Vannacht langs gegaan bij Syl in Leiden. De deepthroat queen dus dacht dat moet ik gaan proberen. Via sexjobs contact gelegd. Toen geapt en dat ging eigenlijk al niet lekker. Werd slecht gereageerd duurde soms wel 2 dagen voor een reactie. Uiteindelijk toch geapt en ik op deze warme dag erheen gereden. Kwam aan bij een flat. Apte haar toen ben der. Stond beneden bij de ingang van de portiek om 01.15. Geen reactie. Wou toen weg gaan want voelde niet goed. Ineens reactie en deur ging open. Hup naar boven aangebeld deur gaat open...heren geloof me skip deze advertentie want ben normaal echt wel netjes in het beschrijven van mensen maar dit is simpelweg een crackjunk die open deed. Donkere dame met smerig haar en rare ogen die eruit zagen of ze net de basepijp had neergelegd. Totaal onverzorgd en tja wat niet. Ben meteen weg gegaan en had dus me onderbuik gevoel moeten volgen. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen..
www.sexjobs.nl
Deepthroat Queen
Hoi! Ik ben een energieke en zelfbewuste vrouw van 33 jaar die van het leven geniet en graag het avontuur opzoekt. Ik ben zelfstandig, sta positi...
Laatst bewerkt door een moderator: