Recensie Sydney massagewereld Nijmegen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jankanhet

Newbie
17
22/06/23
29
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Massagewereld Nijmegen Sydney bezocht. Ik had op Girlsreview geen recensie gevonden. Mijn kennis making met Sydney was zo prettig dat ik wel een recensie wil schrijven.
Sydney is een slanke, heel erg mooie vrouw die me enthousiast begroette. Zij spreekt goed Engels; de conversatie loopt heel soepel.
Al snel begon zij mij onder de douche lekker te masseren, vergezeld van geile blik en voldoende aandacht voor junior.
Later, op bed gaf zij een ontzettend fijne massage, met duidelijk gevoel voor mijn wensen.
Kortom een heerlijke meid met heerlijke massage.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/sydney/?iid=54403
Totale kosten (in euro)
270
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al een hele tijd zie ik haar profiel langs komen en ben al sinds de eerste dag geïnteresseerd. Na eindelijk enkele reviews hier toch maar eens langs gegaan. Gezien die reviews heb ik maar meteen goed uitgepakt met VIP + nuru. Elke cent meer dan waard. Eerst lekker samen douchen waarbij de rest van de wereld lijkt te verdwijnen. Samen lekker het bubbelbad in, ook hier blijft ze jou en je jongeheer de hele tijd aandacht geven. Al dat in combinatie met een vlotte babbel waardoor ze mij echt een gezellig gevoel gaf. Toen toch maar naar de massage en ook hier weet ze heel goed wat ze doet. Was voor mij de eerste keer dat ik mij echt moest inhouden dat ik niet mijn hoogtepunt al kreeg toen ik op mijn buik lag. Zoals dus te verwachten was nadat ik mocht omdraaid had ze mij de hele tijd net op dat randje om te exploderen. Ze hield dat ook een hele tijd vol tussen ups en almost, om er uiteindelijk zo hard te gaan dat ik de muur achter mij heb geraakt. Na ff op adem komen nog wat extra massage en gezelligheid om het af te sluiten. Al met al een van mijn beste ervaringen bij MW, vandaar dat ik toch maar eens een recensie schrijf. Sydney, je bent echt een topper en ik ga jou zeker nog vaker zien.
Voor de mensen die zich dat afvroegen, ze komt uit Slowakije en ze kan ook steviger masseren zoals ze bij de massage na mijn hoogtepunt deed. Kan mij voorstellen dat ze dat bij aanvang niet doet gezien dat toch wel wat minder sensueel is, maar als je daar om zou vragen dat ze het wel kan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan