Recensie Sweety, Gent 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chinwi

Wandelaar
61
09/10/21
12
1
Gaste tijd om mijn diamant te delen ze noemt haarzelf sweety 9ntvangt te gent nog jong 21 thai killer body goede service zelf tongzoenen zat er voor mij toch standaard in ze doet prive dus prijs is 100 denk dat extra wel mogelijk is .bedank me maar later gasten
 
Hele leuke dame. Kussen doet ze standard bij iedereen. Ze vraagt 60 € voor 30 minuten. 80€ voor 45 minuten, 100 € voor 1 uur. Voor een blowjob vraagt ze 50 € extra. Voor meer staat ze ook open, dit is dan 100€ extra.
Wat doet ze voor die 100 euro?
Antwoord mag ook in pb
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/little-hunny-bun-sweety-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben ook eens bij Sweety geweest voor de standaard massage. Sweety is heel vriendelijk en knap, je voelt je meteen op je gemak bij haar. De massage zelf was goed, vooral de rug werd uitgebreid gemasseerd. Het erotische gedeelte was eerder kort waarbij ze even met haar borsten over je heen gaat en daarna overgaat tot het manuele gedeelte. Ik vroeg haar om het zachtjes te doen en dat deed ze dan ook, ze trok me rustig af met veel olie tot ik lekker kwam.
Na afloop kan je rustig gaan douchen waarbij ze helpt om je rug te wassen, de rest moet je wel zelf doen.
Voor een goede massage met manueel hoogtepunt zeker een aanrader.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/little-hunny-bun-sweety-2.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag langs geweest bij Sweety.

Ontvangt in proper appartement niet ver van ptit ami.

Dit is echt een zeer mooie Thaise, slank, siliconen borsten, niet klein.

Begonnen met massage, ze doet dit goed als is het niet de meest erotische…

Nadien frontaal body to body, blowjob, 69, alles was mogelijk ook zoenen en licht tongzoenen.

Daarna begonnen aan het intieme gedeelte, eerst zij bovenop en nadien verder doggy.

Hier kreeg ik een Flashback: Ik was 20 jaar terug in de tijd, wandelend in "Walking Street" en ik had eindelijk die mooie gogo danseres kunnen barfinnen.

Toen ik sweety doggy aan het nemen was en ik zag die draak op haar rug, moest ik terug denken aan die danseres want die had ook zo een tattoo.

Vandaar dat ik vermoed dat ze al een kleine carrière in Thailand achter de rug heeft J

Nadien mogelijkheid tot douche want ze gebruikt wat veel olie, ook neuken met een poesje vol met olie vind ik niet echt leuk L

Kortom, zeer mooi meisje maar het intieme is wat magertjes….
 
Gaste tijd om mijn diamant te delen ze noemt haarzelf sweety 9ntvangt te gent nog jong 21 thai killer body goede service zelf tongzoenen zat er voor mij toch standaard in ze doet prive dus prijs is 100 denk dat extra wel mogelijk is .bedank me maar later gasten
Link werkt niet meer…werkt de dame zelf nig ? Waar te vinden ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan