Ik heb een aantal zaken, waaronder eentje in de Horeca. Je hebt geen idee wat voor een dik vel je moet hebben. Vooral om de recensies op TripAdvisor, Google, en wat weet ik allemaal op peil te houden. Maar weet je wat? De verdienste is goed. Je hebt liefde voor je vak. Een moeilijke klant bedienen en tevreden laten vertrekken geeft nog meer voldoening.
Hoeren vragen meer per uur dan de meeste advocaten. (In het zwart dan nog nota bene)
Doe je het niet graag meer, stop er dan mee en ga kuisen godverdomme.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sweet-wild-cat/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Edit: moet me leren inhouden

Ter zake: recent ben ik ook bij haar geweest. Ze ontvangt op een redelijk proper appartement op een paar minuten wandelen van het centraal station. De foto's zijn echt - het is een aantrekkelijke vrouw. Eerst een douche genomen. Ze zei zelf dat ze net geweest was en de douche te klein was om me te vergezellen. Jammer. Daarna vrij rap op bed waar alles standaard was. Niet heel veel affectie, zeker geen GFE maar wel zakelijk professionalisme. Ze doet de standaard dingen: zuinig zoenen, sex in de gewone standjes. De hygiene is top. Al bij al was het echter een redelijk vergeetbare ervaring. Niet slecht, niet goed en gezien de prijs eigenlijk gewoon gewoon.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind deze afrekening toch wat verregaand. Eén recensie en dan 29 berichten zitten klagen brengt weinig toe aan het forum.

Ter zake: recent ben ik ook bij haar geweest. Ze ontvangt op een redelijk proper appartement op een paar minuten wandelen van het centraal station. De foto's zijn echt - het is een aantrekkelijke vrouw. Eerst een douche genomen. Ze zei zelf dat ze net geweest was en de douche te klein was om me te vergezellen. Jammer. Daarna vrij rap op bed waar alles standaard was. Niet heel veel affectie, zeker geen GFE maar wel zakelijk professionalisme. Ze doet de standaard dingen: zuinig zoenen, sex in de gewone standjes. De hygiene is top. Al bij al was het echter een redelijk vergeetbare ervaring. Niet slecht, niet goed en gezien de prijs eigenlijk gewoon gewoon.
Welke afrekening? Ik spreek gewoon voor mezelf en mijn ervaring met haar. Sevice was idd gewoon goed, zeker voor de prijs. Hygiene is idd top. Het enige waar ik een probleem mee had is dat ze na 2 dates zomaar zelf berichten begon te sturen of ik niet kon langskomen want ze had dringend geld nodig, en of ik niet zomaar haar telefoonkaart kon opladen etc. gewoon om een klant als geldbron uit te buiten, toch? Daarom een waarschuwing.
 
Ik vind deze afrekening toch wat verregaand. Eén recensie en dan 29 berichten zitten klagen brengt weinig toe aan het forum.

Ter zake: recent ben ik ook bij haar geweest. Ze ontvangt op een redelijk proper appartement op een paar minuten wandelen van het centraal station. De foto's zijn echt - het is een aantrekkelijke vrouw. Eerst een douche genomen. Ze zei zelf dat ze net geweest was en de douche te klein was om me te vergezellen. Jammer. Daarna vrij rap op bed waar alles standaard was. Niet heel veel affectie, zeker geen GFE maar wel zakelijk professionalisme. Ze doet de standaard dingen: zuinig zoenen, sex in de gewone standjes. De hygiene is top. Al bij al was het echter een redelijk vergeetbare ervaring. Niet slecht, niet goed en gezien de prijs eigenlijk gewoon gewoon.
Een stortvloed aan berichten op zeer korte tijd waaronder een groot deel van haar agressieve zelf zijn meer dan een teken aan de wand en dus een schoolvoorbeeld waarom dit forum nuttig is.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan